هراز نیوز : فساد اخلاقی از خصوصیت های منفی گروه های چپ کمونیستی است البته که این امر به صورت عادت درآمده است اما خبر عریان شدن آنها در اعتراضات یکی دیگر از این فجایع اخلاقی است که اخیرا خیلی ها به آن پرداختند.

از آنجایی که اکثر جریانات چپ در سراسر دنیا برای نشان دادن اعتراضات خود چاره ای جزء برهنه شدن نمی بینند، جریانات چپ کمونیستی خصوصا شاخه حکمتیسم هم در پیروی از این حرکت ها بی نصیب نمانده وهر چند یکبار خودشان و دیگر پناهجویان خارج از کشور را تشویق به لخت شدن در ملاعام می کنند.

شایان ذکر است که این گروه برای به تصویر کشیدن مبارزات خود! از تصاویر و فیلم های افراد غیر خودشان استفاده میکنند.البته اخبار به دست آمده از داخل این گروهک ها نشان از آن دارد که خودشان به دلیل عذر سیاسی امکان انتشار تصاویر خودشان را ندارند.

فساد اخلاقی در گروهک چپ کمونیستی بیداد می کند

استکهلم سوئد- افراد فعال حزب کومنیست در تجمع چند نفره

فساد لجام گسیخته این گروهک منحصر در موضوعات اخلاقی نیست و ابتلا به قاچاق مواد مخدر و تجاوزهای متعدد ، قاچاق انسان خلاصه ای از اقدامات غیر بشری این گروهک است.

این افراد حتی به دوستانشان هم رحم نمیکنند از جمله خیانت های اخیر منتسب به این گروهک، روابط خاص منصور اصانلو و مریم ضیاء است، داستان هرزگی و خیانت پیشگی منصور اصانلو خود برگی تاریک در کارنامه فتنه گران و دشمنان این آب و خاک می باشد.منصور اسانلو که با سوء استفاده از رافت اسلامی سیستم قضایی، امکان استفاده از مرخصی از زندان را یافته بود، با خیانت به یکی از نزدیکترین دوستان خود به نام “منصور حیات غیبی” همسر وی به نام “مریم ضیاء” را اغفال کرده و به خارج از کشور گریخت.منصور اصانلو در حال حاضر در تلویزیون ضد انقلاب اندیشه برنامه دارد و از افراد تقاضا میکند از ایران با او تماس بگیرند ولی خوشبختانه بعد از اطلاع رسانی در خصوص خیانت های او حتی ضد انقلاب خارج از کشور هم در برنامه تلویزیونی این خائن کثیف مشارکت نمی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *