نظر به اینکه با پیگیری های بعمل آمده وهمچنین همکاری و محبت آقای دکتر خداوردی دبیرکل بنیاد تدبیر و امید ایرانیان و به فضل الهی بنیاد تدبیر وامید استان تهران نیز تشکیل وشورای هماهنگی جهت پیگیری تشکلات بنیاد تدبیر و امید تعیین گردید شورای هماهنگی استان تهران از کلیه علاقمندان به عضویت دعوت به همکاری نموده تادرجهت نیل به اهداف ازپیش تعیین شده براساس قوانین و مقررات  اساسنامه نتظیمی گام برداشته که همان اهداف دولت تدبیر و امید بوده وبا همت مضاعف وتلاش همه جانبه  ایرانی آباد برای همه ایرانیان بسازیم .

همچنین ازروسای محترم ستادهای انتخاباتی استان تهران  درجلسه ای که زمان و مکان آن اطلاع رسانی میگردد دعوت بعمل آورده تا هئیت رئیسه بنیاد تدبیر و امید استان تهران تعیین وفعالیت خود را بطور جدی تر آغاز نماید.
مسعود غلامی
مستول شورای هماهنگی بنیاد تدبیر و امید استان تهران

 

9 thoughts on “اطلاعیه بنیاد تدبیر و امید استان تهران”
  1. جناب آقای جواد رستمی مسول محترم بنیاد تدبیر وامید شهرستان ری ضمن تبریک وتهنیت به جنابعالی وآرزوی توفیقات روزافزون برای شما امیدواریم در این مسولیت نیز همچون گذشته موفق و منصور باشید.

    شورای هماهنگی پیروان خط امام ره شهرستان ری .

  2. سلام
    ببخشید اینجا اقای رستمی مسئول بنیاد شهرری شده ؟ خبری میبینیم دراین باره
    خواهشا یکی از مسئولین جواب بده اقا سعید زمانی شما جواب بده

  3. جنا ب اقای رستمی در دومین جلسه بنیاد تدبیر وامید تهران درجنب سالن وزارت کشور ودر حضور اقای غلامی وشورای هماهنگی باحکمی از سوی دکتر خداوردی برای هماهنگی جلسات آتی بنیاد تدبیرو امید تهران به عضویت این شورا نیز منتخب گردیدند .با ارزو موفقیت روز افزون برای تمام این عزیزان.

  4. سلام
    موضوع همدلی و وحدته اینکه کی کجاست و کی نیست ملاک نیست به همه این زحمت کشها تبریک باید گفت و کمک کرد به ابادانی کشور نه مخالفت با مسئولیت این و ان اگر شایسته نباشند قطعا تعویض میشوند

  5. با سلام و خسته نباشی ،علی روحی هستم از شهر تهران ،تقاضای عضویت در بنیاد را دارم

  6. با سلام و خسته نباشی ،علی روحی هستم از شهر تهران ،تقاضای عضویت در بنیاد را دارم…شماره تماس 09126351409

  7. سلام برادر روحی عزیز با اقای غلامی یا امارلو تماس بگیر فرم عضویت هم از سایت دانلود کن با مدارک برسون بدست این دو بزرگوار

  8. نحوه عضویت و آدرس دفترمرکزی لطفا

  9. باسلام وخسته نباشید میخواستم عضو شوم لطفا”منو راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *