“جو لیبرمن” سناتور آمریکایی با شرکت در برنامه‌ای در شبکه خبری “فاکس نیوز” پیش‌بینی کرد که دولت آمریکا پیش از سال جدید میلادی دست به اقدام نظامی علیه ایران خواهد زد. لیبرمن در حالی این ادعا را مطرح می کند که “باراک اوباما” رییس‌جمهوری آمریکا به سنای این کشور حتی در مورد وضع تحریم جدید علیه ایران هشدار داده است. اوباما گفته است  که هر نوع تحریم جدیدی علیه ایران را وتو می کند.

به گزارش تدبیر، این سناتور آمریکایی در بخشی از مصاحبه خود ادعا کرده است “می‌خواهم بگویم که گفتگو  در مورد طرح ارائه شده در سنای آمریکا حمایت 50 نماینده آمریکایی را به همراه داشته است. آنان خواستار تشدید تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی در صورت شکست مذاکرات هستند، به نظرم در صورت تصویب چنین طرحی علی‌رغم موضع‌گیری پیشین رییس‌جمهوری آمریکا او این طرح را وتو نخواهد کرد”.

این سناتور آمریکایی با بی‌نتیجه خواندن تحریم‌های وضع شده بر تصمیم ایران در ادامه برنامه هسته‌ای افزوده است: به نظر من آمریکا و اسرائیل پیش از سال جدید میلادی تصمیم خواهند گرفت تا اقدامی نظامی را به منظور از بین بردن برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران علیه آن کشور انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *