معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: با تامین اعتبار از سوی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، تکمیل و تجهیز روشنایی و نور سالن پیامبر اعظم آمل طی چند روز آینده انجام می‌شود.

 

هراز نیوز: هاشم جمشیدپناه در مورد تجهیز و تکمیل روشنایی و نور سالن پیامبر اعظم آمل بیان داشت: از سوی اداره کل ورزش و جوانان مازندران برای تجهیز نور و روشنایی سالن پیامبر اعظم آمل تامین اعتبار شده و این مشکل در چند روز آینده برطرف می‌شود.

وی بیان داشت: برای نخستین‌بار در لیگ برتر والیبال امسال شاهد بودیم که در دیدار هفته یازدهم این رقابت‌ها که در آن کاله مازندران میزبان شهرداری زاهدان بود، دو بار از روشنایی سالن کاسته شد، هرچند در چند سال گذشته نیز به تعداد محدودی این مسئله تکرار شده بود.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: برای نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور درباره روشنایی و نور کافی این سالن ورزشی مشکل و دغدغه‌ای نداریم، زیرا برآوردهای لازم در این زمینه انجام شده و این مشکل با افزایش توان برق و تعداد پرژکتورها برطرف می‌شود.

جمشیدپناه در پایان اذعان داشت: برازنده ورزش مازندران و شهری همانند آمل که میزبان دیدارهای کاله مازندران در لیگ برتر بوده، نیست که با قطعی برق حاشیه‌هایی برایش ایجاد شود.فارس

2 thoughts on “مشکلات روشنایی سالن پیامبر اعظم آمل رفع می‌شود”
  1. ای ول به هیات فوتبال دوست جمشید جون
    تنها راه حل سریع این مشکل قطع عمدی برق توسط عوامل سالن بود که با این راهکاری که جمشید جون به طباطبائی نشون داد بودجه فوری تامین شد !
    اینست دوستی های پیدا و نهان یک عده!

  2. حاجی جان تو که رفتی از آمل ، خیر و برکت ورزش هم رفت .
    کار چراغ سالن نیست . چراغ ورزش و آقایون خاموش کردند و اداره ای که روزی رفت و آمدی داشت الان تار عنکبوت بسته …..
    بداد شهر برسید که ادارتون رینگ بوکسی هست واسه خودش
    میخواید با فیاتر شکن جستجو کنید خبراش میاد .
    قابل توجه دوستان امنیتی شهر …
    حاجی جان چراغ ورزش و روشن کنید
    بیا آمل……. نه نیا ……. نیا … برو پیشرفت کن ما عادت کردیم با این وضعیت .
    فقط مش رمضون پیر تر شد .
    خداحافظ مدیر مردمی و مدبر
    البته ورزشکار نیستم فقط ورزشکارا رو دوست دارم با کباب .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *