بشرويه،خراسان جنوبي- رييس جمهوري با بيان اين كه دولت هاي استكباري پيشرفت خود را در عقب ماندگي ساير ملت ها و رفاه خود را در ناامني ديگران جستجو مي كنند، تاكيد كرد كه اين نگاه امروز كارساز نيست و بايد آنها اين رويه خود را تغيير دهند.

دولت هاي استكباري پيشرفت خود را در عقب ماندگي ملت ها جستجو مي كنند

به گزارش خبرنگار اعزامي ايرنا، ‘محمود احمدي نژاد’ روز چهارشنبه در جمع پرشور مردم شهرستان بشرويه افزود: وقتي به صحنه تاريخ و دنيا مي نگيريم، مشاهده مي كنيم هرجا مشكل، رنج، فقر، ظلم و جنايات جنگي و غم و غصه اي است ناشي از دوري از ايمان به خدا و ريسمان الهي است.

وي يادآورشد: انسان هاي ناصالح، غيرمومن و احمق ترين افراد امروز بر مراكز قدرت جهاني حاكم هستند.

رييس جمهوري با بيان اين كه كساني كه از خدا دور مي شوند، طعمه شيطان و تابع هواي نفس خود مي شوند، افزود: كساني كه در اين وادي باشند موردي جز خودخواهي زورگويي، كشتار، ظلم و حماقت نصيب آنها نمي شود.

احمدي نژاد با بيان اين كه استكبار از انسانيت فاصله گرفته است، اظهارداشت: مشكل امروز دنيا اين است كه عده اي خدا را فراموش كرده اند و تنها راه نجات آنها بازگشت در مسير الهي است.

 

**جنگ افروزي ها و ويران كردن كشورها براي كسب منافع بيشتر است

احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنان خود به ديدارش با سرمايه داران آمريكايي در اين كشور اشاره كرد و گفت: آنها در اين ديدار اين پرسش را مطرح كردند كه چرا وضع دنيا به اين گونه دچار شده است.

وي افزود: به آنها گفتم تمام اين مشكلات دنيا ناشي از اقدامات شما است كه با تجهيزات نظامي موجب بروز جنگ و اختلاف در ميان ملت ها مي شويد تا ثروت آنها را غارت كنيد.

رييس قوه مجريه با بيان اين كه تمام اين جنگ افروزي ها و ويران كردن كشورها براي كسب سود و منافع بيشتر است، تصريح كرد: به آنها گفتم كه شما مي توانيد با روش هاي ديگري همچون آباد كردن و پيشرفت دنيا سود و منفعت بيشتري كسب كنيد.

احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنان خود ساختن ايران را از زيباترين جلوه هاي انساني دانست و گفت: هر كسي در هر نقطه اي از ايران است براي عمران و آباداني كشور تلاش مي كند.

وي با بيان اين كه سازندگي از وظايف ما است، خاطرنشان كرد: كمال انسان از دل خدمت به جامعه و تلاش براي پيشرفت و رفاه ديگران حاصل مي شود و بر اين اساس هرجا كه هستيم دست به دست هم دهيم تا ايران را كه يك امانت الهي در دست ما است، بسازيم .

رييس جمهوري، تعداد مصوبات سه سفر قبلي هيات دولت براي شهرستان بشرويه را 77 مصوبه بيان كرد و گفت: از اين تعداد 6 مصوبه اجرايي نشده و تعدادي در مسير اجرا است و تعدادي نيز به طور كامل اجرايي و عملياتي شده است.

احمدي نژآد خاطرنشان كرد: در جلسه فرداي هيات دولت در خصوص مصوبات اجرا نشده براي عملياتي شدن اين مصوبات تصميمات اتخاذ مي شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *