سخنگوي كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي در واكنش به اظهارات ضد اسلامي شجريان گفت:آقاي ‌شجريان تمام معروفيتت به دليل ربنايي است كه به مناسبت ماه مبارك رمضان خوانده اي و اين ربنا همان اسلام 1400 سال پيش است.

هدايت خواه خطاب به شجريان ؛ربنا همان اسلام 1400 سال پيش است

ستار هدايت خواه نماينده مردم بويراحمد و دنا در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به حضور محمدرضا شجريان در بي‌بي‌سي فارسي و ديدار با عوامل اين رسانه دولت انگليس و ايرانيان فراري خارج كشور افزود: اصل مصاحبه شجريان با بنگاه‌هاي استعماري بي‌بي‌سي عامل رسوايي وي است.

هدايت خواه با بيان اينكه شجريان سالها عليه ملت ايران توطئه كرده است اظهار داشت: وي در فتنه‌هاي اخير كشور نقش به سزايي ايفا كرده است.

سخنگوي كميسيون فرهنگي با بيان اينكه شجريان همه معروفيتش به دليل ربنايي است كه به مناسبت ماه مبارك رمضان خوانده و اين ربنا همان اسلام 1400 سال پيش است، اظهار داشت: اسلام با آن هنري كه در خدمت حيوانيت و نفسانيت بشر باشد و با آن هنري كه در خدمت قدرت‌هاي طاغوتي و جباران باشد، مسئله دارد.

نماينده مردم بوير‌احمد و دنا اضافه كرد: موسيقي كه باعث تعالي انسان شود و آدمي را در مقابل ستمگران و دروغ‌گويان مقاوم سازد، مطلوب است.

وي با اشاره به اينكه هنري كه منجر به خضوع و خشوع انسان در مقابل خداوند باشد همواره در كشور مورد حمايت قرار مي‌گيرد گفت: تفكر اسلامي 1400 سال پيش از بستر‌هاي اصلي رشد هنر است.

سخنگوي كميسيون فرهنگي افزود: اگر شجريان معروفيت پيدا كرد، به بركت همين تفكر 1400 ساله است،‌ تفكري كه به ويژه پس از انقلاب اسلامي بستر را براي وي فراهم كرد.

2 thoughts on “هدايت خواه خطاب به شجريان ؛ربنا همان اسلام 1400 سال پيش است”
  1. دا لعنت کنه بی هنرهایی رو که نان ونمک اسلام و کشور رو خردند و خیانت کردند زنده باد استاد مسلم موسیقی و واقعا مردم (علیرضا افتخاری)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *