هراز نیوز:در کشور ما همیشه اتفاقات خوب و بد زیادی می افته و آدمهای بسیاری مستقیم و یا غیر مستقیم با اونها در ارتباط هستن،اخبار زیادی منتشر میشه و ما از کنار بسیاری از این خبرها به آسانی رد میشیم در این بخش ق هر باردرآخرين روزهای هفته ، افراد و وقايع رو بر حسب اعمال و کارهاشون دسته بندی کنیم :خوب ، بد ، زشت و  يك ناترينگ  براي اينكه بعضي ها به خودشون بيايند!!

 

زشت: اين هفته تعلق ميگيره به تمامي موسسات مالي كه به اسمهاي مختلف و شيوه هاي گوناگون به مردم بيچاره به هزار زحمت وام كم با بهره بالا ميدهند و وقتي صحبت مي كنند مي گويند ما آمده ايم كه گرهي از مشكلات اقتصادي بازكنيم.

 

بد: اين هفته تعلق ميگيره به تماشاگرنماهايي كه علاوه بر ورزشگاه و ورزشكاران داخلي ، به مسي بيچاره هم رحم نكردند ، بي خيال اون بدبخت تو عمرش اينا رو نشنيده بود ، حالا عصبانيش كردين خدا رحم كنه ، چه خوابي ديده برامون خدا به خير كنه!!

 

خوب: اين هفته با اكثريت آرا، به دانشمندان فضايي كشور تعلق ميگيره كه براي دومين بار موجود زنده فرستادن فضا تا چشم بعضي ها در بياد .

 

ناترينگ: اين هفته رو به مسولين بیمارستانی خصوصی در شمال کشور  ميزنيم كه بدون توجه به نگاه انسانی از قشر تحصیل بیگاری کشیدند  و قول استخدام به این نيروها دادند ولی …

مهیار کمانگری هراز نیوز

 

84 thoughts on “ناترینگ به مسوولان یک بیمارستان خصوصی”
  1. اميدوارم اوضاع مالى و حقوقى خبرنگاران زحمتکش و بى ادعاى استان و کشور بهبوديابد…
    انتشار تازه ترين اخبار در هرجامعه اى لازم و ضرورى است ولى اگر خبرنگار براى گذران زندگى اش دچار مشکل باشد ,ديگر انگيزه اى براى ادامه کار نخواهد داشت

  2. از قدیم میگن دروغ هر چه بزرگتر باورش آسانتر.هر کس که این بیمارستان را دیده باشد متوجه کذب بودن این ادعا میشود.من دیروز جهت انجام عکسبرداری به آنجا رفتم خدا پدر ومادر این بانی خیر را بیامرزد مردم را از سرگردانی در شهرهای اطراف نجات دادنند.از عقل بدور است مسولین به خاطر چند میلیون هزینه آماده سازی این کار را کرده باشند.اگر بر فرض مثال این هیاهیو صحت داشته باشد.فقط یک فرض باقی میماند وآن اینکه این چند نفری که عذر آنان خواسته شد در طی این مدت به هر دلیلی صلاحیت خود در این مرکز مهم رااز دست داده باشند .

  3. شهروند آملی شما به عنوان یکی از کارکنان بیمارستان میخواهی از آنجا تعریف و تمجید کنی. در حسن نیتت شکی نیست و مدیرانت باید از تو سپاسگذار باشند اما اصلا خوب نتوانستی خودت را جای یک فرد معمولی و بیماری که به آنجا رجوع کرده نشان دهی…..
    چند نفر نه چندین نفر. خودت بهتر میدانی که وضعیت چطور بود.
    خدا همه شما را از خصلت زشت و ناپسند دروغ نجات بدهد

  4. من متعجبم از آدم هاي ساده لوحي كه گول استخدام در بيمارستان را خورده اند. آن آقايي كه خودش پدر بيماران را در مي آره و با درآمدهاي بالايش تجديد فراش كرده، چگونه مي تونه چنين تعهداتي رو بكنه؟ جلوي ضرر را هروقت بگيري استفاده است.

  5. هنوز بیمارستان راه نیفتاد که مریض بخواد بره……

  6. دکتر قاسمی خدا پدر و مادرتو بیامرزه……….
    از همه زحماتی که برای شهر کشیدی واقعا سپاسگزاریم.
    “مجید صادقی” واقعا قشنگ نوشتی……..

  7. بله دیگه. با اس ام اس زدن. خودشون حرف هرازنیوز رو تایید کردن…
    کسی که کار زشتی انجام میده و بعد دروغ میگه که نکردم، آخرش خودش خودش رو رسوا میکنه…. چون هم کار زشیت مخفی نمیمونه و هم دروغگو کم حافظه ست.
    بهتر شد اس ام اس زدبد، چون خیلی هایی که به هرازنیوز سر نمیزدن اومدن و خبرها رو خوندن……
    باتشکر از شما که در اطلاع رسانی برای کار زشتی که انجام دادی کمک کردید….
    بازهم اشتباه….. دیدید مدیریت درست و حسابی نداردین……
    برید خودتون رو اصلاح کنید همه چی اصلاح میشه . به مردم هم توهین نمیشه

  8. جریان SMS چیه؟؟؟؟
    خب بنده خدا یخورده فکر کن!!!!!!!!!!! اس میدی که خبر هرازنیوز غلطه!!!! خب ملت میان میبینن هم کامنتارو میخونن هم پرس و جو میکنن می بینن درسته(خودتم میدونی که درسته). اینطوری که بیشتر ضایع میشی…..
    تفکری که پشت کاراتون خوابیده کاملا لمپن گونه هست

  9. اول اين قضيه رو انقدر بزرگ نكنيد اداره كار آمل در اينجا امحال كرده كه رئيسش معلوم نيست چي كار ميكنه يه ناترينگ به اداره كار بزنيد
    بعد هم كسي منكر زحمت دوستان براي راه اندازي اين بيمارستان نيست دستشون درد نكنه مهم عمل سوئ استفاده از ادمها بود نه كار خوبي كه در ايجاد بيمارستان كردند طرفداران و حقوق بگيران بيمارستان سفسطه نكنند
    زدن اس اتم اس حقيقت داره و خودشون نشون دادند كه حرف هرازط نيوز درسته
    اقاي كمانگري دمه شمام گرم كاش چهارتا زبان گويا مثله شما بودند انتقاد سازنده باعث پيشرفته
    در ضمن پيشنهاد ميدم يه مناظره هراز نيوز ترتيب بده بين نماينده بيمارستان و نماينده كسايي كه سوئ استفاده شده يك حكم هم وسط بياد الان دوره مذاكره هست ببينيم حق با كيه تا شايعات و بعضي دروغها ديگه ادامه دار نشود به ضرر هر دو طرف
    ونكته اخر اينكه باز هم فرصت هست اين بيمارستان درسته خصوصيه اما تو امله و مازندران همه بايد كمك كنيم تا پا بگيره

  10. پس هم قضیه سوء استفاده درسته و هم اس ام اسی که فرستادن….
    خودشون اعتراف کردن….
    گرچه هنوز بطور رسمی عذرخواهی نکردن.

    به هرحال مرسی از هراز نیوز بخاطر روشنگری و پایداریش بر سخن حق….

  11. اگه مدیریت به همین شکل ادامه بده موفقیتش 100% هست.گرچه هنوزم تو موفقیتش شکی نیست.

  12. حسین, در دی ۱م, ۱۳۹۲ ۲:۱۱ ق.ظ وضیعت:
    شهروند آملی شما به عنوان یکی از کارکنان بیمارستان میخواهی از آنجا تعریف و تمجید کنی. در حسن نیتت شکی نیست و مدیرانت باید از تو سپاسگذار باشند اما اصلا خوب نتوانستی خودت را جای یک فرد معمولی و بیماری که به آنجا رجوع کرده نشان دهی…..
    چند نفر نه چندین نفر. خودت بهتر میدانی که وضعیت چطور بود.
    خدا همه شما را از خصلت زشت و ناپسند دروغ نجات بدهد
    ارسال پاسخ
    من اونجا کارمند نیستم ولی کسانی که تو اونجا کار میکنن باید از محل کارشون حمایت کنند خبر دارم هنوز بیمارستان راه نیفتاده 200 نفر مشغول به کارند
    سهامداران و مسولین قبلی و فعلی کشوری و بانک ملی متشکرم.

  13. ای بابا، بازهم این دکترهای نودوست دست گل به آب دادن.
    تلنگرتو عشق جناب کمانگری… بنیان افکن بود

  14. برادران و خواهران همشهری من. میدانید چرا شهر ما با وجود این همه سرمایه وشرکتهای بزرگ تولیدی وبا قدمت تاریخی کهن هنوز درجایگاه واقعی خود نیست.میدانید چرا با وجود این همه شرکتهای فعال در شهر ما بیکار زیاد داریم واکثر نیروی کار درشرکتها یا ادرات وبدتر از همه پستهای کلیدی دردست بابلیهاو نوریها وسارویها و…… به خاطر اینکه ما اصلا به منافع شهر وعواقب کارمان فکر نمی کنیم همیشه دنبال حاشیه هستیم اگر یک بنده خدا اومد در این شهر یک کار خیری انجام داد که هم مردم وهم خودش از آن سود ببرد طبق عادتمان چنان بلایی به سرش نازل میکنیم که کسی دیگر تا سا لهای متمادی فکر سرمایگذاری در آمل را به مغزش راه ندهد همه میدانیم آمل بزرگترین سرمایداران را دارد پس علت چیه که جرعت اینکار که مساوی با پیشرفت و آبادانی شهر و ایجاد اشتغال است رو نمی کنند چون ایجاد این مسایل وقدر ناشناسیها از سوی اهالی شهر دل هر انسان با وجدانی رو به درد میاره موردی که حالا راست یا دروغ برای بعصی از عزیزان پیش اومده ضمن اینکه من به عنوان یک شهروند از همه آنان عذر خواهی میکنم تقاضا دارم از برادران و خواهران گرامییم به زحمات شبانه روزی وعظمت ومنافع این پروژ برای حال و آینده شهر دقت نظر پیشتری داشته باشند .دقت کنید بیمارستان آن هم دولتی امام زاده عبدا… را که حدود 8سال زودتر از این مرکز شروع به ساخت آن نمودند هنوز عملیاتی نشده .پس انصافا باید به دست اندر کاران آن به سبب ساخت سریع این ساختمان زیبا وخریداری و نصب تجهیزات مدرن خسته نباشید گفت و به همه اعم از رییس وگارگر ساده زحمکش به عنوان یک آملی بگوییم دورود و سلام بی پایان ما بر شما باد خدا قوت برادر.متشکرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *