خداوند بزرگ را شکر گذارم از این که فرصتی عنایت فرمود تا در روز ۲۶ آذر ، روزی که دلیر مردان عرصه حمل و نقل کشور با لبیک سر دادن به ندای پیر و  مراد خود و بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) برگ زرین دیگری به صنعت پر افتخار این کشور افزودند تا نام حماسه و ملت ایران پیوندی ناگسستنی و همیشگی داشته باشد.

 

بدون شک همت و مجاهدت مسئولین شهری در اجراء و نظارت بر امور رفاهی ،درمانی، تأمین معیشت  ،امورفرهنگی ،آموزشی و ورزشی کارکنان حمل و نقل ، و برنامه ریزی در امور اجرایی ، کنترل و بازرسی امور انظباطی ، تشویقی و خدماتی ، اصلاح و ایجاد سیستم مناسب برای بافت شهری و وضعیت ترافیکی و توسعه و تکمیل سیستم حمل و نقل با برنامه ریزی و سیاست گذاری مناسب و پیش بینی لازم به منظور تامین نیازمندیهای آتی شهر از لحاظ سرویس دهی عمومی و ویژه ،  و همه آنچه ذکر شد بر اساس تلاش، همت و کوشش رانندگان خدوم حمل و نقل آنقدر زیاد است که زبان از وصف آن قاصر است.

 

بی تردید بزرگداشت روز حمل و نقل فرصتی مناسب است تا ضمن شناساندن این صنعت بزرگ و معرفی کاربرد و ابعاد گسترده آن، ایثارگریها ،تعهد ،شجاعت و لیاقت شما کارکنان شریف حمل و نقل منعکس شود تا صاحب نظران و کارشناسان و مسئولین با ارزیابی فرصتها و توانایی ها و مشکلات موجود راههای توسعه و به کارگیری فناوری  علوم روز را در این صنعت بررسی و تجزیه و تحلیل نمایند.

 

بی شک رسیدن به توسعه پایدار شهری و عدالت اجتماعی در بخش حمل و نقل در گرو همکاری و مساعی تلاشگران در حوزه حمل و نقل می باشد.

 

۲۶آذر ماه روز حمل و نقل بهانه ای بود تا به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق » از زحمات و تلاشهای شما بزرگان در این عرصه تشکر و قدردانی به عمل آید.

 

بخش حمل و نقل از جمله  بخش های زیربنایی اقتصاد  در هر جامعه است که علاوه بر تحت تاثیر قرار دادن  فرآیند توسعه اقتصادی خود نیز در جریان توسعه دچار تغییر و تحول می شود.

 

  حمل و نقل با ایفای نقش رابط میان بازار به مثابه پایه های پلی است که بخش های مختلف جامعه با عبور از روی آن  به سمت توسعه پایدار حرکت می کند و تلاش آن برای دستیابی به  جایگاهی والاتر و فردایی بهتر است .

 

روز حمل و نقل بر تمامی رانندگان و کارکنان حمل و نقل فرخنده و خجسته باد امید است به یاری پروردگار، سرزمین پهناور ایران ،رانندگان و کارکنان و دست اندرکاران حمل و نقل همواره در آسایش و امنیت زندگی کنند و تلاش و کوشش خود را افزون نموده زیرا که جامعه امروز نیازمند آن است همچنین از کارگزاران دولت محترم می خواهم همواره برای آسایش درکار و زندگی این جان آفرینان نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

 

                          زمین را بگستر و داد ش قرار                                        محل رفاه شما کردگار

 

                          بسی راه ها در زمین آفرید                                       که بهر گذار و سفر شد پدید

6 thoughts on “۲۶ آذر ماه (روز حمل و نقل)”
  1. مر حبا به نثر دانشین جناب توسلی خدا را شکرکه رایهای مر دمی به تباهی نرفت و جوانان خر دمند و صاحب قلم بر کرسی تصمیم گیری شهر نشسته اندانشائالله با جرات و توانمندی با اعوجاحات احتمالی مبارزه می کنند و شهر را به قلعه تمدنی شایسته می رسانند و انشائالله معتقدند شهر بایدمتقارن و متوازن رشد یابد و نقاطی همچون حواشی خیابان نور که در تامین در آمدها و هزینه های شهری پیشاز می باشد سهمی از توسعه شهری بر خور دار باشد.و در نگاه مسیولین که گاها”یک قطبی می اندیشند جای بگیرندبه ویژه نگاه فضای سبزوخدمات و پیاده رو سازی و سازمان عمران گرایشاتی به نور نشان دهند انشائالله

  2. به به..
    خوشحالم نام دو افتخار خیابان نور یعنی استاد صلواتی عزیز و توسلی گرامی رو اینجا می بینم.
    قلمتان جاویدان اساتید.

  3. خوشحالیم که یکی هست که درد این قشر زحمتکش بدونه

  4. اقای توسلی واقعا مرد شریفیه.تو مدت کوتاهی که در شوراست هنوز مرام همیشگیه خود را حفظ کرد و نشون داد رای مردم به خودش اشتباه نبود.کاش همیشه همینطوری بمونه و برابر فرمایشات مقام معظم رهبری در پی احقاق حقوق مستظعفان باشه.نه مثل بعضی افراد که که دختر و خواهر زاده و برادر زاده شون رو در شهرداری شاغل کرده باشن.به امید تحقق عدالت حضرت علی (ع) در جامعه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *