به گزارش روابط عمومی شهرداری دابودشت، اولین نماز جمعه شهر دابودشت در مورخه 22/9/92 در مکان موقت مصلی نماز جمعه ، خیابان بهار شهر دابودشت با حضور حجت الاسلام محمد انتظاری رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان، حجت الاسلام سیاح مدیر ستادهای نمازجمعه کشور،   یوسفیان نماینده شهرستان آمل ، سرهنگ پهلوان فرماندهی  انتظامی شهرستان آمل ، محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و اکثر مسئولین ادارات شهرستان آمل، آذرطوس بخشدار دابودشت ، یحیی پور شهردار دابودشت، دهقان رئیس شورا به همراه اعضاء محترم شورای شهر و بخش ، ریاست و اعضاء محترم شورای شهر سرخرود، محمودآباد و امامزاده عبداله ، سرگرد عیسی زاده فرمانده پایگاه مقاومت صفین 05 ، سرگرد خدادی رئیس پاسگاه دابودشت و جمعیت کثیری از خانواده های معظم شهداء ،جانبازان واقشار مختلف مردم شهر و بخش دابودشت برگزار گردید.

DSCF8253

در این مراسم طی حکمی از سوی مدیر ستادهای نمازجمعه حاج آقا سیاح، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا تقی زاده به عنوان امام جمعه شهر دابودشت معرفی گردیدند. در ابتداء رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه از بخشدار، شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و مردم دابودشت که در برپایی این مراسم سنگ تمام گذاشتن تشکر و قدردانی کردند.

مدیر ستاد های نماز جمعه ،حاج آقا تقی زاده را از اعضاء بنیاد بین المللی علوم و حیانی اسراء در محضر حضرت آیت اله جوادی آملی بر شمرده که به مدت 3 سال به عنوان امام جمعه دابودشت انتخاب شدند. و در پایان سخنان همبستگی و وحدت  مسلمین را با شرکت در صفهای به هم فشرده نمازجمعه مهم دانسته که می تواند در برابر توطئه های دشمنان شرق و غرب مانند سدی محکم ایستادگی نماید.

در ادامه بخشدار دابودشت جناب آقای آذرطوس با تشکر وقدر دانی از مهندس یحیی پور شهردار و اعضاء محترم شورای شهر که الحق و الانصاف زحمات زیادی برای برپایی اولین نمازجمعه در شهر دابودشت انجام داده که اینجانب به نمایندگی از مردم از آنها قدردانی می کنم. و در پایان از مردم خواستار حضور همیشگی در صفهای نماز جمعه و جماعت شده که می تواند نشان دهنده وحدت مسلمین در برابر توطئه های شرق و غرب و هراس آنان گردد..DSCF8324

در پایان حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا تقی زاده امام جمعه شهر دابودشت در اولین خطبه های نمازجمعه بذکر مباحثی در قالب چگونگی شکل گیری شیوه های فرهنگ اسلامی در خانواده های ایرانی پرداخته و بیان داشتند امروز آسیبهای اجتماعی در حوزه خانواده در حال افزایش است و خانواده ها باید با درایت و آگاهی کامل و بالا بردن سطح دانش به مقابله با این آسیب ها بپردازند و وی در  ادامه نماز جمعه را محور اساسی و تریبون گویای مقدس انقلاب اسلامی دانسته و افزودند. نمازجمعه عامل وحدت و همبستگی مسلمین بوده و باید ادامه یابد. در پایان اقامه نماز جماعت به امامت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا تقی زاده در گلزار   شهداء شهر دابودشت ( مصلی موقت نمازجمعه ) اقامه شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *