هراز نیوز : روز های گذشته خبری را با عنوان خیابان نور محروم از نگاه مسوولان +عکس  را در خروجی پایگاه خبری تحلیلی هرازنیوز قرار دادیم که مورد استقبال همشهریان گرامی در آن منطقه قرار گرفت ، اما با خبر شدیم شهردار پرتلاش آمل با حمایت شورای اسلامی شهر برنامه های گسترده ای را برای آبادانی شهر آمل بخصوص نقاط محروم در شرف اجرا دارند ،لذا براساس وظیفه رسانه ای خویش ضمن تقدیر از مهندس امیر سلیمانی برای احترام به رسانه مردمی هراز نیوز با مسرت اسناد پیگیری شهردار را برای رفع مشکل موضوع مطرح شده منتشر می نماییم .

با تشکر از روابط عمومی شهرداری آمل ،در این اسناد دستور شهردار برای پیگیری و رفع مشکل موضوع مطرح شده مشخص است و از سویی آگهی مناقصه عمومی برای سنگ فرش نمودن قابل مشاهده می باشد .

به گزارش  هراز نیوز از شاهدان عینی چندین بار صبح زود امیر سلیمانی شهردار و خسرو ابراهیم زاده رییس شورای شهر برای بازدید از کوچه های خیابان نور حضور یافتند .که مورد تعجب شاهدان عینی قرار گرفت .

 

 

Picture2

Picture2 001

 

11 thoughts on “خبر مسرت بخش شهردار برای اهالی خیابان نور آمل +سند”
  1. … خیابان نور پیاده رو ناینه که سنگفرش بوه تعریض انجام بوه سنگفرش پیش کش درضمن درخبر رئیس شورا که خودتان چند بار بزونی قراربیه تمام خیابانهای که سنگفرش نیه سنگفرش بوه آنه شه خد کد نکنی ترسمه با سر بی پائین

  2. واقعا با این کار خودت نشون دادی رسانه خوبی هستی که به فکر حل مشکلات شهری ومردمی !!!تشکر بابت مسئولیت پذیری وانجام وظیفه از هراز نیوز وشهردار محترم.

  3. ضمن تشکر از سایت هراز نیوز و شهردار محترم می خواستم بگم پیاده روهای خیابان نور فقط یکی از مشکلات اونه.مشکل مهم تر این خیابون عدم نعریض وترافیک زیاد این خیابونه.این خیابون دیگه مثل خیابون امام رضا نیست که اینقدر طول کشیده چندتا مغازه باقی مونده که اگه شهرداری این کارو تو اولویت قرار بده یک ساله تموم میشه.

  4. با سلام چرا در مورد محرومیت محله رحمت آباد گزارشی را تهییه نمیکنید

  5. با سلام
    با تشكر از پيگيري اين موضوع . واقعاً احساس مي شد نوعي تبعيض بين برخي از نقاط شهر در بين مسئولان وجود دارد، الحمدلله كه اين كاستي ها با همت مسئولان برطرف شود.
    لازم به تذكر است در آمل خياباني به نام نور وجود ندارد.شايد منظور همان خيابان شيخ فضل الله باشد! ،ان شاء‌الله پيرامون اين موضوع هم توضيحي داده شود خيابان نور يا شيخ فضل الله!
    باز هم از وب سايت هراز نيوز بخاطر انعكاس واقعيت هاي موجود پيرامون خيابان شيخ فضل الله تشكر مي كنم اگر شهردار محترم و شوراهاي شهر آمل از تمامي نقاط شهر بازديد ميداني داشته باشند ان شاء‌الله هم شهردار سازندگي و هم شوراي سازندگي را در شهر به معناي واقعي مشاهده خواهيم كرد.

  6. خدمت تمام مسئولین شهری و مردم که در خصوص خ نور (شیخ فضل اله نوری)صبحت میکنند نمایندگان شما (این ۱۳ نفر ) در اونجا تمام سعی خودشان را انجام میدهند و همدل و هم قسم هستند که فقط برای آبادانی شهر خودشان قدم بر میدارند و حمایت شما مردم فهیم را انتظار دارند از آقا جواد هم تشکر می کنیم اما مصوبه شورا خیلی قبلتر از این تاریخ هست یعنی نمایندگان شما در شورا پیشتر از این به فکر این موضوع بودند و هستند . تمام اعضاء شورا بصورت حضوری و غیر حضوری ( درخواست مکتوب به شورا ) در تمام مسیرهای خیابان شهر آمل هستند .و شاهد مشکلات مردم هستند و این اتفاق ها جهت بهبود آن زمان لازم دارد. تشکر از تمام مردم و همکاران اصحاب رسانه

  7. یکی به فکر تعریض خیابون امامرضا باشه پروژه چند ده ساله

  8. سلام خدمت شهردار جوان وزحمت کش آمل یکی از شهروندان کوچه پنجم گلشهر هستم آسفالت کوچه چالین نزدیکی مسجد ابوالفضل مدت 2سال است که قول مساعد داده شد از شهردار محترم نامه هم داریم اما متا سفانه هر وقت مراجعه می کنیم میگن آسفالت نداریم لطفا به این ام رسیدگی شود .با تشکر ارادتمند بابایی 09113213458

  9. سلام لطفا در مورد تعریض کوچه فجر 12 که بیسار پر تردد هم هست اقدام عاجل صورت گیرد. در ضمن از زحمات و همت بلند شهردار پر تلاش و اعضای محترم شورای شهر به خصوص مهندس یوسفی نژاد کمال تشکر و قدردانی را دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *