خاکزاد شاهاندشتی سرپرست هیئت گلف آمل شد

در حکمی از سوی رئیس هیئت گلف مازندران احسان خاکزاد شاهاندشتی به عنوان سرپرست هیئت گلف آمل منصوب شد.

در حکمی از سوی محمدرضا رنجبر رئیس هیئت گلف استان مازندران، احسان خاکزاد شاهاندشتی به عنوان سرپرست هئیت گلف آمل منصوب شد.

در این حکم آمده است: به لطف پروردگار متعال در راه اعتلای فرهنگ اسلامی و پیشبرد امور ورزشی موفق و موید باشید و با توانایی‌ها و تجارب مدیریتی که دارید به همراه بهره‌گیری از کارشناسان و صاحب‌نظران موجب تعمیم و گسترش این رشته ورزشی در بین نوجوانان و جوانان علاقه‌مند و مستعد آن منطقه شده و با ایجاد زمینه مناسب رشد بیش از پیش را فراهم کنید.

سرپرست هئیت گلف آمل نیز پس از این انتصاب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: برای نخستین‌بار این رشته ورزشی در این شهرستان راه‌اندازی شده و امیدواریم بتوانیم با استقبال جوانان و نوجوانان در تربیت و آموزش آنها مفید و موثر باشیم.

احسان خاکزاد شاهاندشتی یادآور شد: دو سال سرپرستی کمیته آموزش هیئت گلف گیلان را برعهده داشتم و به عنوان دبیر آن هیئت فعالیت داشته و کارت مربیگری برای آموزش این رشته ورزشی را نیز در کارنامه دارم.

وی تصریح کرد: طی چند روز آینده با رئیس اداره ورزش و جوانان آمل و مسئول هیئت‌های ورزشی این شهرستان دیدار و گفت‌گو داشته تا برنامه‌های خود را برای رشد این رشته ورزشی مهیج در این شهرستان ارائه دهم.فارس

16 thoughts on “ورزش گلف در آمل”
  1. منم واقعا این انتخاب بجا و شایسته رو تبریک میگم و امیدوارم که ورزش گلف در شهرستان آمل بخوبی جا بیفته و جوانان غیور آملی ورزش و تفریح سالمی رو از این طریق داشته باشن ..

  2. دولت جدید با این انتخابات و انتصابات نشون داد که رویه خوبی رو در پیش گرفته که میتونه در پیشرفت کشور و علی الخصوص ورزش کشور موثر باشه.

  3. آقای خاکزاد از افراد توانمند و جوان شهرستان آمل هست که بنده مطئمنم با تکیه بر خداوند و همینطور تجارب ارزنده ای که در این رشته ورزشی دارن میتونن ورزش گلف رو در آمل به یکی از قطب های استان و کشور تبدیل کنن

  4. اموزش هم داره ورزش گلف ؟ این آقای خاکزاد کجا تشریف دارن؟

  5. یک سورپرایز برای مردم ورزش دوست امل میتونه باشه امیدوارم تربیت بدنی از اقای خاکزاد حمایت کامل بکنه

  6. از انتخاب اقای رنجبر زیاد تعجب نکردم باید به ایشون احسنت گفت چون تا اونجایی که من از اقای خاکزاد اطلاع دارم در شهرستان رشت این ورزشو گسترش دادن
    ممنونم از اقای رنجبر امیدوارم این ورزش تو امل با مدیریت شایسته ی اقای خاکزاد پیشرفت کنه

  7. خیلی عالی میشه
    فقط حمایت بکنن ازاین ورزش و اقای خاکزاد
    واقعا باید تشکر کرد که یک فرد اصلح بعنوان سرپرست انتخاب شدن ایشون هم در رقابت های کشوری شرکت کردن هم در سمت مربیگری فعالیت داشتن!!!!

  8. من عاشق ورزش گلف هستم انشالله شاهد برگزاری مسابقات کشوری در شهرستان آمل باشم

  9. تبریک میگم ورزش گلف اومده تو امل برا اموزش به کجا بایر رجوع کنیم؟

  10. من دورادور اقای خاکزاد رو میشناسم یکبار در مسابقات کشوری که رتبه اورده بود دیدمش واقعا تواین ورزش استعداد دارن
    امیدوارم ازش حمایت بشه

  11. واقعا ورزش گلف یکی از ورزش های کلاسیکیه که کمتر تو ایران بهش بها داده شده امیدوارم با روی کار اومدن آقای خاکزاد که این ورزش رو به خوبی تو شهرستان رشت جا انداخت در شهرستان آمل هم شاهد رشد روزافزون این ورزش باشیم .

  12. من هم تبریک می گم به آقای خاکزاد و امیدوارم موفق باشند

  13. تبریک به برادر ارزشی جناب اقای خاکزاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *