دوشنبه ساعت ۱۱:۰۰

نیازمند بازی تدارکاتی هستیم/ امکان موفقیت در جام‌جهانی را با موانع بودجه‌ای ضایع نکنیم

رئیس فراکسیون ورزش در مجلس، با تأکید بر ضرورت تسریع در برنامه‌ریزی برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی جام جهانی فوتبال، گفت: در حال حاضر فوتبال ملی کشور در شرایطی نیست که با موانع بودجه‌ای امکان صعود آن به دور بعد بازی‌های جام جهانی را ضایع کنیم.

مقداد نجف‌نژاد ، با تاکید بر ضروت تامین بودجه برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی، گفت: وقتی طبق برنامه سرمربی و کادر فنی تیم ملی فوتبال بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های مشخصی برنامه‌ریزی می شود نباید به دلیل کمبود بودجه امکان برگزاری این بازی‌های تدارکاتی از تیم ملی گرفته شود.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، توضیح داد: لازم است برای عملکرد مناسب در جام‌جهانی بازی‌های تدارکاتی برنامه‌ریزی شود و بازیکنان بدون دغدغه در بحث بودجه به اردوهای مختلف فرستاده شوند، چرا که ما به شدت نیازمند برگزاری بازی‌های تدارکاتی برای موفقیت در جام‌جهانی هستیم که در این زمینه حتی بسیاری از تیم‌ها، خود به دنبال برگزاری بازی تدارکاتی با ما هستند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: گستره سبک بازی تیم‌های ملی گروه ایران بسیار متنوع است، یک تیم آفریقایی، یک تیم اروپایی و یک تیم آمریکایی؛ که این تنوع بازی نیاز به بازی‌های تدارکاتی هم‌سبک با تیم‌های مذکور را توجیه می‌کند.

نجف نژاد  با انتقاد از لغو شدن دو بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال، گفت: کمبود بودجه برای انجام ندادن این بازی‌های تدارکاتی بدترین دلیلی است که از جانب مسئولان فوتبال کشور می‌تواند ارائه شود.

وی افزود: در راستای همین برنامه‌ریزی‌ها به نظر می‌رسد باید در برخی پست‌های بازیکنان تیم ملی تجدیدنظرهایی صورت گیرد، به عبارتی می توان برای برخی پست‌ها از نیروهای جوان‌تر و با انگیزه‌تر استفاده کرد تا این بازیکنان با انگیزه‌ای که دارند تمام تلاش خود را کرده و تجربه‌هایی نیز برای مسابقات بین‌المللی بعدی کسب کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید درگیر اسم‌هایی مانند آرژانتین یا هر تیم دیگری شویم، مدت زیادی است از این تیم‌ها چیزی در مسابقات دیده نشده و ما قابلیت نمایش یک بازی آبرومندانه در مقابل این تیم را داریم البته به شرطی که مسئولان تمهیدات لازم را بیندیشند.

رئیس فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: در کل اگر از ظرفیت‌های موجود در کشور به درستی استفاده شود تیم ملی فوتبال ما قابلیت درخشش در مسابقات جام جهانی را دارد و البته زمان خوبی هم برای برنامه‌ریزی در اختیار داریم که می‌تواند در این زمینه اثر بخش باشد./

One thought on “نیازمند بازی تدارکاتی هستیم/ امکان موفقیت در جام‌جهانی را با موانع بودجه‌ای ضایع نکنیم”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *