16 thoughts on “عکس / آخر تعجب !”
  1. دوست عزیز آقای خبرنگار و مدیر مسئول هراز نیوز
    مثلا که چی ، معنی این عکس چیه ، مردم شوننه کره ماه گوجه و بادمجون کایننه ، امه هراز نیوز ….

  2. خود گویی وخود خندی یعنی چی وقت میزاریم میاییم توی سایت تون چی تحویل ما میدین

  3. سلام
    حاجی گد مردی و زحمتکش محله با فرهنگ گنگرج کلا
    خدا ور سلامتی هاده
    مثل شیر مرد پای نوسازی امام زاده سیف الدین(ع) اسانه
    داش مجید ته دس هم درد نکنه
    عامی دارتاشونی

  4. جای بسی تاسف است که وقتتان را اینگونه تلف می کنید و مردم را هم چی فرض کردید؟!
    وچه ر بوردمی ملا هاکردمی شه جان بلا هاکردمی

  5. کاری مهمتر از این نداشتی اگر کاری ندارید بگویید تا شما را سرکار بهتری بگماریم ////////

  6. این بار در ((زیرآسمان آمل ))با نقش آفرینی خشایار مستوفی :نه غلام!!!!!!!!!!!
    غلام شیش لول بند:هراز نیوز لطفا سایتو با خبرهای مهمتر وبا ارزش پر کن یا این خبرها راکامل کن تا سر وته خبر معلوم باشه وگرنه قاط میزنما…

  7. سلام دارتاشون عزیز!
    بنده در ارسال این خبر و مطلب دخیل نبودم و تشکر شما شاید بابت ارسال ایمیل این لینک از جانب حقیر باشد (که برای شما جهت رؤیت و احیاناً جوابیه ارسال کردم). اصل خبر، نقل از کمال نیوز بوده که توسط جناب آقای عزیزکمالی (روابط عمومی شهرداری) و فرزندشان مدیریت می شود.
    جهت اطلاع کاربران محترم/ حاج عسکری زمانی چلاوی از نیروهای خدوم و پرتلاش اداره اوقاف آمل، سالهاست که در امور خیر، چه در منطقه چلاو و چه در سطح شهرستان آمل مشغول فعالیتند و این عکس ها(ی معنادار) چیزی از ارزش های این عزیز کم نمی کند.
    قطعاً این نوع نگاه آقای زمانی که در یک لحظه اتفاق افتاد، گویای همه آنچه در آنجا گذشت نبوده و ای کاش جناب آقای کمالی (و مسئولان محترم هرازنیوز) عکس های دیگری نیز از این خبر منتشر می کردند تا بینندگان، واقعیت ماجرا را دریابند.
    ناگفته نماند نوسازی آستانه مبارکه امام زاده سیف الدین علیه السلام روستای گنگرج کلای چلاو پس از سالها رکود(در بازسازی و توسعه بافت و ساخت قدیم آن) این بار با همّت مثال زدنی همین بزرگوار(حاج عسکری زمانی) و سایر عزیزان در حال انجام است که در همین جا از فرصت حُسن استفاده را نموده و به اطلاع همه عزیزانی که در پی فرصتی برای ادای دین به آستان قُدسی اهل بیت و ذریّۀ طاهرینشان(علیهم السلام) هستند می رساند شماره حساب 410010683721 یا شماره کارت 6280231440283033 نزد بانک مسکن شعبه 17 شهریور آمل(قابل پرداخت در کلیه شعب بانک مسکن سراسر کشور) آماده استفاده از نذورات و کمک های نقدی عزیزان در جهت بازسازی آن حرم مطهّر می باشد.
    إِنَّمَا يَعْمُرُ مَسَاجِدَ اللّهِ مَنْ آمَنَ بِاللّهِ وَالْيَوْمِ الآخِرِ وَأَقَامَ الصَّلاَةَ وَآتَى الزَّكَاةَ وَلَمْ يَخْشَ إِلاَّ اللّهَ فَعَسَى أُوْلَـئِكَ أَن يَكُونُواْ مِنَ الْمُهْتَدِينَ…
    از عزیزان هرازنیوز نیز بابت انتشار این نوشته و به نوعی شراکت در امر خیر بازسازی آن بقعه متبرّکه کمال تشکر و قدردانی را دارم.
    التماس دعا*

  8. سایت محترم هراز نیوز
    من و مردم میان به سایت شما که با خبر از اوضاع آمل و استان و کشور شوند حال شما میایید چنین عکس و تیتری بی محتوا و مضحکی را کار کرده و با آبروی اشخاص و روحانیون و مسئولین بازی می کنید .
    آخر تعجب به این نگاه بچه گانه شما …
    ضمنا” کمال نیوز این همه خبر آمل و استان را بصورت حضوری تهیه و کار می کنند چرا اون اخبار را با ذکر منبع کار نمی کنید و چنین عکسی را در خبرش گرفته و به باد مضحکه گرفتید .
    جای بسی تاسف . لطفا” دید کاریتان را عوض کرده و سایتتان را پر محتوا کنید . با تشکر

  9. برادر عزیز وگرامی
    سلام
    از نظر شما سپاسگزاریم
    باید به عرض برسانیم که اینجا سایت روابط عمومی اداره مطبوع شما نیست که آنگونه که حضرتعالی مد نظر تان است ودلتان میخواهد مطلب درج کنیم تا شما هم آخر سال ما را نمونه کنید !
    اینجا هراز نیوز است یک سایت مردمی و برآمده از دل مردم وبرای سلیقه های مردم
    هراز نیوز پایگاه مجیز گویان نیست پایگاه حق طلبان بی جیره ومواجب است ،
    که هزاران بازدید روزانه آن خواب را از چشم خیلی از دوستان ربوده است
    موفق باشید

  10. این عکس یک اعتراض هست شاید به حق یا ناحق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *