هراز نیوز :عضو کمیسیون برنامه ،‌بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر این که دلیل ارزانی سکه سیاسی است و مبنای اقتصادی ندارد،‌ گفت: کالایی که با هیاهوی سیاسی ارزان شود با هیاهوی سیاسی هم گران می شود.

 

عزت الله یوسفیان ملا در گفت و گو با  خانه ملت،‌ درباره ویژگی هایی که بودجه 93 باید داشته باشد،‌ گفت: توقع داریم در بودجه واقعیت‌ها دیده و به تکمیل  پروژه های نیمه تمام اولویت بیشتری داده شود چرا که اگر در منطقه ای پروژه ای آغاز می شود مردم امیدوار می شوند به آن پروژه و روی آن حساب باز می کنند.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی گفت: فکر می کنم نباید در تخصیص بودجه به پروژه های عمرانی سخت گیری کرد و باید برای تکمیل آنها راه چاره ای اندیشیده شود.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر پروژه های کشور تعطیل است، افزود: اگر دولت به خاطر کمبود بودجه بخواهد پروژه ها را تعطیل کند که نمی شود.

 

این عضو کمیسیون برنامه،‌ بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه دولت باید دهها منبع درآمدی تعریف کند،‌ افزود: از محل فروش سهام شرکت‌های زیرمجموعه و تهاتر ماشین آلات و زمین و ساختمان با طلبکاران می تواند بدهی پیمانکاران را داده وکارهای عمرانی  را پیش ببرد.

 

یوسفیان با تاکید بر اینکه بستن همه درها و استفاده نکردن از تمام ظرفیت‌ها،‌پاک کردن صورت مساله است که بیکاری عظیمی را رقم می زند،‌افزود: این که بگوییم اوضاع خراب است هنر نیست و باید تعهدات انجام شود.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس به تاثیر تعطیلی پروژه ها بر بیکاری اشاره کرد و با بیان اینکه نرخ بیکاری 12.6 تحصیل کرده ها 28.4 و جوانان 40 درصد است، درباره عملکرد دولت و تاثیر آن ‌ بر بازار سکه و ارز، گفت: کالایی که با هیاهوی سیاسی ارزان شود با هیاهوی سیاسی هم گران می شود.

One thought on “عزت الله یوسفیان ملا:کاهش قیمت سکه سیاسی است”
  1. چون ایشان” عزت” شما هستند کامنت مرا درج نکردید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *