به گزارش هراز نیوزبه نقل از  دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران دکتر جان بابائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به همراه معاونین با آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران دیدار کردند.

 

در این دیدار دکتر جان بابائی فعالیت های این دانشگاه در استان  و مسائل و مشکلات سر راه دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران و برنامه های آینده این دانشگاه را برشمرد و از نماینده مقام معظم رهبری در مازندران درخواست کرد تا همچون گذشته نگاه ویژه ای به این دانشگاه داشته باشند تا انشاالله مشکلات سر راه مرتفع شود.

 

آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران طی سخنانی ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری با این دانشگاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی از اولین دانشگاههایی بود که بعد از انقلاب با قدرت تمام کار خود را آغاز کرد که الحمدالله امروز در کشور حرفی برای گفتن دارد.

 

 

وی افزود: شما کارتان با کار دیگران بسیار متفاوت است چرا که شما با جان و سلامتی مردم ارتباط بسیار تنگاتنگ دارد که شاید در یک اداره مدیری تغییر کند، اتوماتیک وار چهار چوب اجرائی آن سازمان یا اداره هم تغییر می کند، اما در دانشگاه علوم پزشکی چیزی به نام تغییر نداریم و اصل کار نباید تغییر کند.

 

الحمدالله دکتر جان بابائی با توجه به پیشینه خوب و خوش نامی که دارند انشاالله می توانند بر مشکلات فائق آمده و کارهای نیمه تمام را که از جمله آن بیمارستان نیمه کاره ای که داریم به اتمام برسانند و یکی از کارهای بسیار مهم ایشان بحث نرخ و تعرفه که کمر شکن بوده را جداً پیگیری نمایند.

 

آیت الله طبرسی در ادامه گفت: خیلی چیزها با برخورد و رفتار خوب و مدیریت خوب حل می شود. البته بخشی از کار پول هست اما اگر مدیری کار بلد باشد، می تواند موفق باشد. مدیر موفق باید جذب کند نه دفع، که دفع کردن هنر نیست آنهم در جائی که شما کار می کنید به نام دانشگاه علوم پزشکی. رسیدگی به نیاز پرستاران یکی از آن راههایی است که به سلامت بیماران کمک خواهد شد.

 

 

بیمارستانها با جان مردم ارتباط دارد و پرستاران هم فرشتگانی هستند که بعد از خدا سلامتی را می توانند به بیماران هدیه بدهند، چون سلامتی و بهداشت انسانها زیر نظر شماست. لذا باید دست به دست هم داد همدیگر را اثبات کنیم، همدیگر را نفع نکنیم که ضرر آن به مردم ما خواهد رسید.مدیریت وقتی موفق است که متحد باشد.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران در این دیدار گفت: در اسلام نگاه خاصی به طبیب شده است. طبیب از جمله علومی است که مرز ندارد. از هر جا که هست باید بیاموزیم چون خیلی چیزها بی وطن است از جمله پزشکی که حد و مرز ندارد.

 

اسلام خیلی به مسئله سلامت مردم و پزشکی اهمیت داده و شما هم در این راه نقش بسزائی دارید.

 

وی در پایان گفت: ایران اسلامی در یکی از زمینه هائی در دنیا حرفهائی برای گفتن دارد بحث پزشکی است و بی انصافی است که بگویند پزشکی و جراحی ایران جایگاهی ندارد. دانشگاه استان مازندران با داشتن بیش از ۶ هزار دانشجو یکی از افتخارات پزشکی مازندران می باشد که نیاز است مسئولین امر نگاه ویژه ای به این دانشگاه داشته باشند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *