سرمربی تیم والیبال متین ورامین با اشاره به اینکه موسوی مهم‌ترین مصدوم این تیم محسوب می‌شود که مقابل کاله در ترکیب نیست،گفت: ملی‌پوشان هنوز هم خستگی رقابت‌های جهانی را به همراه دارند.

 

 

 

دانیله بانیولی امروز قبل دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بین متین ورامین و کاله مازندران اظهار داشت: بازی سخت و حساسی را در آمل پیش رو داریم.

 

وی با اشاره به وضعیت بازیکنان متین بیان داشت: سید محمد موسوی یکی از موثرترین و بهترین بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در مسابقات جهانی ژاپن در اختیار نداریم و این مشکل می‌تواند بر تیم‌مان تاثیر داشته باشد.

 

بانیولی با اعلام اینکه دو تیم کاله و متین فینال فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران را با هم روبه‌رو شدند که در پایان کاله با پیروزی قهرمان شد،گفت: دیدار امروز مطمئنا سخت،تنگاتنگ،خوب و نزدیک است.

 

این مربی سرشناس والیبال دنیا یادآور شد: از لحاظ احساسی نیز بازی سخت و مشکلی داریم زیرا بازیکنان ملی‌پوشی که در تیم ملی با یکدیگر بودند هم‌اکنون در مقابل یکدیگر کار می‌کنند.

 

وی ادامه داد: این دیدار می‌تواند برای بازیکنان ذخیره نیز شانس خوبی باشد زیرا بازیکنان نیمکت‌نشین می‌توانند فرصت خودنمایی در زمین را پیدا کنند.

 

بانیولی در مورد تاثیر تعطیلات 25 روزه لیگ برتر که بعد از هفته چهارم این دوره از مسابقات روی داد و نداشتن ترکیب کامل بازیکنان به دلیل حضور ملی‌پوشان در مسابقات بین قاره‌ای تصریح کرد: این تعطیلات بدون حضور ملی‌پوشان در تمرینات تاثیرات زیادی داشت البته فکر می‌کنم بازیکنان هنوز خستگی مسابقات جهانی را به همراه دارند.

 

سرمربی تیم والیبال متین ورامین در پاسخ به دیگر سئوال مبنی براینکه چه برنامه‌ای برای کنترل روانی والیبالیست‌های متین در سالن پر از تماشاگر پیامبر اعظم(ع) آمل مقابل کاله دارد، گفت: بازیکنان باتجربه‌ای در ترکیب تیم داریم که به بازی در جو سنگین سالن و کار در مکان‌های پر از تماشاگر عادت دارند.

قربانعلی مسافر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *