DSC_3010

با هدف هم اندیشی و تعامل بیشتر روابط عمومی های مجموعه شهرداری و سازمان های وابسته نسشت هم اندیشی با رئیس شورا و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آمل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر آمل ، خسرو ابراهیم زاده در این نشست که در سالن اجتماعات شورابرگزار شد گفت: روابط عمومی ها در شورا ،شهرداری و سازمانهای وابسته از یک خانواده هستند .

ابراهیم زاده با تاکید بر اینکه کارهای خوبی در سطح شهر توسط مجموعه شهرداری انجام و یا در حال انجام است ولی اطلاع رسانی خوبی صورت نمی گیرد ،اضافه کرد: خوشبختانه جوانان خوشفکر و با استعدادی در روابط عمومی ها فعال هستند که با هم فکری و تعامل هر چه بیشتر با یکدیگر ، شاهد تحولات چشمگیر در بحث اطلاع رسانی هدفمند ، در مجموعه مدیریت شهری خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به برنامه ریزی در روابط عمومی اشاره و خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها بایستی در مجموعه خود اعتبار و بودجه سالانه داشته باشند و تحق این امر در برنامه ریزی مدون در بخش روابط عمومی توسط مسئولین این واحد هاست .

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آمل در این جلسه همچنین ، روابط عمومی را یار و یاور مدیران برشمرد و گفت : روابط عمومی بایستی در کلیه جلسات دو شادوش مدیر حضور داشته ، آنچه را که شایسته مجموعه و افکار عمومی است بازتاب داده ، نواقص را گوشزد کرده و خوبی ها را تقویت کند.

رو ح ا… آذر گشت در ادامه اضافه کرد: ارزش گذاری و بهادادن به نقش و فعالیت های روابط عمومی توسط مدیران هر سازمان و مجموعه شهرداری ، موجب رشد و بالندگی روابط عمومی و در نهایت به رضایت مندی شهروندان منجر خواهد شد .

وی تاکید کرد : مدیری در مجموعه شهرداری و سازمانهای وابسته حق منزوی کردن روابط عموی را ندارد و روابط عمومی هابایستی در بطن کار سازمان قرار گیرند.

اضافه می شود : برگزاری کلاسهای آموزشی ، همراهی بیشتر مدیران عامل سازمانها با روابط عمومی ها ، امکانات و تجهیزات و ثبات در جایگاه شغلی روابط عمومی ها از جمله خواسته ها و دغدغه های مطرح شده، از سوی روابط عمومی های حاضر در این جلسه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *