بعلت عدم همکاری هیئت مسجد قائم (عج) در برگزاری مراسم عزاداری دهه ی دوم محرم که هر ساله از سوی هیئت سیدالشهداء(ع) که متشکل از اهالی همان منطقه نیز می باشند خیمه عزای اباعبدالله (ع) در مجاورت مسجد برپاشد

شنیده شد اخیراً هیئت سیدالشهداء(ع) آمل که یکی از هیئت های محور و فعال شهرستان آمل و منطقه خیابان امام خمینی(ره) است جهت برگزاری مجلس عزای امام حسین(ع) طبق روال سال های گذشته در میدان قائم(ع) اقدام به رایزنی با هیأت امناء مسجد قائم (عج) نمود که متأسفانه با مخالفت هیئت امناء‌این مسجد روبرو شد ، از این رو به ناچار مسئولین این هیئت اقدام به برپایی خیمه عزا در مجاورت این مسجد کرده که جای تأسف فراوان از عمق فهم و درک برخی از افراد که سالها پای منبر علمای بزرگ این شهر درس پس دادند و اینگونه از برگزاری مجلس اهل البیت جلوگیری بعمل آوردند .

مسجد به این عظمت ساخته شده که در روزهای دهه دوم محرم یک مراسم عزا به پانشود پس دلیل ساخت آن چیست؟

این آقایان هدفشان از احداث چنین مسجدی چه بود؟

مگر امام خمینی(ره) نفرموده اند مساجد سنگر است؟

پس دلیل چیست که درب مسجد به روی عزاداران حسینی در شهر هزاران سنگر آمل بسته می شود؟

اگر این آقایان مدعی درک مناسب داشتند باید پای تک تک این عزاداران را می بوسیدند و آنها را نه تنها در مسجد بلکه بالای سرخود قرار می دادند که چنین مراسمی در شأن اباعبدالله برگزار می کنند آنهم در خیابان امام خمینی(ره) که از لحاظ فرهنگی رتبه بدتری را نسبت به خیابانهای دیگر این شهر دارد .

ان شاء الله تعالی این عزیزان برای یک بار شده داستان مسجد ضرار و در قرآن کریم آیات ۱۰۷ تا ۱۱۱ سوره توبه را بخوانند و این عمل را مقایسه کنند تا بدانند در کجای قرار دارند.

8 thoughts on “اقدام عجیب هیئت امناء‌مسجد قائم (عج) و جلوگیری از برگزاری مراسم عزاداری”
  1. اقای ….
    من از بچه های خ هراز هستم. سابقه شما در …. و ….. را در دوران راهنمایی خودم مشاهده کرده ام. و اگر از بچه های قدیمی کوچه پمپ بنزین بپرسید کاملا دوستان را مطلع خواهند کرد.
    در جریان کامل ساخت مسجد قایم هستم و می دانم هیات امنای این مسجد بدون کوچکترین کمک از ارگانی یا شخصی در مدت 20 سال و با خون دل این کار را به سرانجام رساندند.
    اقای …..
    خدا را شاهد می گیرم نمی دانم شما چطور به این تمکن مالی و ید و بیضا رسیدید ولی مطمينم بدون زد و بند وسو استفاده نبوده است.
    سوالی از پول پرستان و قدرت دوستان هیت عزاداری دارم
    چگونه با متنی بی ادبانه و هتاکانه شاگردان خاص علامه را که بارها انان را در محضر خصوصی علامه دیده ام مورد نقدی بدون پایه علمی و برهان قطعی قرار دادید که سطح بی سوادی و لمپن بودن خود را به نمایش گذاشتید. گویا شما به یاد دوران … خود افتاده اید؟
    عجبا از این روزگار که سفله هان و بیخردان بر بزرگان خرده گیرند که روزگار روزگار جولان قداره کشان مذهبی نما دنیا پرست است.
    به امید روزی که ایران عزیز و تشیع خالص علوی از وجود ناکسانی چون شما پاک گردد.
    واسلام

  2. برادرمن دوره راهنمایی وسوابق ایشون دراون دوران چه ربطی به الانشون داره که آبروی یک مسلمان رودرفضای به این گستردگی میبرید؟انسان به فرموده خداوندهمیشه ازحالی به حال دیگه درتغییره وشایدایشون ازروزگارکودکیشون کاملافاصله گرفته واگرهم نگرفته باشه این درصلاحیت من وشمانیست که جاربزنیم

  3. سلام… .سپاس از مدیریت خوب سایتتون.

    یه نکته ای داشتم و اونم اینه که سطح سایت وزینتون رو با افراد لمپن و بی سوادی مثل جناب … پایین نیارین.هدفم تخریب شخصیت نیست.جنابعالی بهتر میدونین ک جناب … یه نیروی اجرایی و متاسفانه در برخی مواقع آلت دست بوده اند.از نظر علمی هم که شما تو دانشگاه از پرونده علمی ایشون بهتر از همه خبر دارین.
    به جد انتظارم اینه که از نخبگان (با توجه به جایگاه شما) تو سایتتون بیشتر استفاده کنین.
    باز هم سپاسگذارم

  4. آقای عبدالله
    سلام. این چه مغلطه ایست که فلانی را در محضر علامه دیدیم و نمیدونم فلانی از خواص است و غیره…
    خواهش میکنم تعطیل کنید این دکان ریاکاری و نانخوری را.
    جلوه خواص بودن آقایان چیست؟ همین امثال شما هستید که علامه ذوالفنون شهرمان را مجبور میکنید هر از چندگاهی بیانیه داده و از امثال آدمهایی که شما انها را خواص میدانید ، برائت بجوید. سالهاست که دارید با ژست روشنفکری و افه منطق وبرهان تیشه به ریشه هیئت های مذهبی میزنید. سلاح برنده علم را سپری ساخته اید و بر سر پاک ترین و زلال ترین احساسات منطقی و توام با شعور جلسات هیئت می زنید. در پوچی فرمایش شما همین اماره بس که گذشته دور یک مومن را آشکارا فریاد میزنید و آبروی چند ساله یک جوان مومن را به مسلخ میکشید آنگاه آنچنان آز علامه عزیز ما سخن می رانید که گویا سالها در محضر جنابشان زانو زدید. بی شک ساحت منور ایشان از دوستی باچنین کج اندیشانی مبری است.

  5. سلام
    موضوع اصلي كه بيان شد برگزاري عزاي امام حسين(ع) من از اهالي خيابان امام هستم به فاصله صد متري خيمه مسجد قائم واقع شده چرا؟؟؟؟؟؟

  6. کج اندیش تویی و همرامانت اقای فلاح,گار ابروی کسی و بردن براتون خیلی راحت,اتفاقا با اینکارا ماهیت اصلی خودتون نشون دادید

  7. چرا نطر من و پاک کردید,حتما خجالت کشیدید ,فقط سانسور ,شما حتی تحمل یک انتقاد و ندارید و سریع حذف می کنید چه جوری ابروی یک عده ای رو بردید,خدا جای حق نشسته,اخر عاقبت شما را هم میبینیم

  8. (آنهم در خیابان امام خمینی(ره) که از لحاظ فرهنگی رتبه بدتری را نسبت به خیابانهای دیگر این شهر دارد .)
    این جمله ای که شما در متن گذاشتید یعنی چه؟ ما نفهمیدیم شما منظورتون تعریف از اهالی خ امام خمینی ره بود یا تحقیر! پس خواهش میکنم اول تکلیف خودتون رو با اهالی این خیابون مشخص کنین، بعداً در مورد سایر مسائل نظر بدین……….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *