هراز نیوز/ یاد داشت مهمان – جناب آقای لطف الله آجدانی مشاور محترم رسانه ای استاندار مازندران در یاد داشت اخیر خود در یکی از سایت های محلی همسوبا دولت بر مخالفان و منتقدین دولت تدبیر و امید تاخت واز نمایندگان محترم مجلس خواست تا به ادعای ایشان بخاطر  تحلیل اشتباه در امکان پیروزی انتخاباتی دکتر محمد باقر  قالیباف و ناهمسویی اکثریت نمایندگان مجلس نهم با مواضع انتخاباتی اکثریت مردم ، روزه سکوت بگیرند و ایشان در ادامه این ناهمسویی را رفتارهایی غیر قانونی و فراقانونی که شائبه ی تضعیف دولت تدبیر و امید را به دنبال داشته باشد قلم داد کرده و به صورت تلویحی نمایندگان را تهدید کرد، پافشاری بر این رفتار آنها را  دچار یک اشتباه بزرگ و زیانبار برای آینده سیاسی خود خواهد کرد .

نگارنده برای تنویر افکار عمومی ذکر چند نکته را در خصوص موضع گیری های ایشان لازم می داند و حاضر است که پاسخ های جناب آجدانی  را نیزبه دور از تنش و غوغا سالاری  شنوا باشد .

1)   جناب آقای آجدانی عزیز از شما بعید است که در مطالب و یادداشت های اخیرتان  کاندیدای ریاست جمهوری ، دکتر محمد باقر قالیباف را طوری مخالف اعتدال گرایی و تدبیر نشان می دهید و طرفداران ایشان را سر خورده معرفی می نمایید که انگار هیچ ارتباطی با ایشان و طرفدارانش نداشته اید ، از شخص اهل سیاست ،علم و تاریخ دانی چون شما بعید است که سوابق و اندیشه های یکسال پیش خود را به زودی فراموش کنید از حافظه تاریخی  شما که موبه مو زمان مشروطه را از براست بعید است که فراموش کنید شما و سرکار خانم پروین چقدر به تیم دکتر حلاجیان رییس پیشین جبهه پیشرفت و عدالت مازندران نزدیک بودید و چقدر امید داشتید  بواسطه حضور برخی نیروهای همسو در یک ارگان رسمی  ریاست ستاد دکتر قالیباف در این شهر را ابتدا به شما و بعد به شخص خانم پروین اهدا نمایند که البته معادلات شما بدلیل  حضور موج سوم نیروهای معتقد به تفکر  جهادی در ستاد قالیباف بهم خورد . البته از شما این نوع رفتار ها بعید نبود چنان که دوسال پیش عاشق سینه چاک دکتر عزت الله یوسفیان بودید و چه مقاله ها که از زمستان و بهار برای ایشان ننوشتید وقتی دیدید که منافع شما مرتفع نمی شود در برابر ایشان موضع گرفتید .

2)   جناب آجدانی فراموش نکرده اید که درجلسه تالار سیامک شما یک رزومه به مسوول ستاد نخبگان دکتر قالیباف دادید احتمالا انرا برای این ندادید که به دست دکتر روحانی برسانند البته به شما ایراد نمی گیرم خیلی از ریزشی های ستاد دکتر قالیباف به ستاد دکتر روحانی پناه آوردند تا جاییکه حتی کار به جایی رسیده است که هیچ حقی برای اصل کاری ستاد قائل نیستند مثال آخرش همین جانباز عزیز حاج حسن جاویدانی ، یادتان هست که ماجرایش چه بود !

3)   جناب آجدانی این جمله از یکی از افراد حلقه سه نفره شماست (اگر حق انتخاب بین خاتمی و قالیباف داشته باشم قالیباف را انتخاب میکنم چون معتقدم خاتمی یکبار امتحانش را پس داده است) پس شما و دوستانتان مخالف دکتر قالیباف  نبودیدو از این جهت همسان نمایندگان ملت  تحلیل می نمودید.

4)   جناب آقای آجدانی نگارنده طرفدار گفتمان جهادی دکتر قالیباف هست و در این گفتمان بی انصافی و تزویر و دروغ جایی ندارد ، ما مقلد  رهبر فرزانه انقلاب هستیم و برخود لازم و واجب می دانیم  از دولت جناب آقای دکتر حسن روحانی دفاع و حمایت کنیم و این را نه از باب تزویر و رسیدن به میز و مقام بلکه از باب وظیفه شرعی و قانونی خود انجام خواهیم داد ،اما تاریخ قضاوت خواهد کرد که جملات جناب آقای دکتر  روحانی خطاب به دکتر محمد باقر قالیباف دران مناظره معروف تلویزیونی ترفندی دیپلماتیک بود و همان کلام ناصحیح جناب دکتر روحانی باعث شد تا خیل کثیری از ملت ایران دچار اشتباه و سو برداشت شوند و کسی را که مردم خصوصا قشر  دانشگاهی به خاطر برخورد بی نظیرش در زمان مسوولیت مخالف خشونت و نمونه مهروزی و عطوفت اسلامی می دانستند وارونه جلوه داده و برچسب ناروای “گاز انبری” دادند اما تاریخ بهترین قاضی است .

5)   جناب آجدانی ،دکتر محمد باقر قالیباف همیشه جلوتر از مردم زمان خویش بوده است و مطمئن باشید آینده از آن  گفتمان جهادی است ، گفتمان جهادی خطی نیست ، جناحی نیست ، اهل ریا و ظاهر سازی نیست ، حرف و عملش هم یکی است ، محمد باقر قالیباف نمونه بارز یک مدیر جهادی است ، در شهرداری تهران از همه جناح  ها و سلیقه ها با او همکار هستند ، عضو شورای شهر بخاطرش از جناح و باند گروهش می گذرد ،چون قالیباف مرد عمل است ، قالیباف یک مدیر دیپلمات نیست ،یک مدیر انقلابی است ، برای مدیر جهادی مهم نیست که دارای چه تفکری هستی ، چپ هستی یا راست ؟ انقلاب را قبول داری ، امام را قبول داری ، شهدا را قبول داری ، متخصص هستی ؟ تو دلت برای پیشرفت و تعالی کشور می تپد ؟

اگر جواب ها مثبت بود پس شما نیروی جهادی هستی

 
جناب آقای آجدانی ،نگارنده اسناد دیگری هم از مواضع متفاوت حضرتعالی دارد اما واقعیت امر اینست که نقل به مضمون گفته یکی از فعالان رسانه ای آملی که بیان داشته اند یک آملی کار آمد در حوزه استانداری مازندران مشغول به فعالیت است که ، قلمش و سابقه علمی اش از تمامی مدیران حتی استاندار مازندران بالاتر است و صلاح نیست که  تضعیفش کنیم به همین مقدار بسنده می کنم و انتظار دارم سابقه علمی خود را فدای بازی های سیاسی نفرمایید که دیگران از سرمایه سیاسی چیزی نیاندوختند .

 

روز الست جان تو خورد میی ز خوان تو                       خواجه لامکان تویی بندگی مکان مکن

49 thoughts on “تلنگری به حافظه تاریخی آقای مورخ مشاور !”
  1. دوستان منتظر باشن تا سوپرایز اجودانی و دوستانش رو ببینن.
    سوپرایز فرمانداری برای مردم آمل

  2. یه سری بجای خبر درست حسابی داشته باشند توهمات خودشان را می نویسند و یک سری خواسته و ناخواسته عقده هاشونا باز می کنند ..

    کسانی که از دستشون بر نمیاد به دولت نزدیک شوند این همه آتشبیار معرکه نباشند..

    تا اینجاشم آقای آجودانی هم درانتخاب استناندار نقش داشت هم در حمایت از آملی ها و هم استانیهای شایسته
    ایشان به تنهایی..
    از بعضی از نماینده ها که چندین دوره هستند بیشتر برای مطرح شدن نخبگان آمل و استان زحمت کشید..

    حسادت ها و زیر آبزنیها باعث عدم توسعه شهر واستان میشود..

    هراز نیوز به خودت زحمت بده این مطلب را درج کنید.

    منافع شهر و استان و کشورمان را در نظر بگیریم نه عقده های شخصی را ..انصاف ..نصاف ..انصاف

  3. عجب فضولهایی پیدا میشن.

    این نویسنده مبارک خسته نشد تمام فکر و ذهنش را یواشکی وقف این سه نفر کرد کک
    حالا چی جوری دنبال این سه نفر می دوید که این همه اتطلاعات را گرفته ..

    دستمزدش را کی میده..کی وقت کرد مهمان هرازنیوز شد..
    خانم هست آقا هست دست مریزاد ..
    اصلا” خیالبافی نداشت دل خیلی ها خنک شد..

    اخه بیچاره خسته شد ..پروژه بعدیش کی مینویسه.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.

  4. دوست عزيز،اقاي رفيق توجهت رو به اين تيتر جلب ميكنم
    استاندار ” 3 ” – آجودانی “0”
    فرمودين از ميان سه گزينه اي كه گفتين يكي فرماندار ميشود ،تاريخ اين كامنت را به خاطر بسپار محال است با همين تاكيدي كه كردم محال است اين سه گزينه فرماندار شوند استاندار بازي خوبي را با آملي ها شروع كرده پس ادعا نكنيد. يك بر صفر .
    در زمينه ی آقاي محمدپور گفتين از ايشون بپرسيم من شما را به زمان انتصاب ايشان ارجاع ميدهم مومن استاندار هنوز درست روصندليش جابجا نشده بود ايشون حكم گرفت پس ادعا نكنيد ايشون با وزير اقتصاد رابطه خوبي دارند نمي خواين بگين كه وزير اقتصاد رو هم شما به رئيس جمهور معرفي كرديد دو بر صفر .
    در بحث روابط عمومي كه آخه عزيز دلم شما اگر گزينه اي داشتيد كه نام مي برديد بعدهم اينم محاله آخه آجوداني و تيمش نتونستن يه مدير تو استانداري جابجا كنند حالا مي گين مي خواهند مدير كل معرفي كنند استانداراگربه آجوداني اعتماد داشت كه يه پست بهتر ميداد برين عكس مشاورانش رو ببينيد يه دو جين مشاورداره سه بر صفر .
    حالا اگر هم آجوداني مدير كل ارشاد نشود كه ديگه دومينوی شكستهاتون كامل مي شه پس بيخيال ما مي گيم شما همه رو جابجا كردين ،اما مردم كه زبونم لال نفهم نيستن شما برين رزومه ها رو واسه چهارشنبه سوري جمع كنيد . كركره خندن بخدا . در ضمن اگه جوابي داري بگو من تاآخرش هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *