هراز نیوز/ یاد داشت مهمان – جناب آقای لطف الله آجدانی مشاور محترم رسانه ای استاندار مازندران در یاد داشت اخیر خود در یکی از سایت های محلی همسوبا دولت بر مخالفان و منتقدین دولت تدبیر و امید تاخت واز نمایندگان محترم مجلس خواست تا به ادعای ایشان بخاطر  تحلیل اشتباه در امکان پیروزی انتخاباتی دکتر محمد باقر  قالیباف و ناهمسویی اکثریت نمایندگان مجلس نهم با مواضع انتخاباتی اکثریت مردم ، روزه سکوت بگیرند و ایشان در ادامه این ناهمسویی را رفتارهایی غیر قانونی و فراقانونی که شائبه ی تضعیف دولت تدبیر و امید را به دنبال داشته باشد قلم داد کرده و به صورت تلویحی نمایندگان را تهدید کرد، پافشاری بر این رفتار آنها را  دچار یک اشتباه بزرگ و زیانبار برای آینده سیاسی خود خواهد کرد .

نگارنده برای تنویر افکار عمومی ذکر چند نکته را در خصوص موضع گیری های ایشان لازم می داند و حاضر است که پاسخ های جناب آجدانی  را نیزبه دور از تنش و غوغا سالاری  شنوا باشد .

1)   جناب آقای آجدانی عزیز از شما بعید است که در مطالب و یادداشت های اخیرتان  کاندیدای ریاست جمهوری ، دکتر محمد باقر قالیباف را طوری مخالف اعتدال گرایی و تدبیر نشان می دهید و طرفداران ایشان را سر خورده معرفی می نمایید که انگار هیچ ارتباطی با ایشان و طرفدارانش نداشته اید ، از شخص اهل سیاست ،علم و تاریخ دانی چون شما بعید است که سوابق و اندیشه های یکسال پیش خود را به زودی فراموش کنید از حافظه تاریخی  شما که موبه مو زمان مشروطه را از براست بعید است که فراموش کنید شما و سرکار خانم پروین چقدر به تیم دکتر حلاجیان رییس پیشین جبهه پیشرفت و عدالت مازندران نزدیک بودید و چقدر امید داشتید  بواسطه حضور برخی نیروهای همسو در یک ارگان رسمی  ریاست ستاد دکتر قالیباف در این شهر را ابتدا به شما و بعد به شخص خانم پروین اهدا نمایند که البته معادلات شما بدلیل  حضور موج سوم نیروهای معتقد به تفکر  جهادی در ستاد قالیباف بهم خورد . البته از شما این نوع رفتار ها بعید نبود چنان که دوسال پیش عاشق سینه چاک دکتر عزت الله یوسفیان بودید و چه مقاله ها که از زمستان و بهار برای ایشان ننوشتید وقتی دیدید که منافع شما مرتفع نمی شود در برابر ایشان موضع گرفتید .

2)   جناب آجدانی فراموش نکرده اید که درجلسه تالار سیامک شما یک رزومه به مسوول ستاد نخبگان دکتر قالیباف دادید احتمالا انرا برای این ندادید که به دست دکتر روحانی برسانند البته به شما ایراد نمی گیرم خیلی از ریزشی های ستاد دکتر قالیباف به ستاد دکتر روحانی پناه آوردند تا جاییکه حتی کار به جایی رسیده است که هیچ حقی برای اصل کاری ستاد قائل نیستند مثال آخرش همین جانباز عزیز حاج حسن جاویدانی ، یادتان هست که ماجرایش چه بود !

3)   جناب آجدانی این جمله از یکی از افراد حلقه سه نفره شماست (اگر حق انتخاب بین خاتمی و قالیباف داشته باشم قالیباف را انتخاب میکنم چون معتقدم خاتمی یکبار امتحانش را پس داده است) پس شما و دوستانتان مخالف دکتر قالیباف  نبودیدو از این جهت همسان نمایندگان ملت  تحلیل می نمودید.

4)   جناب آقای آجدانی نگارنده طرفدار گفتمان جهادی دکتر قالیباف هست و در این گفتمان بی انصافی و تزویر و دروغ جایی ندارد ، ما مقلد  رهبر فرزانه انقلاب هستیم و برخود لازم و واجب می دانیم  از دولت جناب آقای دکتر حسن روحانی دفاع و حمایت کنیم و این را نه از باب تزویر و رسیدن به میز و مقام بلکه از باب وظیفه شرعی و قانونی خود انجام خواهیم داد ،اما تاریخ قضاوت خواهد کرد که جملات جناب آقای دکتر  روحانی خطاب به دکتر محمد باقر قالیباف دران مناظره معروف تلویزیونی ترفندی دیپلماتیک بود و همان کلام ناصحیح جناب دکتر روحانی باعث شد تا خیل کثیری از ملت ایران دچار اشتباه و سو برداشت شوند و کسی را که مردم خصوصا قشر  دانشگاهی به خاطر برخورد بی نظیرش در زمان مسوولیت مخالف خشونت و نمونه مهروزی و عطوفت اسلامی می دانستند وارونه جلوه داده و برچسب ناروای “گاز انبری” دادند اما تاریخ بهترین قاضی است .

5)   جناب آجدانی ،دکتر محمد باقر قالیباف همیشه جلوتر از مردم زمان خویش بوده است و مطمئن باشید آینده از آن  گفتمان جهادی است ، گفتمان جهادی خطی نیست ، جناحی نیست ، اهل ریا و ظاهر سازی نیست ، حرف و عملش هم یکی است ، محمد باقر قالیباف نمونه بارز یک مدیر جهادی است ، در شهرداری تهران از همه جناح  ها و سلیقه ها با او همکار هستند ، عضو شورای شهر بخاطرش از جناح و باند گروهش می گذرد ،چون قالیباف مرد عمل است ، قالیباف یک مدیر دیپلمات نیست ،یک مدیر انقلابی است ، برای مدیر جهادی مهم نیست که دارای چه تفکری هستی ، چپ هستی یا راست ؟ انقلاب را قبول داری ، امام را قبول داری ، شهدا را قبول داری ، متخصص هستی ؟ تو دلت برای پیشرفت و تعالی کشور می تپد ؟

اگر جواب ها مثبت بود پس شما نیروی جهادی هستی

 
جناب آقای آجدانی ،نگارنده اسناد دیگری هم از مواضع متفاوت حضرتعالی دارد اما واقعیت امر اینست که نقل به مضمون گفته یکی از فعالان رسانه ای آملی که بیان داشته اند یک آملی کار آمد در حوزه استانداری مازندران مشغول به فعالیت است که ، قلمش و سابقه علمی اش از تمامی مدیران حتی استاندار مازندران بالاتر است و صلاح نیست که  تضعیفش کنیم به همین مقدار بسنده می کنم و انتظار دارم سابقه علمی خود را فدای بازی های سیاسی نفرمایید که دیگران از سرمایه سیاسی چیزی نیاندوختند .

 

روز الست جان تو خورد میی ز خوان تو                       خواجه لامکان تویی بندگی مکان مکن

49 thoughts on “تلنگری به حافظه تاریخی آقای مورخ مشاور !”
  1. کارمند قلابی دفتر استانداری لطفا خواهشا مجبور شوید علیه آجودانی افشاگری کنید. بیمار روانی که شاخ و دم نداره. جان هر کی دوست داری افشاگری کن وگرنه از حذرص سکته میزنی و دق میکنی ها

  2. رفيق درست ميگويد من خودم شاهد هستم كه تلاش زيادي را براي دفاع از يك گزينه كردن و البته بيشتر انر‍ي شون صرف جلوگيري از تخريب آملي ها بر عليه همشهريشون شده همشهري كه از تهران و گزينه هاي كشوري معرفي شده براي اين پست و البته تيم 3 نفره تمام قد ازش دفاع كرده پس دست برداريد گيريگ اجوداني بد شما چه كار كردين اگه كاريه اي بوديد حدااقل مشاور مي شدين پس گزك دست دشمنان ندين

  3. فرماندار هیچ کدوم از این افراد نیستند آقای رفیق……
    اینا که اصلا در حد فرمانداری نیستن.
    تیم؟!!!!!!!!!!!!
    برید ماست خودتونو بخورید.
    متاسفم که به اینا میگین تیم اینا هیچی نیستن.

  4. شخصیت نسبتا محترمی که با اسم یا حسین کامنت میزاری،خجالت هم خوب چیزیه،وقاحت هم حدی داره ، آخه نانجیب این ادبیات رکیک و یزیدی رو چرا با اسم آقا منتشر می کنی؟؟؟ لعنت به کسانی که این گونه لگد مال می کنن عقاید مردم رو،در ضمن من اصلا کاری به این مطلب و این کامنتها ندارم،اما از ادبیات زشت و سخیف شما که نام مقدس آقا امام حسین رو اینجوری برای منافعتون بکار می برید پیداست چقدر سبک مغزید و بی فکر،در ادامه لطف کنید جایگاه خودتون رو در دستگاه دولت جمهوری تعریف کنید تا ما هم قدری شما رو بشناسیم،ببینیم در چه جایگاهی هستید که در جریان تعیین فرمانداری هستید؟یا تعدادی که معرفی شد رو فاقد صلاحیت می دونید؟بفرمایید تا ما هم به شخصیت بی بوته شما که جرات نوشتن نام واقعی تون رو هم ندارید پی ببریم،،،

  5. یا حسین خان ببین چون 3 نفرن در هرصورت میشن تیم ..حالا یا خوب یا بد….در ثانی نکنه فک کردی خودت لشکری ارگانی چیزی هستی که به خودت 1 و 2 و 3 میبندی!!!!!! بس کن ، دیگه شورشو در اوردی…درضمن یا حسین خان 1 و 2 و اینک 3 فرماندار اتفاقا از همون 3 گزینه ایه که در بالا مطرح شد…نشنیدی هنوز خبرشو ؟ واسه یا حسینی در حد شما خیلی جای تعجب داره که خبرای مهم شهر به گوششون نرسیده باشـــــــــــــه هــــــــآ..دوستم اطلاعاتتو ببر بالا که ضایع نشی 🙂

  6. چرا همه اینقدر عصبانی هستید؟
    حالا با آجودانی یا بدون آجودانی!!!
    فعلاً داریم تقاص بیعقلیهای قبلیهارو رو پس میدیم برای اظهار نظر در مورد مسولان فعلی باید 4سال دیگه حرف زد.

  7. در جواب به رفيق در واقع عرفان عليزاده مو قشنگ! گفت:

    ببين بيخود تيم تيم نكن اقاي … خان مو قشنگ! تو كه همه اطرافيانت ميدون نه سر پيازي نه تهش اصلا عددي نيستي شما اگر هنر داري برو درست و بخون كه الان ٨ساله داري ليسانس ميگيري هر وقت اين تعبير موقشنگ و ميشنوم دقايقي مي خندم.درخصوص … لچك به سر (به تعبيريكي از همين سه گزينه هاي فرمانداري)خودشون رو تيم تيم ميكنن به عرض برسونم كه اقاي…. مدير عامل ….. خوب مي تون ويژگي هاي ….. و توضيح بدن(كه البته به وقتش ….. و پشت پرده اين دو عزيز رو افشا خواهم كرد)درخصوص …. عزيز كه اين روز ها شديدا به بيماري آلزايمر مبتلا شده بايد عرض كرد عمرا با وجود ….. شما بتوني گزينه ….. خودت رو براي فرمانداري قالب كني

  8. دوستان عزیزی که به یکباره از اردوگاه اصلاح طلبی به گزینه قالیباف و اصولگرایی رسیدن و آبروی خودشون رو به ثمن بخس فروختن بیشتر کامنتها رو با اسمهای مختلف نوشتن تا شاید کمی از سوزششون کم بشه!
    دوستان عزیز اگه بابل هشت پست گرفته واسه اینه که همشون پشت هم ایستادن و از گزینه های خودشون حمایت میکنن نه اینکه مثل ما آملیها به جون هم بیفتن! مثلا همین پست مشاور استاندار هم که به ما رسید انقد داریم تخریبش میکنیم تا اون رو هم از دست بدیم بعد ادعامونم به آسمون رسیده واقعا چقد از گزینه های خودمون حمایت کردیم که حالا انقد توقع داریم؟!!! اونایی که میگن آجودانی فقط یه دبیره تاریخه شما دلتون واسه شهرتون میسوزه یا از بی محلی آجودانی به خودتون؟ به قول اسماعیل مدنی ای مگس عرصه سیمرغ نه جولنگه توست، عرض خود میبری و زحمت ما میداری…

  9. همشهریان عزیز( اصول گرا ، اصلاح طلب ، معتدل و..) جهت اطلاع یه این موارد توجه فرمایید:
    1- در زمانی که بیشتر امور توسعه ای ، اعتبارات ، برنامه ها و.. بر اساس اصل و روش چانه زنی تعیین می گردد، قدرت چانه زنی آملی ها در مدیریت های حساس توسعه ای استان کجاست ؟
    2- گرو های سیاسی ، افراد موثر سیاسی ، نماینده محترم در این زمینه چه اقدامات موثری انجام داده اند؟
    3- آمل صنعتی ترین شهر استان است و یکی از سه شهرستان اول استان می باشد،آیا میدانید در ساختار مدیریت استان سهم آمل به نصف سهم نکا و سوادکوه هم نمی رسد؟
    4-همشهریان عزیز برخی از دوستان مدعی همشهری ما در توهمات دانشی و قدرتی خود گیر کرده اند و شهرستان های دیگر از بین منازعات مدیریت نشده ما مشغول صید مقاصد خود می باشند.
    5- حالا کار بجایی رسیده که ستاد مدیزیت ارشد استان برای مدیریت منازعات در آمل ،نسخه فرماندار غیر بومی می پیچد.
    6- آیا آمل این دیار کهن با این همه سرمایه انسانی ، فیزیکی و اجنماعی شایسنه چنین جایگاهی است؟
    7- این دیار به قدری تحمل، تدبیر و همت نیازمند است و بجای پرخاش و پنجه در صورت هم انداختن، به فکر چارجوبی توافقی و تعاملی برای توسعه و آبادانی بیشتر باشیم و هریک از ما و فرزندان ما که در هر کجا استان،کشور و جهان باشیم به آملی بودن مان ببالیم.
    8- آمل دیار بزرگان بوده و هست پس بزرگ باشیم و بزرگ پروری کنیم.

  10. آقای بی ادب به اصطلاح (حق گو )
    نام مقدس امام حسین یعنی گفتن حق و صداقت چون شما نمیفهمی پس زیاد جوش نزن!
    درضمن اون آقایی که ازش دفاع میکنی آ…….. ارباب تو وامثال تو هستش نه ما.
    بیچاره……..
    در ضمن شما اسم خودتو گفتی؟؟؟؟؟؟؟؟حق گووووووووووو؟
    بهتره بجای چرندیات و فهاشی خودتونو اصلاح کنی.
    یزید شماها و امثال شماها هستن که خون مردم رو توشیشه قرار میدید و به اسم دین سر امام حسین رو بریدید.
    لعنت خدا به شما که از شنیدن حقیقت واهمه دارید.

  11. مشخصه که کامنتهای در دفاع از آجوووودانی رو شخص … مینویسه..یعنی استدلال و کدهایی که میده خیلی کاملو فراگیره..مشخصه کار خودشه… مرسی 🙂

  12. سلام
    اولا اقای اجودانی دکتر نیستند یک مدرک فوق لیسانس دارن
    دوما خط این اقا رو خانومشم فکر نکنم بخونه دلایل رو ذکر میکنم
    1- اگه این دوستان فکر میکردند برش دارند که سر قضیه فرماندار اون افتضاح بار نمیومد
    2- فردی رو که برای اسانداری معرفی کردند که هم چیزی ازش در نیومد
    3- اقای اجودانی بهتر است شما بروید دنبال اشکانیان یا مادها یا پارس ها بیخیال شو برادر جان

  13. فرماندار ویژه آمل سوپرایزی از آجودانی برای همه مخالفانش. منتظر باشید

  14. مدیریت سایت کور بشی که کامنتای منو نمیذاری:) تو خوده یا حسین 1 و 2 و 3 هتی مدیر سایت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *