عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: ممکن است برخی از آقایان در وزارت صنعت و معدن و تجارت فکر کنند با اقداماتی از قبیل حذف طرح شبنم و ایران کد در بخش صادرات و واردات تسهیل حاصل می شود اما به طور یقین ضرر این موضوع بیش از نفع آن است.

به گزارش  خانه ملت؛ عزت الله یوسفیان ملا، عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در خصوص انتقادات وزارت صنعت و معدن و تجارت با طرح شبنم و ایران کد و احتمال حذف این دو طرح گفت: ما منتظر نظر کمیسیون صنایع و معادن مجلس  هستیم و به طور قطع بعد از اعلام نظر کمیسیون در خصوص حذف این دو طرح مجلس نیز واکنش نشان می دهد.
نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: متاسفانه دولت یازدهم بعضا به سمت تصمیمات خلق الساعه می رود و شاهد بودیم که یک مصاحبه در خصوص خودرو که از اساس نفعی برای صنعت و خودروسازی نداشت منجر به ضرر شد.
یوسفیان ملا خواستار دقت بیش تر وزرا در مصاحبه ها شد و گفت: در حال حاضر که شرایط کنترل ما بر مسئله قاچاق  تا حدودی فراگیر نیست نباید به سمت حذف طرح هایی از قبیل شبنم و ایران کد برویم.
وی ادامه داد: اتخاذ این دست از تصمیمات جز این که مشکلات را افزایش دهد به طور قطع نفعی ندارد و نباید با این عجله هر آنچه به آن انتقاد دارند را حذف کنند.
این نماینده مردم در مجلس نهم در خصوص حذف طرح شبنم و ایران کد تاکید کرد: ممکن است برخی از آقایان در وزارت صنعت و معدن و تجارت فکر کنند با این اقدامات در بخش صادرات و واردات تسهیل می شود اما به طور یقین ضرر این موضوع بیش از نفع آن است.

حذف طرح های شبنم و ایران کد تنها با تصمیم وزارت صنعت و معدن قابل انجام نیست
وی تصریح کرد: انتظار می رود وزارت صنایع  و معادن اگر در پی اتخاذ  تصمیم در خصوص مواردی به این مهمی از قبیل حذف طرح هایی هم چون شبنم و ایران کد است به طور حتم باید با دستگاه های نظارتی به خصوص مجلس و ستاد قاچاق کالا و ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی هماهنگی های لازم را داشته باشد.
به گزارش مجلس نیوز(پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی)، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در خاتمه تاکید کرد: تصمیماتی از قبیل حذف طرح شبنم و ایران کد مسائلی نیست که در شان یک وزارتخانه باشد و باید دستگاه های دیگر نیز در این خصوص اظهار نظر واعلام نظر کنند و بدون شک با این دست از تصمیم گیری ها کشور هزینه بالایی را پرداخت می کند و وزارت صنایع و معادن نیز در نهایت باید  به نقطه قبل بازگردد.

One thought on “یوسفیان ملا : دولت با رویای تسهیل واردات و صادارت تصمیمات خلق الساعه نگیرد”
  1. رفتار های طایفه گرایی ضد توسعه است حتی در نمود مذهبی آن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *