عضو ارشد تیم مذاکره کننده ایران با 3+3 در پایان نشست سه جانبه ایران با امریکا و اتحادیه اروپا مذاکرات را مثبت توصیف کرد.

به گزارش  مهر به ژنو، سید عباس عراقچی در پایان مذاکرات سه جانبه محمدجواد ظریف،جان کری وزیران خارجه ایران و امریکا و کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت:جلسه خوب بود.

وی افزود:  در مذاکرات پیشرفت هایی حاصل و نقاط منفی کمتر شده است.

One thought on “عراقچی بعد از 4ساعت رایزنی ظریف،اشتون و جان کری: مذاکرات خوبی بود/ نقاط منفی کمتر شده است”
  1. انتصاب معاون يك مدرسه اي در بابل بعنوان :
    مدير كل امور بانوان استانداري!
    شنيده ها حاكي از آن است بزودي زهرا شرف الدين از مديركلي امور بانوان و خانواده استانداري خداحافظي و صندلي مديريتي خود را به يك معاون مدرسه اي در آموزش و پرورش شهرستان بابل خواهد داد .
    اگرچه انتقادهايي به عملكرد حوزه بانوان استانداري در طي 8 سال گذشته وارد بوده است اما انتظار مي رفت از زنان تحصيل كرده و متخصص و مجرب و با سابقه كار مديريتي در اين حوزه استفاده مي شد و انتصاب تنها مديركل حوزه بانوان با حساسيت بيشتري از سوي استاندار برخوردار بود .فردي كه از آن بعنوان مديركل امور بانوان نام برده مي شود هيچ نام و نشاني از ايشان در محافل اجتماعي-فرهنگي سياسي نيست حيرت و تعجب همگان را برانگيخت.
    این خبر موج عطیمی از انتقادات واعتراضات بانوان اصلاح طلب و اصولگرای مازندران را در بر داشت انتظار میرفت استاندار مازندران که دو ماه در انتخاب مهمترین معاون خود یعنی معاون عمرانی این دست و ان دست میکند حداقل در ارتباط با حوزه بانوان با دقت عمل بیشتری اقدام میکرد باز کم کم ظاهرا به سمت استخاره پیش می روند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *