شمام دیدید که الان عینک فروشی هام عینک تجویز می کنند با تبلیغات تعیین نمره شیشه بوسیله کامپیوتر ، البته جالب اینجاست که دقیق هم نیست و مریض بیچاره بعدها می فهمه چه اتفاقی افتاده براش.

شمام دیدید کودکان امروزی ماشاالله انواع گوشی و وسایل ارتباطی را در اختیار دارند با بهترین آبشن ها ؟ اون وقتم میگن چرا اینقدر نابهنجاري زياد شده شده ؟!!مهد كودكها هم كه خيال والدين را راحت كردند تربيت كردن مجازي به اين ميگن!!

 و شمام دیدید وقتی خدایی نکرده به اورژانس بیمارستان ها گذرتون می افته ، اگه پزشک کشیک پيدا بشه و پرستارم در دسترس باشه ، تازه متوجه میشین که اول  بايد پول بستري شدن رو بپردازيد بعد هم اگه تختي پيدا بشود ،وسايل تخصصي نيست حالا ديگه خيلي انتظار نداشته باشيد كه همه چي  بهداشتي و پاكيزه باشه،شما به جون خود و مريضتون توجه كنيد،اون سوسك بيچاره كه با شما كاري نداره!!                  

 

 

م.صفرزاده

3 thoughts on “اون سوسك بيچاره كه با شما كاري نداره!!”
  1. من خیلی این بخشو دوستدارم.عالیه مطالبش.ممنونم:)

  2. مدل گوشی بچه ها رو نگو که دیگه دلم خونه.خیلی وقتا پیش اومده خجالت می کشیم گوشییمونو جلو یه فسقل بچه بخاطر مدل درپیتیش در قبال مدل بالای گوشی بچه ای که پیشمونه در بیاریم.والا…..

  3. این اورژآنس و بیمارستان رو کاملا موافقم.یادمه 8 سال پیش یکی از آشنایان رو به دلایلی در هوشیاری کامل به بیمارستان رسوندند و مریض بیچاره تا صبح بدلیل نبودن پزشک کشیک و متخصص یواش یواش سلامتیشو از دست داد و در نهایت ظرف 48 ساعت از دنیا رفت. شاید باورتون نشه اما خانواده این شخص هنوزم که هنوزم از کناره این بیمارستان رد نمیشن و بهش میگن کشتارگاه و این خیلی بده برای یه بیمارستان به اون قدمت..البته ابدا کمیت مهم نیست بلکه کیفیت مهمه که متأسفانه داره روز به روز تو بیمارستانی که نمیخوام ذکرش کنم ، کمتر و کمتر میشه.و بدتر از همه اینه که مادری بخواد برای به دنیا اوردن بچش از شهرش به شهر دیگه ای بره ، فقط بدلیل بیشتر بودن امکانات در بابل !!!!!! حالا امیدوارم این بیمارستان جدیدی که داره تو آمل کاراش تموم میشه ، جایگزین کاستی های بیمارستان های این چنینی بشه..و همه این نبود بهداشت و رفتار بد پرسنل و سر و صدای غیر طبیعی و…… جبران شه….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *