عضو ناظر در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، با اشاره به جلسه شب گذشته ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت: از این پس مدیران عامل و روئسای بانک‌های کشور در مقابل معوقات بانکی پاسخگو و مسئول خواهند بود، لذا یکی از شرایط ماندن و یا برکناری روئسای بانک‌ها، چگونگی رسیدگی به معوقات بانکی است.

عزت الله یوسفیان ملا در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به جلسه شب گذشته ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت: در جلسه شب گذشته ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مصوب شد تا بانک مرکزی برای وصول معوقات بانک‌های کشور با تمام قدرت اقدام کرده و وزارت اقتصاد و دارایی نیز از این موضوع حمایت کند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، افزود: در جلسه شب گذشته ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، بر این امر تاکید شد که مدیرعامل و روئسای هیئت مدیره بانک‌های کشور مسئولیت پذیری بیشتری نسبت به بازپرداخت معوقات بانکی داشته باشند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، خاطر نشان کرد: از این پس مدیران عامل و روئسای بانک‌های کشور در مقابل معوقات بانکی پاسخگو و مسئول خواهند بود، لذا یکی از شرایط ماندن و یا برکناری روئسای بانک‌ها، چگونگی رسیدگی به معوقات بانکی است.

گفتنی است، در جلسه شب گذشته ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، رییس کل بانک مرکزی، وزیر اقتصاد و دارایی، وزیر اطلاعات، وزیر دادگستری، معاون اول قوه قضاییه، رییس کمیسیون اصل نودم مجلس، رییس سازمان بازرسی کل کشور و برخی نمایندگان مجلس حضور داشتند.

 

 

6 thoughts on “یوسفیان ملا :شرط ماندن یا برکناری مدیران بانکی +عکس”
  1. اي ول به دكتر يئسفيان نماينده محبوب ما

  2. جناب يوسفيان حداقل يك طرحي بريزد براي حل سر مايه در گردش واحد هاي توليدي كه هرروز به خاطر فقدان سر مايه در گر دش برشمار ور شكستگي و و تعطيلي و بيكاري نيروي انساني مي افزايد و نظري به بهر ه هاي بانكي بيندازدكه3/1قيمت تمام شده توليد را تشكيل مي دهد وو بالا بودن بهره اي بانكي خود يكي از دلايل افزايش معو قات بانكي است وگرنه توليد كنندگان به كشور خويش علاقه مندند ومي دانند مهبط و ريشه و اساس شان و طن شان است و عامل توليد ثروت و ارزش افزوده وخروج كشور از فقر هستند ويا حداقل جرايم دادگستري را اناليز كنند كه چه شده در حكو مت اسلامي هر روز نعوذ بالله جرم و جنايت در حال افزايش است و وزارتخانه اي بنام شوراي حل اختلاف در كنار قوه قضاييه در حال شكل گيري است كه از آنهم هيچ كاري ساخته نيست و چرا هر روز كه مي گذرد از جامعه آرماني و مدينه فاضله و طاهره و…انحراف معيار ما بزرگتر مي شود چرا و چرا و چرا……؟؟با چوب و چماق وحبس و زندان و و مصادره نمي شود كشور را اداره كند

  3. در عكس اول چه لبخند را آقاي معاون اول و ديگر حاضرا جلسه نسبت به افاضات يوسفيان بر لب دارند؟

  4. آقا يان ببينن كه دكتر يوسفيان براي كشور چقدر حسن نيت وتلاش انجام ميدهد
    آقاي استاندار توجه كنيد…….

  5. مااملیهابرای شخصیتها که همشهریمون هستندارزش قایل نیستیم برای علمای بزرگوارمان استانهای دیگراحترام قایلند بخوص حضرت امام ره وامام خامنه ای ولی متاسفانه ما???درودبردکت یوسفیان بعنوان سرباز ولایت وبخاطرادب وسوادش وسربازبودنش نسبت به نظام ورهبری یعنی رای بیش 200ازرای مجلس اسلامی این یعنی افتخاربرای امل هزارسنگردرود برشهرامل وهمشهریان عزیزم

  6. درود بر دکتر یوسفیان……….افتخار استان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *