فرمانده انتظامی نکا از دستگیری قاتل جوان 25 ساله نکایی توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

 

اسماعیل فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا بیان داشت: مأموران پلیس نکا در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی قاتل فراری  و همدستش را دستگیر و برای اجرای عدالت تحویل دستگاه قضایی کردند.

وی اظهار داشت: قاتل به نام “م- خ “23 ساله گلوگاهی و ساکن شهرستان نکا و همدست او “م – ب” ساکن نکا است.

فرمانده انتظامی نکا افزود: قاتل پس از دستگیری به قتل اعتراف کرد و پس از بازسازی صحنه جرم تحویل مقامات قضایی شهرستان شد.

فتحی، اقدام به موقع پلیس و تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان این پرونده را عامل سرعت بخشی در کشف و شناسایی مجرمان این پرونده اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه علت قتل سرقت خودروی مقتول بوده و مقاومت او سبب شد تا قاتل و همدست او پس از وارد کردن ضربات متعدد چاقو به قسمت‌های سینه و پشت مقتول وی را به قتل برسانند، ادامه داد: قاتل و همدست وی خودروی مقتول را برای از بین بردن سرنخ‌ رها کردند.

فرمانده انتظامی نکا ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته قاتل به صراحت به انجام قتل اعتراف کرد و همدست وی نیز دستگیر و دو نفر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فتحی گفت: مقتول با خودروی پراید خود در یک آژانس تلفنی مشغول به کار بوده که پس از ربوده شدن به سمت جنگل‌های خیرآباد این شهرستان برده می‌شود و مجرمان با توجه به ممانعت مقتول از دادن خودرو به آنان، او را در حاشیه جنگل به قتل رسانده و در همان نقطه نیز جسدش را رها می‌کنند.

وی افزود: قتل جوان 25 ساله نکایی در شامگاه پنجم آبان ماه امسال اتفاق افتاد و پس از دستگیری مجرمان و اعتراف آنان به قتل اعتراف، مجرمان با حکم قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا برخورد پلیس با ناهنجاری‌ها را نشانه عزم این نیرو در تأمین امنیت جامعه دانست و یادآور شد: با تقویت گروه‌های گشتی و عملیاتی، پلیس تلاش خود را در بیشتر می‌کند تا امنیت بیشتری حاصل شود.

فتحی با بیان اینکه شهرستان نکا از جمله شهرهای امن استان مازندران است، افزود: به منظور افزایش امنیت و مقابله با افرادی که مخل آسایش مردم هستند با تمام توان وارد می‌شویم.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی به پلیس توسط مردم در همه ایام سال بیان داشت: هر گونه ناامنی و موارد مشکوک توسط افراد به پلیس اطلاع داده شود تا از بروز ناهنجاری‌ها جلوگیری شود.

One thought on “دستگیری قاتل جوان 25 ساله نکایی”
  1. خبرتون کاملا غلطه . عباس ب قاتل بوده و مازیار ر همدستش بوده . ضمنا مقتول در مسیر دندان پزشکی به قصد رفتن به داندان پزشکی بوده که در سه راه اسلام آباد نکا سوار پراید مشکی میشه و بقیه ماجرا . لطفا اصلاح کنید و خبر را بطور کامل از اینترنت بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *