عزت‌اله یوسفیان ملا در نشست علنی (چهارشنبه 8 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود با درود بر ساحت مقدس امام عصر(عج)، ملت شریف ایران، امام خمینی(ره)، مقام عظمای ولایت، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و درود و سپاس بر مردم حوزه انتخابیه خود گفت: امروز کشور ایران با مشکلات بسیاری در داخل و خارج روبرو است در داخل فقر و گرانی کمرشکن تار و پود خانواده ها را دریده همه شعار حل مشکل می دهند ولی عمل همان است که بود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ کشوری که سومین ذخیره گاز دنیا را داشته و بر اقیانوس نفت است چرا خانواده ایرانی برای ازدواج دخترش مبادرت به فروش کلیه می کند انداختن همه گناهان به پای تحریم تا چه حد می تواند درست باشد با شعار قانونگرایی قانون شکنی می کنیم و با حمایت از قشر آسیب پذیر و به کار گرفتن مقامات و مسئولان مرفه و ثروتمند عملاً در جهت مخالف حرکت می کنیم.

وی تصریح کرد: شعار حمایت از کشاورزان را سر می دهیم ولی در جهت نابودی کشاورزان حرکت می کنیم. ورود بی رویه محصولات خارجی کشاورزی به خصوص برنج آن هم مازاد بر نیاز کشور افزایش قیمت کود، هزینه بالای تولید و تبدیل اراضی به ساخت و ساز و امروز هیچ کشاورزی شمالی نیست که از ابتدای شروع به کاراز مسئله شغل، آلات و ادوات کشاورزی، آب کشاورزی، کود، سم و سایر امور دچار مشکل نباشند.

این نماینده مردم در مجلس نهم بیان کرد: بلکه چون مجبور و ناگزیر است مبادرت به کشت برنج می کند برنج خارجی که تقریباً وجود آرسنیک در آن ظن نزدیک به گمان و یقین رسیده است سرطان زا و دارای انواع بیماری است و به حد وفور وارد کشور می شود در بخش مبارزه با مفاسد اقتصادی معمولاً در سیستم هایی که در هر دوره برای مبارزه با مفاسد اقتصادی تعیین می شود چهره هایی که خود برای مسائل و مواردی در این بخش بوده اند متصدی و مسئول مبارزه با فساد می شوند.

یوسفیان گفت: متأسفانه کم نیست جنگل های شمال کشور که با طرح های قبلی سرو چمان آن رو به نابودی نهاده است و اکنون همان هایی که در این مسئله دخالت مستقیم داشتند مسئولیت و تولیت استان را بر عهده گرفته اند. براساس مطالبات متولیان کشاورزی خود بسیار ذینفع این مسئله هستند 42 میلیارد دلار به 18 بانک داخلی از طرف بانک مرکزی پرداخت شده است اما متاسفانه هیچ یک از این بانک ها حتی حاضر به دادن لیست کلی که این پول ها را کجا صرف کرده اند نیستند.

وی ادامه داد:‌ در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بارها و بارها این اتفاق افتاد رئیس کل بانک مرکزی البته قانونا عمل کرد ولی ناگزیر شد تهاتر کرده و از محل دیگری وجوهی که بانک ها به امانت گذاشته بودند را تأمین کند و دیوان محاسبات که زیرنظر مجلس است در اسرع وقت حکم انفصال این مدیر را صادر کرد. دیوان محاسباتی که برای یک میلیون تومان خطا و تخلف در جابجایی پول 4 یا 5 سال رسیدگی به آن طول می کشد.

یوسفیان افزود: اکنون که سالیانه حدود 25 هزار نفر در جاده‌های کشور جان می‌سپارند به فکر پرواز مستقیم به فلان کشور هستند، همکاران محترم من از بعضی از وزارتخانه ها گله مندم اما این گله بسیار زود است و نباید به این سرعت اتفاق می‌افتاد وزیر محترم کشور با نمایندگان در همین مجلس دو بار صحبت کردند که انتظار می رود در این خصوص عنایت بیشتری داشته باشند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: در قوانین استخدام کشوری و برنامه پنج ساله به کارگیری بازنشسته ها یک خلاف اصل است اصل این است که مشاغل و مناصب متعلق به افراد شاغل است این در حالی است که در حال حاضر با یک انتصاب در دستگاهی 10 هزار انتصاب دیگر اتفاق می افتد ما جداً انتظار داریم از دولتی که قانون گرایی را شعار می دهد خلاف اصل عمل نکند.

منبع :خانه ملت

35 thoughts on “یوسفیان ملا :کسانی که جنگل های شمال را به نابودی کشاندند اکنون تولیت استان را عهده دارند”
  1. با اينكه گراني و تورم چند سالي است سير صعودي دارد مردم تحمل مي كنند و مرتب اخبار را رصد مي كنند و منتظرند تا وضعيت اقتصاديشان بهبود يابد..

    نماينده ها هم بايد در گفتار عدالت داشته باشند و با دولت همكاري كنند تا در عرصه ي اقتصاد ي كشور تحول ايجاد شود كه به منافع ملت هستند..

    طبق قانون نماينده ها نبايد فرمانداران را انتخاب كنند ..استانداران بايد فرماندار را انتخاب كنند.

    دولت روحاني نمي تواند معجزه كند چهار ماهه توليد برنج را خودكفا كند واز واردات جلوگيري كند..

    در مجموع از نمايند ه هاي حقو قدان و مسن تر مجلس انتظار همراهي و تعامل بيشتر با دولت براي حل مشكلات معيشتي مردم مي رود..

  2. بعضی ها مثل اینکه عقده هایشان بر علیه دکتر یوسفیان را تنها اینجا باید خالی کنند. این کارها در شان مردم فهیم آمل نیست با آن همه سابقه ی تاریخ و فرهنگ . دکتر یوسفیان نماینده پر تلاشمان با انتخاب مردم شریف شهرمان انتخاب شده اند و مثل بعضی ها نیستند که هنوز نیامده نیامده برای نمایندگی دوره بعد دندان تیز کرده اند .
    کمی منصف باشید .

  3. تمام حرفهی مطرح شده درسته وتوهینی نیست فرشاد جان چرا الکی جو میدی

  4. با سلام در دوره حضور شما به عنوان نماينده شهر آمل چه فعاليتي كرديد بهتر است مقايسه اي با دگر نماينده ها داشته باشيد ودرضمن وظيفه نماينده وضع قوانين ودفاع از بودجه… نه تعيين فرماندار وحتي تعيين رئيس اداره تربيت بدني، حتما در دوره بعد راي منفي مارا خواهي داشت.

  5. اقای یوسفیان تورو خدا واسه مردم نماینده باش نه واسه چند نفر که اگه پست نگرفتن انتقاد کنی پس مردم شهرت چی میشن

  6. موضوع فرماندار شدن رسولی که تازه اس شما ها از خیلی وقت پیش قصد تخریب دکتر را داشتید . فکر کردید میتونید با این حرفها در سایت ها چهره ی نماینده ی ما را خراب کنید . نکند شما ها هم مثل بعضی ها ( ا- م) دنبال سهم خواهی خودتان هستید.
    بعضی ها طمع مدیر عاملی فضای سبز بد جوری کورشان کرده و هر چی دلشان می خواهد منتشر می کنند .

  7. ضمنا جو رو آجدانی درست میکنه و نگاه نیوز که شده رسانه آجودانی نیوز . از دار و دسته ی آجودانی هم میشه فهمید با چه قشری طرف هستیم . جوجه های فکلی ….

  8. لطفا هراز نیوز مختصری از بیو گرافی آقای آجودانی را بنویسد. با این حرفهای ضد و نقیض که در باره ی ایشان شنیدم دوست دارم بیشتر ایشان را بشناسم.
    سید جعفر هم که سرور ماست.

  9. خورشيد و خدمات صادقانه هيچوقت پشت ابر نخواهد ماند. درود و رحمت خدا بر رزمنده هشت سال دفاع مقدس و نماينده صديق دوره پنجم مردم شريف آمل جناب آقاي مهندس تورنگ كه كم كم به اذعان خود آقايان عملكرد صادقانه شان در طول خدمت براي همه مشخص مي گردد. قطع دست سودجويان از جنگلهاي شمال توسط ايشان در آن برهه از زمان با سرمايه و هزينه آن سودجويان موجب تخريب اين شخص خدمتگزار گرديد. مرگ بر سودجويان

  10. اصلاحیه:
    کلمه ایستادگی دریک سطر مانده به آخراشتباه درتایپ است لطفا ببخشید

  11. درود بر ربيع فلاح و دولت تدبير و اميد و استاد آجوداني

  12. متاسفانه دوستداران و طرفداران دکتر یوسفیان عزیز بیش از اینکه طرفدار عملکرد ایشون باشن سعی در تطهیر ایشون و روتوش عزت الله یوسفیان رو دارند.

    به هر حال هر انسانی نقاط ظعف و نقاط قوتی داره که باید اون رو بپذیره.

    آقای یوسفیان درباره فرمانداری آمل به مانند همه ی دوره های گذشته شتاب زده و خودخواهانه عمل کرد ؛ کارهایی که به نظر من در شان ایشون نیست.

    انتخاب فرماندار حق دولت و استانداری هست و نماینده وظیفه ای در حوزه مطالبه گری و هموار کردن جاده برای مردم پیشرفت شهر رو بعهده داره و نه تصمیم گیری در همه ی مسائل..

    در مورد آقای آجدانی لازم به توضیح است که به هر حال ایشون تا دیروز مورخ و روزنامه نگار بودن و امروز بخشی از بدنه بزرگ دولت هستن و قابل احترام هستن ..

    دوستان متاسفانه یا از اینور بوم میفتن و یا از اونور..

    به عملکرد ایشون هم انتقاداتی وارد هست

    ولی به هر روی میشه ایشون رو نماینده استانداری و یا بخشی از بدنه استانداری دونست..

    در مورد سایت نگاه نیوز هم من دیدم یک متنی کار شده بعنوان رویش جوانه ها عکس آقای یوسفیان رو هم زدن ؛ مثل همین هراز نیوز که مطالب آقای آجدانی رو کار میکنه..

    سعی کنیم با مخالفان و منتقدان برخوردی درست و منطقی و از سر انصاف داشته باشیم…

  13. مسئول محترم سایت هرازنیوز وقتی کامنت ایرج را حذف کردی،چرا اصلاحیه آن را حذف نکردید؟واقعا شما خبرگزاری راه انداختید؟من به جای شما بودم می رفتم کار دیگری می کردم

  14. با سلام
    دوستان بدانند که دکتر یوسفیان از همان اول مخالف آقای ربیع فلاح بود
    نه ایشان بلکه بیشتر نمایندگان استان مخالف ایشان بودند
    در ضمن دکتر یوسفیان کم کسی نیست و قابل احترام هستش
    چرا دوستان کمی منصف و منطق به خرج نمیدن؟؟؟؟؟؟؟
    آیا آقای مشاور فرهنگی یا آب….. باید برا شهرمون تصمیم بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟
    چون یوسفیان از آقای استاندار تعریف نکرده شده آدم ناکارآمد؟؟
    در ضمن همه مردم شهر میدونن که یوسفیان بهترین و با کارامد ترین نماینده استن و حتی کشور هستش

  15. درود خدا بر نماینده پرتلاش استان مازندران
    افرادی که سعی در خراب کردن افراد بزرگ دارند بدانند که مردم آمل و استان خیلی فهیم اند و با این یابه گویی های برخی از این آقایان تخریب نمیشوند
    بلکه محبوب تر نیز می شوند
    یوسفیان متشکریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *