همزمان با دهه ولایت و امامت جشنواره نقاشی پدر بزرگ ها ، مادر بزرگ ها و نوه ها به همت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری آمل در سرای مهر ( خانه بازنشستگان ) شهرداری آمل با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار آمل ، مدیران عامل سازمان های وابسته و خانواده های آملی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری آمل ، احمد امیرسلیمانی شهردار آمل ضمن تبریک دهه ولایت و امامت با حضور در این جشنواره گفت : اين جشنواره با هدف ايجاد نشاط و شادابي در بين شهروندان و نيز پيشگيري از انزواي اجتماعي و ارتقاء روحیه سالمندان برگزار شده است .

وی افزود : در این جشنواره کودکان با کشیدن نقاشی به کمک پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها مشارکت در اجرای بازی های متنوع کودکانه و دریافت جایزه ، تجربه خوب و روز به یاد ماندنی را تجربه خواهند نمود .

خانم علیزاده مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری آمل ضمن قدردانی از استقبال خوب خانواده ها گفت : امیدوارم با این حرکت کوچک توانسته باشیم لحظاتی شاد برای شهروندان عزیز فراهم کرده باشیم و در آینده نزدیک شاهد جشنواره های دیگر در این مکان باشیم .

در پایان برسم یادبود هدایایی از سوی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری آمل به شرکت کننده ها ( نوه ها ) اهداء شد .

One thought on “جشنواره نقاشی « پدر بزرگ ها ، مادر بزرگ ها و نوه ها » در آمل +عکس”
  1. … وشویش بدانند شما نظر کرده …. رو دارو دسته شان هستید هر کاری بکنید هر کسی شهردارهم باشد شما ها هستید اطلا نیازی به این کارا نبود همین طوری هم حالا حالا تشریف فرمائی در میان بی سوادها باسواد بودن هنر نیست … خانم !
    خدائی سازمان فضای سبزو نقاشی !!! این بازیها دیگه قدیمی شده همه توی دلشون می خندیدند ولی چه کنند مجبورند بگویند به به!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *