مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: در جشن عاطفه‌های امسال مردم این شهرستان مبلغ یک میلیارد و 235 میلیون و 738 هزار ریال به دانش‌اموزان نیازمند و مستمند یاری رساندند.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل، رمضان علی‌پور در نشست با کارکنان این اداره بیان داشت: در جشن عاطفه‌های امسال مردم نیک‌اندیش این شهرستان مبلغ یک میلیارد و 235 میلیون و 738 هزار ریال به دانش‌اموزان نیازمند و مستمند یاری رساندند.
وی افزود: 25 پایگاه ثابت و سیار در شهر آمل و بخش لاریجان فعالیت داشتند که جشن عاطفه‌های امسال را با شعار “مهر در انتظار مهر حماسی” پشت سر گذاشتند.
به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل، مبلغ 218 میلیون و 730 هزار و 500 ریال هم مبلغ رشد کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌های امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود.
علیپور با تاکید اینکه مسئولان اداره آموزش و پرورش، سپاه ناحیه آمل و پایگاه‌های بسیج محلت نیز برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی فعال بودند، گفت: 60 هزار پاکت جمع‌آوری هدیه جشن عاطفه‌ها در بین دانش‌آموزان و پایگاه بسیج محلات این شهرستان توزیع شده که تعداد 50 هزار پاکت در این بین به اداره آموزش و پرورش این شهرستان سپرده شده تا میان فرهنگیان و دانش‌اموزان توزیع شود و همچنین 10 هزار پاکت جمع‌اوری کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌ها نیز در بین نیروهای مقاومت بسیج و پایگاه محلات توزیع شد.
علیپور تصریح کرد: كميته امداد این شهرستان ۶۰۰ دانش‌آموز و ۴۰۰ دانشجو زيرپوشش دارد و به آنها خدمات متنوع فرهنگي و آموزشی می‌دهد.
وی همچنین در مورد مشارکت مردم در جمع‌آوری نذورات مردمی در عید قربان بیان داشت: در این روز نیز سه پایگاه امداد جهت جمع‌آوری نذورات، قربانی و کمک‌های مردمی این شهرستان مستقر شدند.
علیپور یادآور شد: در عید قربان مردم آمل حدود مبلغ 100 میلیون ریال گوشت قربانی و کمک‌های نقدی به نیازمندان و مستمندان این شهرستان داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *