كاپيتان تيم ملي واليبال كه با كاله مازندران قرارداد منعقد كرد، گفت: تركيب تنها نماينده مازندران در ليگ برتر واليبال با جذب بهترين‌هاي كشورمان فوق‌العاده است.

عليرضا نادي در حاشيه تمرينات آماده‌سازي ليگ برتر واليبال در سالن دو هزار نفري پيامبر اعظم(ص) اين شهرستان در مورد تيم فصل گذشته خود و عدم عقد قرارداد با آن گفت: داماش گيلان به دليل مسايل مالي و اختلاس سه هزار ميلياردي اخير كه به وجود آمده از لحاظ بيلان كاري و امورات مالي دچار مشكل شديدي شد و همچنين تيم‌شان به طور كلي در رشته واليبال منحل شد.

كاپيتان تيم ملي واليبال بزرگسالان كشورمان كه امسال را با تيم كاله مازندران قرارداد دارد، با اعلام اينكه قبل كاله با پيكان قرارداد داشتم، بيان داشت: بعد داماش با پيكان تهران قرارداد داشتم كه به علت وجود مشكلات مختلف نتوانستم با اين تيم كنار بيايم همچنين مديرعامل اين تيم قصد تعويض قرارداد بازيكنان را داشت كه نتوانستيم به توافقات لازم برسيم.

نادي با تاكيد اينكه سعي دارم تجربيات حضور 12 ساله در تركيب تيم ملي و بازي حرفه‌اي در واليبال را به كاله منتقل كنم، افزود: با تماس تلفني كه بين من و سرمربي تيم واليبال كاله ايجاد شد توانستم به مازندران و آمل بيايم و از اين تصميم خود بسيار خرسندم.

وي در تشريح وضعيت اين تيم مازندراني ادامه داد: كاله تيم خوب و قدرتمندي است كه از نفرات فوق‌العاده‌اي استفاده مي‌كند و كادر فني و سرمربي آن داراي دانش روز واليبال دنيا هستند و از مديريت خوبي برخوردار است همچنين اميدوارم بتوانيم دست به دست هم دهيم وبه هدف‌هاي بزرگ‌مان برسيم.

* قهرماني آسيا از بهترين خاطرات حضور 12 ساله‌ام در واليبال است

نادي با اشاره به بازي‌هاي تيم ملي واليبال بزرگسالان كشورمان در جام ملت‌هاي آسيا و قهرماني در اين عرصه بزرگ تصريح كرد: امسال تيم ملي عملكرد بسيار عالي را از خود به نمايش گذاشت و يكي از عوامل مهم قهرماني اين تيم ميزباني ايران، تماشاگران و تشويق جانانه مردمي بود كه به سالن آمدند.

كاپيتان تيم ملي واليبال كشورمان در بيان علت دستيابي به قهرماني جام ملت‌هاي آسيا توسط ملي‌پوشان كشورمان گفت: برنامه پنج ساله‌اي در واليبال كشورمان تعريف شده بود كه ثمره آن را در بازي‌هاي آسيايي مشاهده كرديم.

نادي اضافه كرد: تلاش‌هاي معدني، عطايي و افشاردوست كادر فني گذشته زمينه‌ساز اين مهم بود و همچنين خوليو ولاسكو تيم بسيار بزرگي را تحويل گرفته، تيمي كه توانست مقام دوم جام ملت‌هاي آسيا را در كارنامه خود داشته باشد.

وي خاطرنشان كرد: ولاسكو از برترين مربيان و بزرگان واليبال دنيا است و عملكردش اين ادعا را نشان مي‌دهد و اين امر در فينال اين دوره از رقابت‌ها اثبات شد.

بازيكن جديد كاله مازندران يادآور شد: اين مربي در فينال چينش بسيار قوي داشت و با آرامش خود اين مسئله را به بازيكنان نيز القا كرد.

وي قهرماني تيم ملي واليبال در آسيا را از خاطرات فراموش ناشدني دانست كه با توجه به حضور 12 سال در تركيب تيم ملي و تجربه 6 دوره رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا هميشه به دنبال آن بود.فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *