سامسونگ الکترونیک، اولین گوشی های هوشمند منحنی گلکسی را وارد بازار کرد. این گوشی ها فعلا تنها در کره جنوبی عرضه می شوند.

به گزارش هراز نیوز به نقل از رویترز این گوشی های منحنی، این غول فناوری آسیا را یک گام به گجت های پوشیدنی انعطاف پذیر و نشکن، نزدیک می کند. شرکت سامسونگ در بیانیه ای گفت گلکسی های جدید با صفحه نمایش 5.7 اینچ ( 14.4 سانتیمتر) دارای انحنای کمی است و وزن آن کمتر از گلکسی نوت 3 است که است که به کاربران اجازه می دهد راحت تر آن را در دست بگیرند. علاوه بر این کاربران می توانند اطلاعاتی مانند تاریخ و زمان تماس از دست رفته و میزان شارژ باتری را حتی زمانی که صفحه نمایش خاموش است ببینند.

به گزارش سی نت صفحه نمایش این موبایل AMOLED است. دستگاه 7.9 میلیمتر ضخامت و 154 گرم وزن دارد. بر روی آن سیستم عامل اندروید 4.3 نصب است، 3 گیگابایت رم دارد و پردازنده آن چهار هسته ای با قدرت 2.3 گیگاهرتز است. این تلفن هوشمند دوربین 13 مگاپیکسلی دارد.

سامسونگ برای ارائه این نوآوری با رقبایی مانند اپل و ال جی رقابت داشت. هانا دائتو تحلیل گر شرکت اوراق بهادار نم دائه-جونگ گفت در حال حاضر این گوشی بیشتر حالت نمادین دارد، هنوز سامسونگ ظرفیت تولید گوشی های منحنی را برای سری جدید گوشی های گلکسی، ندارد. این عرضه بیشتر برای ارزیابی نیاز بازار انجام شده است. هر چند من فکر نمی کنم این گجت زیاد خریداران را قانع کند. صفحه نمایش منحنی، ویژگی های منحصر به فرد زیادی ندارد.

ال جی هم به تازگی اعلام کرد قصد دارد در عرض چند هفته آینده اولین خط گوشی های هوشمند انعطاف پذیر خود با نام جی فلکس را وارد بازار کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *