اسلو بودان پرایگ جلیچ ملقب به چودا مربی خارجی تیم‌های والیبال کشورمان که چند سالی است در ایران فعالیت می‌کند به تیم کاله مازندران پیوست.

 به گزارش  هراز نیوز به نقل از  فارس در آمل، اسلو بودان پرایگ جلیچ ملقب به چودا مربی خارجی تیم‌های والیبال کشورمان که چند سالی است در ایران فعالیت می‌کند به تیم کاله مازندران پیوست.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در گفت‌وگوی با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با تأیید این خبر بیان داشت: چودا یکی از مربیان باسابقه در ایران است که حدود هشت سال در کشورمان کار می‌کند.

بهروز عطایی یادآور شد: این مربی در تیم‌های مختلفی همانند شهرداری ارومیه، مشهد و پیکان فعالیت داشته و در جام باشگاه‌های آسیا گذشته نیز در مقطعی 10 روزه با کاله مازندران همکاری داشت.

وی با تأکید بر اینکه این مربی نام‌آشنا عصر روز گذشته به تمرینات این تیم که خود را برای رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان آماده می‌کند ملحق شد، متذکر شد: امیدواریم با تلاش تمام بازیکنان، کادر فنی و عوامل این تیم بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای قاره پهناور آسیا و کشورمان ایران بوده و در لیگ برتر باشگاه‌های کشورمان هم که از اوایل آبان‌ماه کار خود را آغاز می‌کند بتوانیم از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود دفاع کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *