هراز نیوز :هماهنگی و ورود بچه های بسیج این روز ها ناامنی مثال زدنی را برای اراذل و اوباش به ارمغان اورده است تا جاییکه دیگر شاهد برخی از ناامنی های ماه های گذشته نیستیم دراین راستا بسیجیان سلحشور حوزه مقاومت بسیج امام علی با اجرای تورهای ایست و بازرسی و طرح های کنترلی گام های مثبتی را در راستای ایجاد امنیت برداشته اند . دراین راستا حوزه مقاومت بسیج امام علی باصدور بیانیه ای به همه هنجار شکنان هشدار جدی داد ه است :

بسم ا…الرحمن الرحیم

حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع)شهرستان آمل با اخذ مجوز از دستگاه  قضایی با اجرای تورهای ایست وکنترلی درسطح شهر در زمینه ایجاد امنیت وبرخورد با اشرار واراذل واوباش وموادفروشان ومشروب فروشان اقدام نموده که کشفیات زیادی نیز در این عملیات به دست آمده است.

 

بسیجیان دلاور این حوزه از زحمات فرماندهی محترم سپاه شهرستان آمل  ومسوولان دادگستری ودستگاه قضا آمل  ومسوولان و نیروهای زحمتکش انتظامی و از مردم صبور ومتدین وانقلابی وهمیشه در صحنه شهرستان آمل به خاطر صبر وابراز محبت به فرزندان بسیجی خودکمال تقدیر وتشکر را دارند وبه همه هنجارشکنان هشدار می دهند درهرزمان ومکان که عملشان تهدیدی برای نوامیس وجوانان ومردم شریف این شهرباشد با قاطعیت با آن ها برخورد خواهندکرد.

 

 

DSC04553 IMG_2624 IMG_2631 IMG_2633 IMG_4040 IMG_4049 IMG_4063 IMG_4068 IMG_4070 IMG_4076 IMG_4149 IMG_4154 IMG_4159 IMG_4212 IMG_4224

25 thoughts on “برخورد با عوامل نا امنی در آمل +عکس و بیانیه بسیج”
  1. از جناب سرهنگ مسلمی فرمانده محترم سپاه ناحیه آمل و عزیزان زحمتکش در حوزه بسیج امام علی (ع) ممنونیم . خداقوت…

  2. این کارهای بسیج ادامه دار باشه تا هیچ اوباشی در شهرمان فکر این جنایات به ذهنش نرسه ، البته کار فرهنگی هم در این وضعیت جنگ نرم فراموش نشه که خیلی مهمه ، به هر حال از فرمانده سپاه ، فرمانده حوزه و برادران بسیجی تشکر میکنیم

  3. اولین موضوع برای اجرای برنامه های فرهنگی و معرفتی بودن امنیته شاید مقابله با ماهواره و اینترنت برای ما سخت باشه نا امن کردن شهر برای فروشندگان مواد مخدر و زورگیران توسط نیرو های نظامی که سخت نیست. از فرماندهان بسیج بخاطر گام نهادن در این امر مهم که آرامش را به شهر دارالمومنین برگرداند و مثل همیشه در حساس ترین لحظات به یاری مردم شهرشون اومدن صمیمانه تشکر میکنم.

  4. ممنون از لطف شما عزیزان در کنترل نظم و انضباط در تمام شهر های ایران یه سری هم به محمود اباد بزنید این افراد مضر را جمع کنید با کمک مردم

  5. دست همه بسیجیا و فرماندهانشون درد نکنه انشالله الگویی برای سایر نیروها باشه

  6. باسلام و خسته نباشی به فرمانده محترم حوزه امام علی
    واقعا باعث افتخاره که تیم عملیاتی حوزمون چنین محموله سنگینی را کشف و ضبط کردند.
    خدا قوت بچه ها

  7. خسته نباشید ممنونم بخاطر زحمات بی دریغتان امیدوارم هرروز بهتر ازدیروز عمل کنید

  8. البته عزیزان بدونن که نیروی انتظامی مخصوصا عوامل کلانتری 12 بلوار آمل بخصوص همکاری بدون دریغ و چشم داشت ریاست کلانتزی 12 جناب سرگرد کریمی نبود همچین کشفیات و فعالیت ها را شاهد نبودیم/تقدیر و تشکر و خدا قوت از فرماندهی انتظامی شهرستان جناب سرهنگ پاسدار محمد صادق پهلوان و کلیه همکاران انتظامی بخصوص کلیه کلانتری 12 بلوار آمل……”نصرو من الله و فتح الغریب”

  9. دمتون گرم …………..
    مرحبا بر شما شیر مردان این خطه ی 1.648.195 کیلومتر مربعی …………. 🙂

  10. آقا دمتون گرم اینارو گرفتین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *