زنگ نظم در دبيرستان دولتي نمونه پسرانه احمدي لاريجاني آملي نواخته شد

به گزارش هراز نیوز به نقل از روابط عمومي فرمانداري ويژه شهرستان آمل: به مناسبت گراميداشت هفته نيروي انتظامي، باحضورسرپرست فرمانداري ويژه آمل و معاون فرمانداري، فرمانده نيروي انتظامي، جانشين فرماندهي سپاه ناحيه آمل، و مدير آموزش‌وپرورش آمل زنگ نظم در دبيرستان دولتي نمونه پسرانه احمدي لاريجاني آملي نواخته شد.

سرپرست فرمانداري ويژه آمل در اين مراسم نگاه کردن به خدا، خواندن قرآن، احترام به معلمانو عالمان و والدين را عبادت بيان کرد و گفت: جوانان بايد به اين نکات اهميت ويژه‌اي دهند تا بتوانند فرد مفيدي در جامعه خود شوند.

شعبانعلي واحدي با بيان اينکه قبل از انقلاب براي امنيت کشور دو نهاد شهرباني و ژاندامري به فعاليت مي‌پرداختند، افزود: پس از انقلاب به دستور امام راحل(ره) اين نهاد ادغام و کميته نيروي انقلابي و انتظامي در کشورتشکيل شد.

وي با اشاره به اينکه امنيت نواميس و جامعه ما به پشتوانه اين نهاد است، تصريح کرد: اقتدار در جامعه، عزت و احساس امنيت به مردم با ارائه خدمات صادقانه اين قشر ايجاد مي‌شود.

واحدي با تاکيد براينکه جوانان با بهره‌گيري از آموزه‌هاي ديني و الگوپذيزي از اين قشرهاي مختلف جامعه به جايگاه‌هاي مفيدي دست مي‌يابند، اظهار داشت: هر کدام از شماها درآينده مديران، عوامل نيروي انتظامي، استانيد و مسئولين جامعه هستيد که اداره کشوري در دست شما قرار مي‌گيرد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *