بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با صدور بیانیه ای دانشجویان و طلاب را به حضور در تحصنی در نقد انقلابی صدا و سیما فرا خواند.
به گزارش خبرگزاری مهر، متن کامل بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه امیر کبیر به شرح زیر است:

صدا و سیما در جمهوری‌ اسلامی‌، باید وسیله‌ ای‌ برای‌ سوق‌ دادن‌ مردم‌ به‌ فرهنگ‌ اسلامی‌ و ابزاری‌ برای‌ معرفت‌ و آشنایی‌ مردم‌ با درخشندگی‌های‌ اسلامی‌ و انسانی‌ باشد. جز این‌، وظیفه‌یی‌ ندارد و اگر مواردی‌ بود که‌ برخلاف‌ این‌ هدف‌ وارد صدا و سیما شد، نباید پخش‌ کنند.  بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامى در جمع کارکنان سازمان صدا و سیما (۲۸/٢/۸۳)

تردیدی نیست که جنگ امروز، جنگ فرهنگ ها و رسانه هاست.جهان آنگونه که رهبر معظم انقلاب بیان کرده اند در یک پیچ تاریخی است و وقت آنست که جمهوری اسلامی به عنوان یگانه الگوی الهی مدیریت جامعه، پیام خود را به عالمیان برساند.

اما دقیقا در برهه ای که جریان تاریخی جهان روایتگر غلبه حق بر باطل است، دستگاه هنری و رسانه ای کشور ساز ناساز با این تحولات تاریخی را کوک کرده است. رادیو و تلویزیون ایران، نه تنها زبان گویا و بیان زلال پیام انقلاب نشده است که اغلب تیشه ای برریشه ی فرهنگ دینی و انقلابی است.

سیاست ها و مواضع اخیر مدیران صدا و سیما در تقدیر مکرر از برنامه ها و مجموعه های انتقاد برانگیز نشان دهنده ی اراده ی مصمم آنان بر ادامه روش های پراشتباه گذشته است.

امروز نه تنها صدا و سیما در حد توقعات متدینین حاضر نشده که رفتار های اخیر آن نشان دهنده دهن کجی به آرمان های بلند انقلاب اسلامی و مطالبات رهبر گرانقدر انقلاب است.

لذا از تمامی دانشگاهیان و حوزویان دعوت می‌شود در نخستین تحصن دانشجو و طلبه در نقد انقلابی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در آبان ماه 1390 در دانشگاه صنعتی امیر کبیر شرکت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *