آمل خبرنگارهراز نیوز-یدالله اکبرزاده فرماندار شهرستان آمل در جلسه پیگیری مصوبات هیئت دولت با تاکید بر اینکه 127 پروژه در دور سوم سفرهای استانی برای استان مازندران تعریف شده، گفت: این پروژه‌ها به صورت مشترک ارائه شده و هر شهری باید سهم خود از این پروژه‌ها را دریافت کند.
ویافزود: 11 پروژه نیز به صورت مشترک با شهرهای دیگر مازندران و6 پروژ ه اختصاصی برای آمل در نظر گرفته شده است.
اکبرزاده با تاکید بر اینکه پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی باید از روند اجرایی مناسبی برخوردار باشند، عنوان کرد: کند شدن اجرای این پروژه تاثیر اجرای پروژه‌ها را از بین می‌برد.
این مسئول با اعلام اینکه پروژه‌ای که با تاخیرهای زیادی همراه باشد شیرینی آن در نزد مردم از میان می‌رود، گفت: باید پروژه‌ها در زمان مقرر اعلام شده به بهره‌برداری برسند چون طولانی شدن پروژه مشکلاتی را برای مردم در بر دارد.
فرماندار آمل طولانی شدن پل روگذر امام حسین(ع) را مورد نارضایتی مردم اعلام کرد و اذعان داشت: همه مسئولان استانی نسبت به این موضوع واقف هستند و قول داده‌اند این پروژه‌ به زودی به بهره‌برداری برسد. حمیدرضا سلطانی رئیس اداره مخابرات شهرستان آمل با بیان اینکه طرح انتقال شبکه ملی مخابرات کشور در مازندران نیز اجرایی می‌شود، عنوان کرد: 19 میلیارد ریال براساس این مصوبه اعتبار تعریف شده که سهم آمل از این میزان 3 میلیارد و 800 میلیون ریال است.
وی با اعلام اینکه براساس مصوبه سفر سوم هیئت دولت طرح ملی لینک رادیویی کشور در مازندران اجرایی می‌شود، اظهار داشت: این طرح در شهرهای بابل، آمل، نوشهر و چالوس انجام می‌شود.
وی با اعلام اینکه اعتبار اجرایی این طرح در مازندران ۶ میلیارد ریال است، گفت: این طرح از زیرساخت‌های مخابراتی کشور محسوب می‌شود.
به گفته وی اجرای این مصوبه در آمل مراحل نصب سیستم‌های مخابراتی را طی می‌کند.
رمضان علیپور مدیر کمیته امداد امام خمینی(ع) آمل نیز در گزارشی با بیان اینکه از محل بودجه‌های مشترک سفر سوم هیئت دولت به مازندران قرار است یک مجتمع تولیدی  در زمینی بمساحت 8000  متر مربع جهت احداث 220  مغازه درامر کارگاه تولیدی برای مدجویان کمیته امداد امام (ره)در این شهرستان احداث شود، یادآور شد: این طرح با اعتبار 12 میلیارد ریال در تعدادی از شهرهای استان اجرایی می‌شود که سهم آمل از این اعتبار سه میلیارد ریال خواهد بود.
مهندس غفاری رئیس مسکن وشهرسازی آمل با اشاره به احداث دو بیمارستان در مازندران گفت از سفر هیئت دولت مبلغ 50 میلیارد ریال جهت ساخت دو بیمارستان در چالوس و آمل اختصاص گرفت  که برای احداث بیمارستان 160 تختخوابی مبلغ دومیلیارد و500میلیون تومان در نظر گرفته شده است که باتوجه به پیشرفت فیزیکی و پیگیریهای که صورت گرفته تا پایان سال مورد بهره برداری قرار خواهدگرفت وی همچنین از احداث کتابخانه عمومی ، احداث خانه سازمانی پزشکان امام علی (ع) وبیمارستان10 تختخوابی روستای وانا که 100درصد پیشرفت فیزیکی دارد خبرداد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *