تکمیل بیمارستان 160 تختخوابی آمل 90 میلیارد ریال اعتبار می خواهد
رئیس سازمان مسکن و شهرسازی مازندران گفت: تکمیل بیمارستان 160 تختخوابی آمل به 90 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
سید رسول رسولی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تاکنون بیش از 121میلیارد ریال برای عملیات ساخت بیمارستان 160تختخوابی آمل هزینه شده و برای تکمیل کامل آن به حدود 90 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

وی با بیان اینکه ساخت این بیمارستان در سفراستانی هیئت دولت به مازندران تصویب شده است، روند اجرای این طرح مهم درمانی در شهرستان آمل را رضایت بخش خواند.

رئیس سازمان مسکن و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه خوشبختانه اعتبارات کامل این طرح  از محل سفردولت به استان، تامین شده است، اضافه کرد: امسال بیمارستان 160 تختخوابی آمل 76 میلیارد اعتبار مصوب شده اما اعتبارافزایشی برای اتمام طرح اختصاص داده خواهد شد.

رسولی با اشاره به اینکه بیمارستان 160تختخوابی آمل توسط سازمان مسکن و شهرسازی استان در حال ساخت است، ابراز امیداری کرد: این بیمارستان با روند کنونی تا پایان امسال بهره برداری خواهد شد.

وی اظهار داشت: این بیمارستان 160تخته عادی و57 تخت ویژه شامل آی سی یو، سی سی یو، ان ای سی یو اورژانس و گهواره نوزادان در مجموع  217تختخوابی ساخته خواهد شد.

به گزارش مهر، با بهربرداری از این بیمارستان که در دو راهی امام زاده عبدالله ( ع ) در مسیر جاده هراز واقع شده بتواند سرویس دهی مطلوبی به بیماران منطقه، مصدومان سوانح این جاده  و مسافران ارائه دهد.

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *