هراز نیوز : یک منبع آگاه از ستاد دکتر روحانی ضمن تماس  با خبرنگار هراز نیوز گفت : لطف الله آجدانی از سوی استاندار مازندران به عنوان قائم مقام استاندار منصوب شد .
اما دقایقی بعد لطف الله آجدانی در گفتگو با هراز نیوز از انتشار این خبر اعلام بی اطلاعی کرد و گفت خبری از این موضوع نداردو خودش هم از زبان دیگران شنیده است .

پس از پیگیری های هراز نیوز مشخص شد شایعه وسیعی در سطح استان مازندران مبنی بر پخش این خبر در سیمای استان مازندران در خبر عصر منتشر شد .

پیگیری های هراز نیوز از صدا وسیمای مازندران نشان داد که این شایعه از پایه دروغ می باشد .

پیگیری هراز نیوز از یکی از مسوولان ارشد استان هم مبین کذب بودن خبر می باشد ، از سویی این منبع اگاه اذعان داشت : پستی به عنوان قائم مقامی استاندار وجود ندارد.

اما عقبه ابن عملبات روانی  از کجا ناشی می شود ؟و  چه اهد افی در پی این شایعه پراکنی دنبال می شود ؟

هراز نیوز بزودی بررسی خواهد

 

20 thoughts on “آیا لطف الله آجدانی قائم مقام استاندار مازندران شد?”
  1. آرزوی پیروزی وسربلندی ایشان را دارم وصمیمانه به ایشان تبریک عرض نموده،امیدوارم آملی ها را سرافرازکند

  2. خداکنه اینجوری باشه !!! در جریان بعد از تغییرات معمولا بعصیهابرای خودشان تبلیغات راه می اندازند خداکنه ماجرای آجودانی اینجوری نباشه

  3. کاملا دروغ هستش.تا در سایت استانداری ثبت نشد هیچ خبری را قبول نکنید

  4. اساتید دانشگاه و جامعه فرهنگی شهرستان آمل گفت:

    جناب آقای دکتر آجودانی
    استاد تاریخ ایران و گران مایه فرهیخته شهرستان آمل انتخاب و انتصاب به جا و شایسته حضرتعالی به عنوان قائم مقام استاندار استان مازندران تبریک عرض می نمائیم .

  5. mr هراز نیوز منبع آگاهتان خیلی موثق بود؟/////////

    بازم جوسازی///؟؟؟؟؟؟؟

    هوای آملی را بهتر داشته باشید..

    امیدواریم درست باشد ٰ..
    ما الان هم به وجود آقای آجودانی چهره ملی کشورمان افتخار میکنیم..

  6. با سلام واقعا ایشان از جایگاه علمی و شخصیتی بالایی بر خوردارند انشالله خداوند توفیق عنایت نماید این بزرگوار در هر منصبی کما فی السابق موفق و موید باشند

  7. از نگاه برخی شهروندان آملی “که با وی برخورد داشته اند” وی کسی است که ابتدایی ترین مسائل و ملزومات زندگی اجتماعی را رعایت نمی کند و برای دفاع از…..در بازیارکلا، قلم )ی که معمولا برای جبران کم توجهی به خودش گاهی بدست می گیرد و چیزهایی می نویسد تا جلب توجّه کند( را به گوشه ای انداخته و با کسانی که بحق علیه ….برخاسته اند، دست به چماق می شود و قلدری می کند. طبیعتا این سمت ها و عناوین فقط و فقط به خاطر خودشیرینی وی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم است.
    دکتر روحانی در مناظره ها (و در بحث عزل و نصب ها) گفته بودند: “اونایی که اتوبوسی و بدون بلیط اومدن رو عزل می کنم” اما در عمل می بینیم حتی تا آبدارچی ها رو “به قول دکتر حداد عادل” دارن در ادارات و نهادهای دولتی جابجا می کنند!!! این افراد تازه معرفی شده )ای مثل آجدانی( کسانی اند که دولت بعدی در چهار یا هشت سال دیگه “همین موقعها” میاد و این افراد اتوبوسی و بدون بلیط رو پیاده می کنه!
    بله دیگه…
    به قول سنایی غزنوی:
    این جهان بر مثال مرداریست
    کرکسان گرد وی هزار هزار
    این مر آن را همی زند مخلب
    آن مر این را همی زند منقار
    آخر الامر بگذرند همه
    وز همه باز مانَد این مُردار…

  8. شان و مرتبت عالی استاد فرهیخته جناب آجدانی اجل از قبول سمت های اداری و سیاسی است . ایشان فرزانه ای در تاریخ معاصر ایران هستند که مصاحبت و مشاورت بزرگان سیاست و فرهنگ با ایشان می تواند گره گشای بسیاری از ناهمواری های ایران معاصر باشد .
    آبرو و حرمت بزرگان تاریخ و فرهنگ ایران معاصر همچون استاد آجدانی را را پاس بداریم تا فرهنگ قدر بیند و بر صدر نشیند .

  9. فردی که خودت رو امیر معرفی کردی!
    اگر وی مورخ هست پس چرا در گرماگرم انتخابات ریاست جمهوری اینهمه در تلاطم و بروبیا بود!!؟ مگر حرف خودش این نبوده که یک مورخ نباید گرایش علنی داشته باشد!!؟
    اگر وی مورخ است اما دلشیفته دکتر روحانی است پس هیچ گاه نمی تواند حقیقت عملکرد آقای روحانی را(اگر منفی باشد) ثبت کند چون عشق و علاقه، خصلتی است که باعث می شود عاشق هیچگاه عیوب معشوق را نبیند. این فرد مورخ نیست بلکه کسانی چون شما با حلوا حلوا کردن وی این عنوان را بر او نهادید. او در ملأ عام (و در بین بچه محل هایش به خاطر عملکرد بسیار منفی اطرافیانش و بدتر، طرفداری چشم بسته وی از آنها) شأن و مرتبتی ندارد تا ببینید اجل هست یا نیست! شاید از نگاه شماها چماق کشی و برخوردهای خشونت آمیز در یک محله نشاندهنده شأن و منزلت باشد(!!!) که اگر این است باید گفت آجدانی شأنش جلیل است اما شأن و منزلت …. و اطرافیانش بسیار اجل از آجدانی و امثالهم است(!!!).
    (بقول شما) مصاحبت و مشاورت! با اینگونه افراد اگر کارگشا می بود ابتدا باید اطرافیانش (مجبور شدم بنویسم اطرافیانش، چون اگر نسبت آنها را با این فرد بنویسم باز هم هرازنیوز به خاطر خطوط قرمزی که دارد(!) آنها را تبدیل به نقطه چین خواهد کرد) از آن سود می بردند تا … به فلان ماده …. … پیدا نکنند.
    شما (اگر این انتقادات تند و تیز را آبروریزی می پندارید) می توانید آبروی وی و افرادی اینگونه را پاس بدارید ما هم در این پاسداشت دعایتان خواهیم کرد!

  10. …………………..!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همین!!!

  11. کاربر محترم سلام بر شما . هایدگر می گوید : انسان ها دو دسته اند کسانی که اهل حقیقت اند و کسانی که حقیقت را انکار می کنند . شما آیا منکر این حقیقت زیبایید که استاد آجدانی اهل فضل و دانش است ؟ آیا اهلیت ایشان در فرزانگی تاریخ سیاسی خاصه تاریخ سیاسی مشروطه بر هیچ صاحب صلاحیتی قابل انکار است ؟

    ما عادت داریم همواره آدمیان را سیاه یا سفید ببینیم . آجدانی از نظر گروهی سیاه سیاه است ( مانند حضرتعالی ) و از دید گروهی دیگر سفید سفید است . حال آن که آجدانی مانند همه انسان های غیرمعصوم ،خاکستری است .
    به قول حضرت حافظ :
    جایی که برق عصیان بر آدم صفی زد
    مارا چگونه زیبد دعوی بی گناهی

    کاربر محترم آیا به راستی ما سنت و سیره حضرت رسول ص را پاس می داریم ؟ آیا امامان معصوم ع در برابر اشتباه افراد هتک حرمت می کردند یا نعوذ بالله پرده می دریدند ؟
    این جا ایران است . اما باید یاد بگیریم که به آسانی وارد حریم خصوصی زندگی افراد نشویم این مقدمه ی
    ورود به جامعه مدنی است . آجدانی می تواند فرضا پدر خوبی نباشد اما می تواند معلم خوبی باشد آجدانی می تواند دوست خوبی نباشد اما می تواند نویسنده بزرگی باشد . ما نباید همه پدیده ها را در یک موقعیت نگاه کنیم . من و شما کاربر محترم و آجدانی دانشور و دیگر و دیگران هرکدام حق زیستن داریم و به قدر وسع و توان می توانیم برای جامعه مفید باشیم .
    بی تردید بخشی از وجوه شخصیت استاد آجدانی می تواند به راستی گره گشای مشکلات سیاسی و فرهنگی استان باشد .

    دوست کاربر محترم :
    بی حرمتي به ساحت خوبان قشنگ نيست
    باور كنيد كه پاسخ آيينه سنگ نيست

  12. آقای رضا و آقا یا خانم کاربر جواب میخواین؟ مگه نشنیدین جواب ابلهان خاموشیه . اینقدر بنویسین جونتون بالا بیاید و اسباب خنده بشین بدبختی هم اندازه ای داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *