هراز نیوز : یک منبع آگاه از ستاد دکتر روحانی ضمن تماس  با خبرنگار هراز نیوز گفت : لطف الله آجدانی از سوی استاندار مازندران به عنوان قائم مقام استاندار منصوب شد .
اما دقایقی بعد لطف الله آجدانی در گفتگو با هراز نیوز از انتشار این خبر اعلام بی اطلاعی کرد و گفت خبری از این موضوع نداردو خودش هم از زبان دیگران شنیده است .

پس از پیگیری های هراز نیوز مشخص شد شایعه وسیعی در سطح استان مازندران مبنی بر پخش این خبر در سیمای استان مازندران در خبر عصر منتشر شد .

پیگیری های هراز نیوز از صدا وسیمای مازندران نشان داد که این شایعه از پایه دروغ می باشد .

پیگیری هراز نیوز از یکی از مسوولان ارشد استان هم مبین کذب بودن خبر می باشد ، از سویی این منبع اگاه اذعان داشت : پستی به عنوان قائم مقامی استاندار وجود ندارد.

اما عقبه ابن عملبات روانی  از کجا ناشی می شود ؟و  چه اهد افی در پی این شایعه پراکنی دنبال می شود ؟

هراز نیوز بزودی بررسی خواهد

 

20 thoughts on “آیا لطف الله آجدانی قائم مقام استاندار مازندران شد?”
  1. آقا کلاً آملیها در جو دادن به افراد و اگزجره (exaggerate) کردن آدمها ید طولایی دارند.
    تنها چیزی هم که براشون مهمه اینه که اون فرد به حکم آملی بودنش در اعلا ترین حد جلوه کنه. اینکه آیا واقعاً حقشه یا واقعیت چیزه دیگریه براشون مهم نیست.
    بعضی وقتها این کاراشون آدمو یاد سریال مرد هزارچهره و بلایی که اطرافیان و آدمهای دوروبرش سرش اوردن میندازه.
    اغلب این افراد هم بعد از اینکه خواسته یا ناخوسته تبدیل به چهره شدند بدلیل برخوردار نبودن از بنمایه درونی کافی، و صرفا برای حفظ چهره ساخته شده طاقت کوچکترین نقدی رو نداشته و گاهاً دست به رفتارهایی حتی توهین آمیز و از موضع بالا میزنند که عقلا در عجب میمونند. نمونه این آدمها کم نیستند امثال آقای محمدرضا قنبری که اگرچه فرد بزرگیست اما خداییش چهره ای که تو برخی محافل ازش میسازند در اون حد هم نیست. یک بار هم در برنامه تلوزیونی با علیرضا افتخاری نزدیک بود آبروریزی کنه.
    یا چهره ای که از برخی علمای عظام شهر و نسبتهای ماورایی که به اونها میدند.
    اتفاقی که برای آقای آجودانی افتاده هم فکر کنم از همین دست باشه. خیلی از افرادی که از اطراف بهش جو میدن حتی نوشته هاشو نخوندند و از وزن علمی نوشته هاش (حالا هرچی هست) آگاه نیستند. این بنده خدا هم افتاد تو یه مسیر بدون بازگشتی که مجبوره مدام شهوت این افراد برای شهرت طلبی برای شهرشون رو ارضا کنه .
    در نهایت هم بجای اینکه آرام آرام و با مشقت بیشتر از مسیر بحق علم دانش برای خودش و دیارش کشی بشه مجبوره با شتاب و از مسیر ناصواب سیاست عبور کنه و مثل خیلیهای دیگه اینده نامعلومی رو برای خودش رقم بزنه.

  2. با سلام به دوستان
    اولا آجودانی در حد این حرفها نیست که بهش پست بدن
    ایشون در حد همون دبیر بازنشسته هستن
    دوما ایشون و دورو وری هاشون دنبال پست و سهم خواهی هستن
    کسی مثل عرفان علیزاده و…..
    در انتخابات 88 همین عرفان … که انتخابات رو زیر سوال برده گفته تقلب شده و نظام مقدس جمهوری اسلامی رو زیر سوال برده کسی که از عوامل فتنه گر بوده و حتک حرمت به مسولین این نظام کرده خدایش این آدم ها برا ما تصمیم گیر شدن
    اینها برای ما کانون تاسیس میکنن
    که چی؟
    که سهم خواهی کنن؟
    ما مردم همه ی شما رو خوب میشناسیم.
    در ضمن….. شاید انسان با سوادی باشه اما منافع خودش و دورو وری هاش رو به همه طر جیع میده.

  3. راست میگیییییییییی
    کاست وبیار ماست بگیر ….
    با سلام
    جناب آقای …. سمت جناب عالی را به عنوان آبدارچی استانداری استان مازندران را به جناب عالی و آقای عرفان … به عنوان نظافت چی تبریک عرض میکنم
    انشا الاه موفق باشید

  4. خوش به حال آملی ها که اینجوری از آملی ها در استان حمایت میکنند. چه جوری میخواین آمل پبشرفت کنه.

  5. داش روزبه حرفهای که آملیهارازیر سوال میبره لطفاتعیدنکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *