14 thoughts on “عزت آملی ها در مراسم تودیع و معارفه استاندار (عکس)”
  1. هر چي حذف كنيد باز هم نظرمون رو تو سايت ميزنيم آقاي سردبير ؟

  2. من نمی فهمم ماهی چند تومن بت میده که اینطری حمایتش میکنی.
    آگه مردی از همه انتقاد میکنی انتقادپذیر باش و کامنت و حذف نکن.

    ما دومین شهر کهن ایرانیم ، آقای…..مردم رو احمق فرض کردن ولی هنوز آملی ها بیدارند و متخصص…

  3. ای ول به دکتر یوسفیان عزیز
    با حضورش دل خیلی هایی که چشم دیدن آملی با وقار رو ندارن کور کرد…….
    راستی آجودانی رو نمیبینیم تو عکس
    آجودانی یه عرض اندامی میکردی تو که تو آمل زیاد عرض اندام میکنی
    الان میخوای برامون فرماندارم انتخاب کنی!!!!!!!!!!!!!!هههههههههههههههههه!!!!!!

  4. این تیتر مایه وهن به آملی هاست . انشااله در انتخابات آینده نماینده ای به مجلس خواهیم فرستاد تا توان یک نظر موافق یا مخالف را در صحن علنی داشته باشد و یک قانون گذار واقعی باشد نه به دنبال تبلیغات محلی و عوام فریبی

  5. مردم آمل باشعورتر هستن و میدونن نمایندشون چقدر زحمت کش و با قدرت هستش در مجلس
    از نظر بعضی ها قانون گذاری یعنی کسایی مثل نماینده های قبلی آمل که جنایتی کردن در حق آمل یا یکی مثل آجودانی که الان برامون تصمیم گیر شهر شده و هر جا باد میره اونم میره..

  6. يا حسين جان سلام
    آرام باش :كه ادب مرد به ز دولت اوست. شما اگر سن شريفتان اجازه مي دهد يك كمي مطالعه نمائيد عملكرد خدمات نمايندگان قبلي آمل را هم بررسي نمائيد. جناب مهندس سرافراز تورنگ فقط در يك دوره توانست تنها بيمارستان دولتي حضرت امام علي را تاسيس نمايد يا طرح چهاربانده كردن جاده هراز و تونل امامزاده هاشم را بعنوان بزرگترين پروژه شمال كشور در لايحه بودجه هرسال تصويب كند نماينده شريفتان در اين سه دوره فقط نامه مي زند اقدامات اجرائي خدا ميداند؟ مترو چه شد؟ يا حاج آقا كاظمي دينان توانست كارخانه ديزل كشور را در آمل مصوب نمايد چه تعداد از جوانان و متخصصان در آن اشتغال دارند؟

  7. آقا مسعود و یا چشمان تیز بین!
    خیلی از مردم مطالب این سایت را می خوانند ولی نه حوصله نظر نوشتن دارند و نه وقت این جور کارها و …
    کاملاً معلومه که از روی تعصب دارید حرف می کنید .
    ادب مرد به ز دولت اوست . این را کاملا درست یادآوری کردی ولی به نظر من کمی زود است برای این جور حرف زدن ها . بهتر نیست حالا که 3 سال مانده تا انتخابات مجلس اگر فرد دیگری را در ذهن دارید به ما هم معرفی کنید. به فعالیت های دکتر یوسفیان نیز انتقادهایی وارد است ولی این طور نظر نوشتن ها کمی بی انصافی است .

  8. با سلام آنچه که مایه تاثر و تاسف است ذکر این نکته می باشد که مدیریت رسانه هراز نیوز در دست آدم های احساسی وکم خرد است . نیک می دانیم که هروقت احساس بر فرد غلبه کند ، عقل از آن مکان رخت برمی بنندد. پرواضح است که تیتر کردن عزت آملی ها در مراسم تودیع یک عمل کاملا” احساسی بوده وبه دور از عقل و دور اندیشی و کم خردی محض است . عزت آملی ها ، یوسفیان نیست . عزت و سربلندی همه ایرانیان خصوصا” شهروندان آملی؛ شهدای گرانقدر هستند که از عزت و شرف همه ما دفاع کردند تاامروزه ، اینگونه ما با امنیت زندگی کنیم و برای رسیدن به پست و یک لقمه نان چاپلوسی این وآن . و چنانچه بازارمان کساد شد به تخریب و توهین دیگران بپردازیم . بهر روی ، در تیتر کردن پیام دقت نظر داشته باشید. همه می دانند که شما مواجب بگیر بعضی ها هستید . ولی فکر می کنم برای تبلیلغات کردن کمی زود است . لااقل زمان تبلیغات را بگذاریدبعد از افتتاح متروی تهران -آمل و انشاءالله افتتاحیه سد منگل یا همان هراز .

  9. انچه که از ادبیات این متن بر میآید حقارت نویسنده است که از تنگنایی کلام به هن هن افتاده وواز ه ای جز توهین وافترا نیافته است
    تا مرد سخن نگفته باشد عیب وهنرش نهفته باشد

  10. قابل توجه هراز نیوز ی ها: سهم بابل در دولت یازدهم : – سرپرست وشاید وزیر ورزش و جوانان ، آقای صالحی – معاون رییس جمهور ، آقای نریمان و استاندار مازندران ، آقای فلاح ؛ سهم آمل در دولت یازدهم : – عکس یادگاری عزت آملی ها در درمراسم تودیع و معارفه استاندار. خیلی جالبه . عزت آمل این بود؟

  11. سلا م ، دمت گرم گل گفتی . شما آملی به عکس یادگاری تان بنازید تا ما هم راحت تر به فکر کسب اعتبار و جلب اعتماد رییس جمهور باشیم .

  12. بابلی ریکا
    خعلی ذوق کردی
    برداران لاریجانی یادت رفته
    سران دو قوه این مملکت دسته آملی هاست
    از نور که باید بهتر بدونی
    ناطق نوریا دیگه معرف حضور هستن لابد
    شه هوا ر دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *