هراز نیوز : چند صباحی است که کانونی با عنوان جوانان اعتدال گرا با صدور بیانیه هایی اعلام موجودیت کرده است و در حد یک تشکل سیاسی بیانیه میدهد محکوم میکند و تایید می نماید اما مشخص نیست این کانون ازکجا مجوزفعالیت گرفته است که صاحب سربرگ و مهر و مهمتر از همه اجازه فعالیت یافته است .

دوستان خوب که فعالیت سیاسی تحت نام اعتدال گرایی می نمایند باید بدانند قدم اول در اعتدال گرایی قانون مداری و رعایت قوانین است ، هراز نیوز آمادگی دارد اگر کانون جوانان اعتدال گرا دارای مجوز فعالیت است یک نسخه از آنرا برای اطلاع افکار عمومی در اختیار هراز نیوز قرار دهد .

آیا   این تشکیلات واقعا حضور خارجی دارد یا مانند شوخی مجری برنامه جشن پیروزی ستاد دکتر روحانی در آمل تبدیل به یک جوک می شود  ؟

کانون جوانان اعتدال گرا

21 thoughts on “کانون جوانان اعتدال گرا از کجا مجوز گرفته است ؟”
  1. دوستان سیاست بچه بازی نیست
    برین لالا کنید .
    شمایی که به خود مطمئن نیستید وهر روز در یک ستاد شما را مشاهده می کردیم دم از اعتدال نزنید ..

  2. سلام وعرض ادب خودم چون چند سالی در احزاب سیاسی فعالیت نموده ام برایم جای سوال است مگر می شود بدون مجوز مهر وسربرگ قانونی درست کرد ..
    من اگر مسئول سیاسی فرمانداری بودم صبح اینها را احزار می کردم وجواب می خواستم .
    جناب اقای حبیبی عزیز وجناب اقای رمضانی
    در زمان انتخابات مجوز ما برای جبهه متحد اصولگرایان هنوز صادر نشده بود ادب کرده وصبر نمودیم تا مجوز از استان اخذ شود چون جرمش را می دانستیم .

  3. بابا دفتر این کانون درشهرک صنعتی چکار می کند نکند که از طریق سرمایه داران حمایت می شوند .عزیز برادران شما باید خوب تاریخ بنگرید اگر مردم به خاتمی ری دادند به خاطر مش غلط هاشمی بوده است واگربه احمدی نژاد راب دادند بخاطر زیادی خواهی طرفداران خاتمی بوده است واگربه روحانی رای دادند بخاطر مسائل اقتصادی کشور بوده است نه بخاطر شما که می گوید مردم به احترام ما به روحانی رای دادند .بیخود خود را کاسه داغ ترازآش نکنید شما برایتان زوداست که دل سیاست شود .ضمنا اگر واقعا خیر وصلاح دولت رامی خواهید که می دانم که نمی خواهید برای پیشرفت واجرای برنامه های سیاستی دولت باید نماینده ، فرماندار وامام جمعه باید متتفق القول باشند تا کارهای پیش برود .
    برادر عرفان نکند که جو شمارا گرفته وروزی که اسماعیل مدنی گفت که ایشان لیاقت فرمانداری رادارند اینکار خیال کردی یکی از گزینه ها شما هستید خیالتان را جمع کنم دیگر وقت سروصداکردند وبه خیابان ریختن گذشته شما ودوستانتان که تا دیروز سنگ قالیباف رابرسینه می زدید آلان سنگ روحانی رابرسینه می زنید مردم آگاه وفهیم امل خوب دوست ودشمن رامی شناسند وشما بیخود وارد محرکه نشوید .وخیال دیگرشما راجمع کنم که برای اسفند 94 آسی راکه می خواهید روکنید برای مقابله با دکتر یوسفیان یک مهره سوخته است واینقدر برروی او سرمایه گذاری نکنیداگر لازم باشد جزئیات دیگر ی درهمین رابطه را بعدا اعلام خواهیم کرد .دوست شما ودرمیان شما ودرکنار شما

  4. این عرفان علیزاده فتنه گر فک میکنه کی هستش مگه؟؟؟؟؟
    یه پا دو که بیشتر نیست……
    حالا برامون….. شده
    جم کن کاستو بچه مو سیخ سیخی…..
    88 رو یادت رفته…..

  5. با سلام -جوجه خروس شد اعتدال گرا خدا به داد اصلاح طلبان آمل برسه

  6. از استانداری مازندران..مدارکشم موجوده

  7. آخه یکی نمی گه یه جوون درست ودرمون تر بیاد تشکیل این کانون بده یعنی کسی بهتر از این عرفان علیزاده نبود داخل مازندران که این باید ریاست کانون را می گرفت واقعا پس مردن برای ما جوانان مازندران خوبه!

  8. به گزارش واحد فرهنگی ستاد برگزاری نمازجمعه آمل حضرت استاد رحمانی آملی امام جمعه محترم آمل از سوی

    شورای عالی حوزه های علمیه به عضویت شورای حوزه علمیه استان مازندران منصوب شد.

    متن حکم بدین شرح است:

    حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد علی رحمانی آملی زیده عزه

    سلام علیکم

    احتراما نظر به سوابق ارزشمند حوزوی و تلاش های خالصانه جنابعالی در امر حوزه های علمیه شما را به

    عضویت در شورای حوزه علمیه استان مازندران به مدت سه سال منصوب می نمایم.امید است

    بر اساس مقررات و شرح وظایف شورای حوزه علمیه استان در جهت اهداف سلف صالح و مصالح عالیه حوزه

    علمیه نسبت به رشد و گسترش فرهنگ غنی تشیع با رعایت موارد ذیل و شرح وظایف پیوستی اقدام نموده و

    زمینه رضایت حضرت بقیه الله اعظم ارواحنا فداه را فراهم نمایید.

    در خاتمه توفیقات حضرتعالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

    سید هاشم حسینی بوشهری

    مدیر حوزه های علمیه کشور

  9. واقعا واسه شهری با این بیشینه قوی و ریشه دار این همه شهید و کار فرهنگی ، متاسفام که این فوکولی ها شدند هفتیر کش محله هه هه هه هه هه

  10. چقدر آدمای خوبی کامنت گذاشتن ..از زیراب زنی تا روآبزنی و تو سایت رنی ..

  11. به عنوان فردی بی طرف که نه اسامی ذکر شده تو خبر رو میشناسم و نه دوستانی که این زیر کامنت گذاشتن چند نکته به ذهنم رسید خوب سایت خبری رو منتشر کرد و نداشتن مجوز گروهی رو ادعا کرد و گفت حاضره جواب این دوستان رو هم منتشر کنه تا اینجا هیچ مشکلی نیست مشکل از جایی شروع میشه که بخش نظرات رو مرور میکنم و متاسفانه میبینم عده ای بدون توجه به هیچ اصول اخلاقی علمی و دینی دارن نقد! میکنن سوال من اینه که اگه این افراد صلاحیت ندارن خوب مودبانه میشه نقدشون کرد ولی کجای دین،شریعت و سیره بزرگان و رهبری سیخ بودن موی کسی رو به معنای زیر سوال بردن تمام شخصیت،حیثیت و تواناییهای افراد دونسته؟! کسانی که دارن اینکارو میکنن ادعای مسلمونی اخلاق مداری و یا ذوب در ولایت رو هم دارن؟!!! خود شمایی که با این ادبیات داری توهین میکنین فکر میکنین که صلاحیت دارین؟ مگه جذب حداکثری و دفع حداقلی دستور و سفارش اکید رهبری عزیز نبود؟ شما هنوز دارین افرادی رو که قبول ندارین با چوب فتنه و موضع گیریهای انتخابات 88 میزنین؟ جایگاهتون رو حتی بالاتر از نهادهای امنیتی میدونین که اونا نفهمیدن این عده فتنه گر هستن و فقط شما فهمیدین؟! با تهمت زدن و تخریب شخصیت عده ای که به ظاهر نظرات جوان هم هستن میخواین به کدوم اصل انسانی پایبندیتون رو اثبات کنین؟مگر این روایت صریح رو نشنیدین که امام جعفر صادق (علیه السلام ) در این زمینه مى فرماید:
    من روى على مۆ من روایه یرید بها شینه و هدم مروءته لیسقط من اعین الناس اخرجه الله من ولایته الى ولایه الشیطان ، فلا یقبله الشیطان
    اگر كسى سخنى را بر ضد مۆ منى نقل كند و قصدش از آن ، زشت كردن چهره او و از بین بردن وجهه اجتماعى اش باشد و بخواهد او را از چشم مردم بیندازد، خداوند او را از محور دوستى خود خارج مى كند و تحت سرپرستى شیطان قرار مى دهد؛ (ولى) شیطان هم او را نمى پذیرد.
    امیدوارم مدیریت محترم سایت این نظر رو روی خروجی قرار بده شاید متنبه بشیم و با آبروی دیگران به سادگی و از روی بغض حسد و یا نا آگاهی بازی نکنیم.

  12. چقد خوبه مدیریت محترم و دوستان عزیز هراز نیوز که دم از قانون گرایی و حاکمیت قانون میزنن خودشون هم در جهت تنویر اذهان عمومی تاریخ شروع به فعالیت این سایت و تاریخ و رونوشت مجوز فعالیت خودشون رو روی سایت قرار بدن تا از حرف به مقام عمل برسن.
    امیدوارم شهامت داشته باشین و نظر منو تایید کنین!

  13. علیرضا عزیز از نظر شما سپاسگزاریم مرجع مجوز داربودن هر سایت خبری پایگاه http://samandehi.ir
    آدرس هر سایت را که وارد کنید به شما خواهد گفت دارای مجوز هست یا نه
    می توانید haraznews.ir وارد کنید و نتیجه را ببینید موفق باشید دوست عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *