هراز نیوز : چند صباحی است که کانونی با عنوان جوانان اعتدال گرا با صدور بیانیه هایی اعلام موجودیت کرده است و در حد یک تشکل سیاسی بیانیه میدهد محکوم میکند و تایید می نماید اما مشخص نیست این کانون ازکجا مجوزفعالیت گرفته است که صاحب سربرگ و مهر و مهمتر از همه اجازه فعالیت یافته است .

دوستان خوب که فعالیت سیاسی تحت نام اعتدال گرایی می نمایند باید بدانند قدم اول در اعتدال گرایی قانون مداری و رعایت قوانین است ، هراز نیوز آمادگی دارد اگر کانون جوانان اعتدال گرا دارای مجوز فعالیت است یک نسخه از آنرا برای اطلاع افکار عمومی در اختیار هراز نیوز قرار دهد .

آیا   این تشکیلات واقعا حضور خارجی دارد یا مانند شوخی مجری برنامه جشن پیروزی ستاد دکتر روحانی در آمل تبدیل به یک جوک می شود  ؟

کانون جوانان اعتدال گرا

21 thoughts on “کانون جوانان اعتدال گرا از کجا مجوز گرفته است ؟”
  1. حتما کسی به فکرش نرسیده بود کانون این چنینی در شهر تاسیس کند ،آقاعرفان کرد دستش هم دردنکندلطفا انتفاد درست کنید .خدا ستارالعیوب است شما چرا عیب دیگران رابرملا میکنید شاید این آقاتغییری کرده باشدالبته تابحال ایشان راندیدم ونمی شناسم ازهمه عزیزان خواهش می کنم طبق شعار دولت، اعتدال داشته باشیدشما هم می تواتنید طبق ظوابط موجودتشکیل کانون ها یک کانون افتتاح کنید وعده ای را دورخود برای مسائل گوناگون جمع کنید درپایان ازآقا عرفان می خواهم اساسنامه کانون را به طرق مختلف پخش کندشاید ماهم به ایشان پیوستیم باسپاس فراوان

  2. این … آمه که انقدر دارید بزرگش میکنید ول کنید تورو خدا
    این آدم همه جا پرونده داره……
    به وقتش همه رو رو میکنیم
    دوستان

  3. در نهادهای امنیتی و دادگاه انقلاب شهرستان پرونده آقای …. موجود است. اگه ضرورت اقتضا کند به وزارت کشور جهت تنویر و روشنگری ارسال خواهدشد. ضمنا آقای دکتر روحانی عزیز هم خوب می دادند انقلاب به هیچ وجه دست نااهلان و نامحرمان قرار نخواهد گرفت. نامه ای هم که فرماندار وقت برای این آقایان و بعضی عناصر معلوم الحال مانند …. نوشته اند نیز موجود است(نامه شورای تامین شهرستان). تحریم کنندگان و مخالفین اصل ولایت فقیه که خود بنده بارها از لسان نامبارک اینها شنیده ام و در نزد هر مرجعی شهادت خواهم داد، جایگاهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی نخواهند داشت.

  4. فی قلوبهم مرض در قرآن همین افرادند، امروز رنگ عوض نمودید، شما با آب زم زم هم پاک نمی شوید. هیچ وقت سخنان رهبری بزرگوار در نمازجمعه بعد از انتخابات را فراموش نمی کنیم، “المومن کیس”. آقای استاندار همانطور که وزیر محترم کشور فرمودند شما جز خدا بدهکار هبچ باند و گروهی نیستید.
    ای آب ندیده ها آبی شده ها
    بی جبهه و جنگ انقلابی شده ها
    مدیون شب حمله جانبازانید
    ای بر سر سفره آفتابی شده ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *