رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي مازندران با هشدار به دفاتر خدمات مسافرتي از آنان خواست،در جهت ايجاد امنيت اجتماعي و اخلاقي همکاري لازم رابا نيروي انتظامي داشته باشند.

سرهنگ”حسن تقوي”درگفتگو باهراز نیوز  با اعلام اين خبرافزود:دفاتر خدمات مسافرتي وتور هاي سياحتي و گردشگري در جهت ايجاد امنيت اجتماعي واخلاقي بايد با نيروي انتظامي همکاري لازم را داشته باشند.

وي تصريح کرد:اعزام تور دانشجوئي حتماً بايستي با مجوز کتبي از دانشگاه مربوطه و مجوز از سازمان گردشگري باشدو تاريخ و محل اجراي تور، مشخصات راهنما و ليدر تور و کليه افراد شرکت کننده در تور کتباً با مجوز سازمان گردشگري مشخص شده باشد.

رئيس پليس اطلاعات وامنيت عمومي مازندران مسئوليت هرگونه عواقب و تخلف در تور را برعهده ليدر تور و دفتر خدمات مسافرتي اعزام کننده تور دانست و افزود: افراد از به همراه داشتن حيوانات از جمله سگ،ميمون و امثالهم درتور خودداري کنند.

سرهنگ تقوي با بيان اينکه بايداز مختلط بودن دختر و پسر درداخل اتوبوس و مجالس،مهماني ها و نشست ها خودداري شود، خاطر نشان کرد:پذيرايي بانوان با خواهران بوده و از پخش هرگونه فيلم وموسيقي غير مجاز ممنوعه در حين اجراي تور خودداري مي گردد.

رئيس پليس اطلاعات وامنيت عمومي مازندران رعايت حجاب وشئونات اسلامي و ضوابط و مقررات توسط متصدي، کارکنان و شاغلان دفاتر خدمات مسافرتي و ليدر تورها وکليه افراد تور را الزامي دانست وافزود:بايد در تور ها از به همراه داشتن افراد با وضع زننده و بد حجاب خودداري شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *