هراز نیوز : برخی از مسایل اجتماعی وفرهنگی در اطراف ما وجود دارد که شما هم دیدید ما هم می بینیم از این پس در هراز نیوز از آنها بیشتر خواهیم گفت وشنید .

شمام ديديد…….

شمام ديديد … كه جديدا دانشگاههاي مختلف عين قارچ از گوشه و كنار شهر و استان سر در ميارن ، البته بد نيست كه دوباره سوال علم بهتر است يا ثروت جوابش بشه علم اما علم به چه قيمتي ؟!! بعضي از دانشگاهها شبيه مدارس غير انتفاعي شدن و فقط به فكر پول هستن و حتي استاد بيچاره كه نخواد با دانشجو خودشو هماهنگ كنه و نمره نا قابل قبولي رو به هر صورت به اون اهدا كنه ، با اشد مجازات برخورد و مشايعت ميشه !!

شمام ديديد… كه وقتي سوار تاكسي ميشين هر وقت راننده محترم باقي پولتون رو نداشته باشه با يك صداي حق به جانب ميگه: پول خورد ندارم و با برگرداندن سر به شما مي فهمونه كه بايد بيخيال شين اما همين راننده وقتي شما مي گين پول خورد ندارم و مي خواين كمتر بدين، پنج هزار تومني تونو تا آخرين قرانش خورد ميكنه و بر ميگردونه !!

شمام ديديد …كه وقتي ميرين نانوايي ، نانواي محترم با يك لبخند مليح انواع قيمتهاي نان را با آبشن هاي مختلف به شما ارائه ميده ،بي كيفيت ترين نان،همان نان قيمت مصوب است و باقي قيمتها توافقي و من در آوردي !! حتما اين سوالم براتون پيش اومده ، نانوا با يك سيگار به لب، دكمه پيراهن چرك و كثيف تا پايين بازو…اصلا اين نون بهداشتيه !!

مهیار کمانگری  هراز نیوز

6 thoughts on “شمام ديديد…/وقتي سوار تاكسي ميشين/وقتي ميرين نانوايي/بعضي از دانشگاهها شبيه فقط به فكر پول هستن”
  1. به عنوان کسی که در دانشگاههای پولی اینچنینی مدتی را حق التدریس بودم کاملا حرف شما را تصدیق می نمایم. تمام آنچه در قالب طنز گفتید متاسفانه عین واقعیت است. مسئولین این دانشگاهها از اساتید می خواهند که به فلان دانشجویی که در حد صفر نوشته نمره قبولی دهند. اگر استاد در مقابل خواسته شان مقاومت کند، تبعات بدی برایش دارد. حق التدریس را خیلی راحت عذرشان را می خواهند و ترم بعد به او درس نمی دهند!و حال هیئت علمی ها را هم یک جوری می گیرند.

  2. دروود…
    مطالبتونو پسندیدم ، بسیار جالب بودند.اما جای چند تا شمام دیدید واقعاً خالیه….
    مثلاً :
    شمام دیدید :
    که اگه پراغ قرمز باشه و خدایی ناکرده یه ماشینی جلوتر از خط عابر ایستاده باشه ، بعضی از این پیاده های بظاهر محترم ، یه نگاه غضب آلودی به راننده بینوا میندازن که از 100 تا فحش بدتره و در بعضی مواقع پیاده های نا محترم شروع میکنن با صدای بلند غر زدن…..
    و همین پیاده ها وقتی که چراغ سبزه براحتی چراغو نادیده میگیرنو به راهشون ادامه میدن. و پیاده های بظاهر محترم هم برا توجیه کارشون تند تند به ساعتشون نگاه میندازن تا به راننده ها بفهمونن که علت این قانون شکنیشون فقط دیر کردنه ، وگرنه پیاده ی موردنظر خیلی با شخصیت تر از این حرفاست!!!!!!!
    .
    .
    .
    راستی فکر میکنم خیلیا این روزا اینو دیده باشن که :
    تو این شبکه های جهانی مثل فیس بوک و… مدارک و مکانهای آموزشی خیلی از افراد نجومی و غیر واقعیه!!!!!؟؟؟
    شاید شما ندیدید.
    اما خودمونیم ، خدا پدر این فیس بوکو بیامرزه که هرکی از هر دانشگاهی با هر مدرکی فارغ التحصیل میشه….. 🙂

  3. گرونی بیکاری اعیاد رو ما دیدیم تن فروشی دزدی رو ما دیدیم شما فقط همینا رو دیدی ما ÷رونده های اختلاس دیدیم رشو استخدام های فامیلی اگه مردی راجع به اینا ببین و بنویس

  4. اگر اهل سانسور نیستید و مشکلی ندارد نظر را درج کنید

  5. متاسفیم برای شما که اهل سانسور هستید ونظر اصلی را درج نکردید ببخشید یکی اگر شعور داشته باشه می فهمه که نظر اصلی رو تایید نکردید …

  6. خیلی جالب بود و منتظر مطالب جدید در این ستون هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *