تا آغاز لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور حدود ۱۵ روز باقی مانده است.آیا واقعاً در این مدت کوتاه می شود کل استادیوم را با چمن مصنوعی پوشاند؟!چمنی که از ۹۰۰۰ متر رول، فقط ۳۰۰۰ متر آن وارد قائم شهر شده است.آیا باز هم تماشاگران سرگردان و عاشق فوتبال این شهرستان باید همچنان مانند سال گذشته از بی سر و سامانی وضعیت چمن زمین فوتبال قائمشهر به این شهر و آن شهر رنج سفر را تحمل کنند؟آیا بازهم باید در این راه کشته و زخمی تقدیم ورزش کنیم؟تا به کی باید تماشاگران بی گناه ما از درد بی توجهی مسئولان ورزشی مازندران و هیئت فوتبال بسوزند.براستی چرا،آیا دست هایی پشت پرده فوتبال استان نهفته است تا باعث نابودی فوتبال قائمشهر شود یا مدیران ما توانایی انجام این کار را ندارند؟

برای مشاهده تصاویر با سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید.

استادیوم شهید وطنی قائمشهر در سال ۱۳۸۹

استادیوم شهید وطنی قائمشهر در سال ۱۳۹۲

رول های چمن فقط پهن شده است

ناگفته نماند اگر توجه شورای شهر و شهرداری قائمشهر در تکمیل زیرسازی زمین شهید وطنی نبود،این استادیوم سال ها به امان خدا رها می شد.

ما حاضریم در زمین های گل آلود سال گذشته بازی کنیم اما برای انجام بازی به شهرهای اطراف نریم.از طلا گشتن پشیمان گشته ایم ، مرحمت فرمایید ما را مس کنید.

زمین شهید وطنی در سال ۱۳۹۰-۹۱

مسئولین محترم ورزشی استان و شهرستان، امنیت جان مردم بر هر چیز دیگری ارجعیت دارد.لطفاً سکوی های فرسوده را مرمت کنید تا شاهد حادثه ای تلخ و ناگوار نباشیم.گوشه چشمی هم به زیباسازی استادیوم پیر شهید وطنی داشته باشید بد نیست!

سکوی فرسودی ورزشگاه وطنی

وضعیت نامناسب سکوی شهید وطنی قائمشهر

تابلوی استادیوم که دیگر رنگی از آن باقی نمانده است

آیا می شود،دوباره شاهد شادی مردم قائمشهر در استادیوم شهید وطنی بود؟

شادی مردم فوتبال دوست

امیدواریم مسئولین ورزشی استان و شهرستان قائمشهر به وعده خود عمل کنند و تا آغاز لیگ فوتبال ، این پروژه را به اتمام برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *