سرمربی استقلال می گوید: از خاطرات خوب باید بگویم 7 سال به پرسپولیس نباختم و دیگر آن که در فینال سال 70 که بازی‌های حذفی بود، موفق شدیم 2 بر یک پرسپولیس را شکست دهیم.

امیر قلعه‌نویی پیش از آغاز تمرین دیروز استقلال در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه از بازیکنان تیمش خواسته تا درباره پرسپولیس صحبت نکنند، گفت: من به بازیکنان گفتم که درباره حریف صحبت نکنند و امروز چون دوربین آمده اجازه دادم تا صحبت‌هایی انجام شود. کری‌خوانی برای داربی چیز خوبی است اما قداست و شان حریف نباید شکسته شود چرا که این مسئله اصلا خوب نیست. (متن کامل صحبتهای قلعه نویی)

قلعه‌نویی در بخشی از گفتگویش در پاسخ به سوالی در مورد شیرین‌ترین و تلخ‌ترین خاطره‌اش گفت: بازی‌های استقلال و پرسپولیس شیرینی خاص خودش را دارد البته یادم است در اولین بازی که مقابل پرسپولیس به میدان رفتم عمل جراحی انجام داده بودم و قرار نبود بازی کنم اما جزو یازده نفر اصلی بودم، شرایط جسمانی خوبی هم نداشتم 120 دقیقه بازی کردیم و با اینکه قرار نبود پنالتی هم بزنم به خواسته غلامحسین مظلومی پنالتی زدم. شکورزاده یک پنالتی را خراب کرد و نفر بعدی که قرار بود پنالتی بزند، نزد اسمش را هم نمی‌گویم و نوبت من شد که پنالتی بزنم که من هم آن پنالتی را خراب کردم. خوشحالم که هفت سال مقابل پرسپولیس نباختیم.

وی ادامه داد: حساس‌ترین بازی استقلال و پرسپولیس سال 69 بود که دو تیم رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و تیم برنده راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شد که ما در آن بازی دو بر یک پیروز شدیم و به آسیا رفتیم. پرسپولیس هم به جام در جام آسیا رفت و فکر می‌کنم در آن جام قهرمان شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *