فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان مازندران از جمع آوری 2947 رشته دام‌های صیادی غیرمجاز در آب‌های ساحلی مازندران طی مردادماه امسال خبر داد.

 

سرهنگ”علی نیازی” در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مازندران، اظهار کرد: با تلاش و کوشش شبانه‌روزی نیروهای یگان حفاظت منابع آبزیان استان درمردادماه امسال 2947 رشته دام‌های صیادی غیرمجاز غضروفی و فلسدار در آب‌های ساحلی مازندران کشف و ضبط شد.

 

وی با بیان اینکه مبارزه با صید غیرمجاز برای حفظ و حراست از منابع آبزی دریای خزرکه به عنوان ثروت ملی محسوب می‌شود از وظایف یگان حفاظت منابع آبزیان مازندران است، افزود: نیروهای این یگان همچنین طی 30 مرحله عملیات مشترک و بازرسی‌های مختلف با بیش از 4476 ساعت گشت‌های دریایی و ساحلی در شرایط زمانی و مکانی متعدد موفق شدند علاوه بر دام‌های مکشوفه، چهار کیلوگرم ماهی خاویاری، 183 قطعه ماهی استخوانی، یک فروند بدنه قایق، یک دستگاه انواع موتورقایق دریایی را کشف و ضبط کرده و یک باب کومه صیادی غیرمجاز را جمع‌آوری و تخریب کنند.

 

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان مازندران، یادآور شد: در این راستا 24 نفر متهم دستگیر و پرونده‌های این متخلفان به مراجع قانونی برای رسیدگی ارجاع داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *