وزیر سابق اطلاعات در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که در جایی مشغول به فعالیت هستید یا خیر، گفت: در جایی مشغول نیستم.

به گزارش  فارس، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که در جایی مشغول به فعالیت هستید یا خیر، گفت: در جایی مشغول نیستم.

مصلحی در پاسخ به سوال دیگری در مورد تحولات اخیر در سوریه نیز گفت: پس از موفقیت‌هایی که ارتش سوریه در چند ماه اخیر به دست آورد، غربی‌ها به دنبال این بودند که اقدام به انجام عملیاتی در سوریه بکنند که یکی از طراحی‌های آنها حمله سنگین به دمشق بود ولی با آگاه شدن ارتش سوریه از این موضوع، نقش برآب شد و آنها طراحی جدیدی را انجام دادند که همان بحث استفاده از مواد شیمیایی بود.

وی با اشاره به حضور بازرسان سازمان ملل متحد در سوریه افزود: آمریکایی‌ها از سوی دیگر می‌گویند که این موضوع تمام شده است و قطعا دولت سوریه از مواد شیمیایی استفاده کرده و به نظر می‌رسد این مسائل طراحی‌هایی است که آنها درصددند که در اجلاس ژنو2 به سوریه فشار آورند و با این طراحی‌ها سوریه را تحت فشار قرار دهند و از آن طریق به نتایج مورد دلخواه خود برسند.

وی در ادامه خطاب به کشورهای منطقه که با آمریکایی‌ها و غربی‌ها در این ارتباط همکاری می‌کنند و پول می‌دهند، اظهارداشت: آنها باید بدانند که زمانی نوبت خود آنها نیز می‌رسد و نباید به آمریکا و غرب اعتماد کرد و ایران می‌تواند در ایجاد این آگاه‌سازی برای کشورهای منطقه نقش مهمی داشته باشد.

وزیر سابق اطلاعات در مورد آینده سوریه نیز تصریح کرد: زود است که در این ارتباط اظهارنظری بکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *