بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت بالاترین مزد جهاد جهاد فی سبیل الله است.

امام خمینی(ره)

بی تردید مقاومت دلیرانه ملت شریف ایران و پیروزی آنان در هشت سال دفاع مقدس مرهون رهبری الهی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و جانفشانی ها و ایثارگری های فرزندان امام راحل بوده است.

در این میان نقش رزمندگان اسلام که بالاترین و گرانمایه ترین سرمایه ، یعنی جان خود را در این راه متعالی به کف گرفتند و شهادت را با آغوش باز پذیرا شدند نقشی بسیار برجسته و ارزشمند داشته که با هیچ قلم و زبانی نمی توان وصفش را نمود که سردارن و ۱۹۰ شهید بهداری کربلای مازندران از جمله ی آنان می باشد.

امروز ترویج فرهنگ شهادت و شهادت طلبی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء ، دعوت به مرگ نیست دعوت به مجاهدت است ، دعوت به ایستادگی است ، دعوت به راه شهیدان است .

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری یادواره سرداران و ۱۹۰ شهید بهداری سپاه کربلای مازندران موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام با بهره گیری از استراتژی بلند بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

نورالله طبرسی

نماینده مقام معظم رهبری

و عضور مجلس خبرگان رهبری

استان مازندران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *