وزیر کشور گفت: در زمان من در وزارت کشور هیچ نوع بی‌عدالتی عامدانه‌ای محقق نخواهد شد.

به گزارش  تسنیم، نخستین گردهمایی کارکنان وزارت کشور صبح امروز با حضور عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در دولت یازدهم آغاز شد.

در این گردهمایی عبدالرضا رحمانی فضلی طی سخنانی اظهار داشت: وفاداری، صداقت و امانت‌داری سه اصل متقابل مبنایی بین من و همه کارکنان خواهد بود.

وزیر کشور گفت: در زمان من در وزارت کشور هیچ نوع بی‌عدالتی عامدانه‌ای محقق نخواهد شد. وزارت کشور عملا باید به جامعه اطمینان دهد که مردم سالاری دینی منطبق بر قانون در کشور حاکم است.

رحمانی فضلی تصریح کرد: انقلاب اسلامی امکان رشد را برای همه نیروها بدون هرگونه وابستگی جناحی و قبیله‌گی فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: سلائق سیاسی محترم هستند اما سیاسی کاری در وزارت کشور ممنوع است و وظیفه ما مدیریت سیاسی است.

وزیر کشور تاکید کرد: روند فزاینده، مستمر و همه جانبه و نهادینه شده به منظور ارتقای سطح زندگی جامعه، تعریف ما از توسعه است و مدیرانی با بنده همکار خواهند بود که نگاه توسعه‌ای داشته باشند.

“نگاه اعتدالی ضرورت همکاری با وزارت کشور در دوران جدید خواهد بود؛ البته بنده در تمام دوران فعالیت در صدا و سیما و دیوان محاسبات، حتی یک نفر از اقوامم را استخدام نکرده‌ام.”

رحمانی فضلی ادامه داد: با اولین تخلف هر کس در هر جایگاه به اشد وجه با وی برخورد خواهم کرد. ما به نمایندگی از مردم موظفیم مدیرانی را بکار بگیریم که برنامه‌های مورد اقبال مردم را قبول داشته باشند.

وی با اشاره به تصمیم خود برای ایجاد تغییر در ساختار وزارت کشور، گفت: ساختار وزارت کشور را تغییر خواهیم داد و معاونت توسعه شهری و روستایی و معاونت فرهنگی-اجتماعی تشکیل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *