بازيكن ملي‌پوش كاله مازندران گفت: با گردهم آمدن برترين‌هاي واليبال كشور در كاله مازندران، تركيب اين تيم براي حضور قدرتمندانه در ليگ برتر بسيار مطلوب است.

به گزارش  فارس، مير سعيد معروف بازيكن ملي پوش تيم واليبال كاله مازندران بيان داشت: كاله مازندران براي فصل جديد ليگ برتر واليبال باشگاه‌هاي كشور توانست مهره‌هاي با تجربه ملي‌پوش و اثرگذاري را به خدمت بگيرد.

وي با اعلام اينكه از قبل علاقه داشتم حضور در تيم كاله و واليبال‌دوستان اين شهر را تجربه كنم، گفت: در سال‌هاي گذشته از بازيكنان و دوستان ملي‌پوش خود كه در اين تيم بازي كردند توصيف‌هاي زيبايي از اين تيم و ابراز علاقه واليبال‌دوستان آن شنيده بودم و مي‌خواستم شرايط فراهم شود تا اين وصف‌ها را از نزديك مشاهده كنم.

معروف با آناليز شرايط جسمي و آمادگي خود براي ليگ برتر آينده يادآور شد: هميشه دوست دارم در هركاري كه انجام مي‌دهم به بهترين شكل آن را به پايان برسانم و وظيفه‌اي كه به گردنم نهاده شد را به خوبي از پس‌اش برآيم.

وي با اعلام اينكه در هر تيمي كه بازي كردم با تمام توان براي آن وقت گذاشتم، يادآور شد: امسال هم بسيار سعي دارم تا چهره خوبي از خود به نمايش بگذارم و كمك حال تيم باشم.

بازيكن موثر تيم ملي واليبال كشورمان تصريح كرد: با وجود جذب عليرضا نادي، عبدالرضا عليزاده، آرش صادقياني، حمزه زريني، گايدارسكي بلغاري، سيد عباسي و حضور عادل غلامي و فرهاد نظري افشار تركيب فصل جديد اين تيم بسيار مطلوب خواهد بود و منتظر هستيم تا با آغاز ليگ برتر درخشش اين تيم را در كشور مشاهده كنيم.

وي در مورد شناخت خود از واليبال مازندران و تماشاگران خونگرم آملي اظهار داشت: آمل شهر واليبال خيز در كشور است و واليبال در آن طي چند سال گذشته پيشرفت چشم‌گيري داشته تا حدي كه هم‌اكنون بهترين‌هاي واليبال ايران و فراتر از آن مشغول تمرين و بازي در اين شهر هستند.

معروف با اشاره به چگونگي جذب در تركيب تيم واليبال كاله مازندران اشاره كرد: طي دو سال گذشته صحبت‌هايي مبني بر پيوستن به اين تيم داشتم كه چندي پيش با صحبت‌هاي ابتدايي بعد از جدايي از داماش و همچنين مشكلات ايجاد شده برايم در گيتي پسند، با كاله مازندران قرارداد امضا كردم.

وي عنوان كرد: حرف‌هايي كه از كاله شنيدم بسيار مثبت است و پيشرفت اين تيم از لحاظ اكيپ مربيگري، كادر فني، بازيكنان و مديريت نشان از آينده‌اي روشن براي آن دارد.

معروف در پايان خاطرنشان كرد: با هدايت بهروز عطايي كه سرمربيگري تيم واليبال نوجوانان كشور و مربيگري تيم ملي واليبال بزرگسالان را در كارنامه خود دارد و همچنين گردهم امدن برترين‌هاي واليبال اگر مشكل خاصي پيش نيايد فصل بسيار خوبي را براي ورزش واليبال مازندران پيش بيني مي‌كنم.قربانعلي مسافر؛ خبرنگار ورزشي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *